Глава 6:Песента

34 8 1
                                    

Юра стъпваше тежко напред, бе поставила стиснат юмрук пред себе си,а изражението ѝ бе яростно.
- Ще го убия,ще го убия,ще го убия...- Повтаряше ядосано.
Ако някой я видеше би казал,че е някаква откачалка избягала от лудницата.
Когато стигна залата Мин А я чакаше,тя  тръгна да я поздравява,но когато я видя толкова ядосана просто се обърна и с тихи стъпки се опита да се измъкне.
- Мин А!-Извика я.
Момичето настръхна, обърна се към нея и се разтрепери.
-Д-да.- Усмихна се нервно,а краката ѝ трепереха.
- Знаеш ли кой е Ким Техюнг?- Гледаше я пронизващ поглед.
-Д-да защо?-Гласът ѝ трепереше.
-Попитах знаеш ли го?- Тропна ядосано с крак.
- Т-той е един от перлите ни. Световно известен певец и славещ се с красотата си.
-Така било значи този мерзавец е известен. Е аз ще се погрижа феновете му добре да го изпратят от този свят! Ще го убия!- Стисна отново юмрук пред себе си,а погледа ѝ засвети.
- Моля те не го убивай!- Мин А се поклони напред и протегна ръце сплетени за молитва.- Той е много важен за нас,нашия диамант.
- Не ме интересува ще му откъсна главата и ще си направя гердан от зъбите му.- Бе много бясна.
Но изведнъж забеляза ръката си.
Тя бе започнала да става в люспи.
- Появилите! Къде е тоалетната?
- Ето там.-Момичето я посочи.
Юра се насочи тичешком натам.
Влезе в една от кабинките и заключи вратата.
Цялата стана в розови люспи,а очите ѝ бяха като на змия.
След миг краката ѝ изчезнаха и се появи една голяма змийска опашка, горната част просто бе покрита с розови люспи,а очите ѝ бяха кърваво червени, косата ѝ стана червена.
- Този кретен така ме ядоса,че ме докара до метаморфоза.- Въздъхна.
- Трябва да се успокоя бързо иначе ще изпусна прекрасните 2 000 000 вона.- Каза замечтано.
След няколко минути възвърна отново лика си.
Излезе от тоалетната,а Мин А отиде при нея.
- Твой ред е.- Каза.
- Добре.- Юра излезе на сцена пред жури.
Те ѝ зададоха няколко въпроса,на които тя отговаряше много уверено и проницателно.
Това привлече вниманието им.
Започна да пее една много тъжна и стара песен от нейното минало.
Всички я гледаха с възхищение и бяха омаяни от нея.
Техюнг бе близо до залата и щом чу познатата песен той се спря и я заслуша.
Чудеше къде е я бе чувал преди,а и гласът също му бе много познат.
Той се унесе в екстаз.
Започна да си спомня неща от миналото и образа на някакво непознато за него момиче.
Сърцето му биеше силно всякаш ще изскочи.  Спомняше си кристално чуствата,които изпитваше към непознатия образ,но не и самото момиче.
Той влезе в залата,за да види кой пее и щом видя Юра го свърза на момента с образа от сънищата му и този,който си представяше в момента.
- Няма начин. Това момиче не може да е от сънищата ми.  Онзи образ бе мил,нежен, внимателен, а тя е превъплъщение на самото зло.
Но за да разбера какво се е случило с Анна трябва да я наблюдавам.
Те излезе от залата,но не спираше да мисли за Юра не знайно защо.
Когато Юра спря да пея всички се разпляскаха и дори плачеха от песента ѝ.
Толкова бяха развълнувани от нея, че веднага събра много рейтинг от публиката.
Хората я харесаха на момента.
Затова се реши,че тя директно ще отиде на финал.
- Беше чудесна!- Каза Мин А много весело.
- Все тая. Гладна съм.Къде е столовата?
- Ела ще те заведа.-Усмихна се Мин А и я хвана за ръката.
Юра погледна изненадано от това действие,но понеже ѝ се стори приятна реши да не е груба.
Тя я поведе към столовата.
Веднага Юра започна да яде като прасе от нейните спагети.
- Колко ми липсваше тази човешка храна!- Каза много щастливо.
- Май ставаш мила ,само когато ядеш.- Засмя се Мин А.
( Кой е така?😂)
-Права си.- Юра се засмя.
- Финала е след месец. Извади уникален късмет,че те допуснаха веднага. Ако спечелиш, освен че ще вземеш парите ще може да избереш певец,с когото направите обща песен.
- Така ли?- Учуди се Юра.
- Да,аз съм сигурна,че ще спечелиш. Така че мисли от сега кой ще избереш.- Усмихна се Мин А.
- Разбира се,че ще спечеля..хм...- Изхъмка надуто.
- Все така арогантна.- Засмя се Мин А.
- Какво каза?- Юра я изгледа с убийствен поглед.
-Ааа нищо!- Каза изплашено.
След това двете момичета се засмяха.
От тогава се формира едно чудесно приятелство.

The Queen of Snakes[Fanfiction With BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora