Nominacja od Belcia_uwu
1. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?
Od zawsze myślałam, że jestem optymistką ale na chwilę obecną nie identyfikuje się jako żadna z podanych opcji.2. Czego się najbardziej boisz?
Chyba tego, że zostanę samotna do końca życia3. Twoje hobby
Od zawsze moim hobby była muzyka ale teraz zaczynam interesować się rysowaniem oraz malarstwem.4. Lubisz mnie?
Nie znam cię długo ale wydajesz się być bardzo fajną osoba5. Ile masz lat?
Niedługo 146. Jak masz na drugie imię?
Chyba nie mam drugiego imienia ale nawet jeśli to Marta (po mojej mamie)7. W co wierzysz?
Nikogo nie powinno to interesować XD8. Co najbardziej lubisz?
Eeeee należę do mniejszości i uwielbiam się przytulać
(Ale ludzie do mnie nie bo mówią, że ich dusze lol)9. Chciałabyś gdzieś wyjechać? Jak tak to gdzie?
Narazie planuje zostać w Polsce (bo i tak nie ma możliwości "ucieczki" stąd) ale jak bym miała wybierać to pojechałabym do Włoch,Ameryki lub Japonii.10. Kogo z wattpada lubisz najbardziej?
Wątpię,że kogo kolwiek to obchodzi11. Które święta wolisz?
Obojętnie mi12. Co kochasz?
Krewetki. One dają mi sens do życia13. Miasto vs wieś
Zależy.
Urodziłam się w mieście ale czasem to całe zamieszanie mnie wykańcza14. Kim chcesz zostać?
Kurde stary cały czas mnie o to pyta a ja nigdy nie wiem co odpowiedzieć XD
Moja cała rodzina to muzycy więc jesteśmy z muzyką bardzo powiazani i każdy mi mówi, że nie powinnam marnować mojego "talentu".
Ja sama nie wiem czy tego chcę.
Zastanawiałam się czy nie zostać żołnierzem ale jak teraz nad tym myślę to chyba nie jest najlepszy pomysł.15. Jaką muzykę preferujesz?
Rock i pop
Chyba jedyna z moich znajomych nie słucham rapsów.16. Ulubiona piosenka?
Na chwilę obecną
Słyszałam ją kiedyś z tik toka oraz przyjaciółka mi ją poleciła i nie potrafię przestać jej słuchać.
Piosenka stara jak nie wiem co ale zainspirowała mnie do grania na perkusji.
Ta tak samo.
17. Książka vs film
Zależy ale chyba film18. Ulubiona książka lub saga?
Obecnie nie mam ulubionej19. Ulubiony film?
Nie oglądam często filmów nie mam ulubionego20. Ulubiony owoc?
Chyba się domyślacie XDD21. Ile masz wzrostu?
O Jezu eee mierzyłam się ponad rok temu więc pewnie ponad 160.22. Co chciałbyś ale nie możesz?
Spotkać się z kimś ;-;23. Nominuj 10 osób
Nie chcę im dupy zawracać sry
CZYTASZ
Countryhumans czyli...
FanfictionCountryhumans czyli... Fandom wymyślony przez 12 letnie dziewczynki? Countrybale z ludzkim ciałem? A może poważne fanfiction o historii? Opinie na temat Countryhumans są różne a w tej książce poznacie moje zdanie na temat tego cudnego fandomu , p...