4 GÜN SONRA
Olaydan 4 gün sonra Kyung soo kendine gelmiş ve zorla Jong In in evinde hapsedilerek yaşamaya başlar.
Minik gece su almak için odadan çıkıp yavaş ve sesiz adımlar ile merdivenlerden iner. Aşağı indiğinde gelen gülme sesleri ile hemen mutfağa girer. Su alıp arkasını döngünse jong in ile yüz yüze gelir. Korku ile birkaç adım arkaya gider. Jong In gülerek küçüğe bakar.
Kai) Benim minik sıçanım buradaymış.
Kyung soo burnuna gelen alkol ve sigara kokusu ile yüzünü buruşturur.
Do) Çok kötü kokuyorsun.
Jong In kahkaha atar.
Kai) umrumda değil.
Kyung soo ya yaklaşır
Kai) Çok güzel görünüyorsun.
Kollarını sıkıca küçüğe sarar ve dudaklarını boynuna bastırır.
Kyung soo, jong in i itmeye çalışır fakat başaramaz.
Do) BIRAK BENI !!!
kai) Kızdırıyorsun beni ve ben kızınca kötü şeyler yaparım bebeğim biliyorsun fakat bu sefer eğlenceli şeyler yapacağım.
Do) n-ne?
Jong In hızla dudaklarını kyung soo nun kalın dudaklarına bastırır. Geri çekilir ve kyung soo ya bakar
Kai) KARŞILIK VER!
Tekrar dudaklara yönelir fakat karşısından tepki almayınca sinirle ayrılıp kyung soo nün kollarından tutup yatak odasına sürükler. Kyung soo 'yu yatağa fırlatıp zorla üzerinde ki kıyafetleri çıkartır. Jong In kyung soo nün bacaklarını aralayıp bacaklarının arasında ki yerini alır.
Kendini aniden Kyung soo ya itince kyung soo acıdan dolayı çığlık atar.......