Baekhyun uzun süren araştırma sonucu kyung soo ve jong in in yerini bulmuş ve polisler ile bulundukları yere doğru yola çıkmıştır.
Bh) Tanrım ne olursun o PİÇ penguenime bir şey yapmış olmasın.
Baekhyun arabanın durduğunu fark edince hemen arabadan çıkıp etrafına bakar. Eve doğru adım ayacakken polis tarafından durdurulur.
P) lütfen siz burada bekleyin. Tehlikeli olabilir.
Bh ) t-tamam.
Polisler eve gidip çelik kapıyı uzun uğraşlar sonunda açtığında baekhyun polisleri umursamadan koşarak evin içine girer ve odaları tek tek kontrol eder. Üst kata çıkıp odaya girdiğinde gördüğü manzara ile sinirle jong ini kyung soo nün üstünden alıp her tarafına tekmeler atmaya başlar.
Bh) GEBER !! NASIL BENIM KYUNG SOO MA ZARAR VERIRSIN! GEBER !!
Jong In in her yeri kanlar içinde kaldığında polisler odaya gelir ve baekhyunu jong in den uzaklaştırır.
Diğer polislerde jong in i yerden kaldırıp ellerine kelepçe takip odadan çıkartırlar.
Baekhyun yavaşça kyung soo ya döner
Bh) k-kyung soo?
Kyung soo dan ses gelmeyince yanına gidip kucuk bedeni sarsmaya başlar.
Bh) KYUNG SOO!
kyung soo dan yine ses gelmez.
Bh) Ambulansı arayın !!!!
□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
-) Bugün Baekhyun ?
Bh) benim
-) hasta geldiğinde çok kötüydü ve çok kan kaybetmiş
Bh) iyi olacak değil mi?
-) şuanda bir şey söylemek pek mümkün değil fakat yakından gözlemleyip size haber vereceğiz.
Bh) Tamam. Teşekkürler
Diğer bölüm final. Çok uzatmak istemedim hikayeyi. Kendinize dikkat edin. Sağlıcakla kalın. 😊😊😊