Do) Kim Jong İn
Bh) Kim Jong In? O kim?
Do) Takıntılı sapık
Bh) Ne?!
Do) Söz ver bana. Kimseye söylemeyeceksin. Özellikle de aileme.
Bh) Tamam söz
Kyung soo pencereden dikkatlice bakıp orda olup olmadığını kontrol ettikten sonra baekin yanına oturur.
Do) Anlatacağım ama şunu bil, bu aramızda yani eğer senin öğrendiğini duyarsa sana zarar verir. Buna dayanamam.
Bh) Tamam
Do) Kim Jong In aylardan beni takip edip taciz ediyor ve beni sevdiğini söylüyor. İlk başlarda umursamadım. Bir süre sonra çok rahatsız etmeye başladı. Bende polise gideceğim zaman beni durdurup eğer herhangi birisine bir şey söylersem sevdiğim kişilere zarar vermekle tehtid etti beni. Umursamamaya çalışıyorum fakat artık işe yaramıyor. Birinden yardım istemek istiyorum fakat isteyemiyorum. Beni geçtim sana, anneme veya kardeşime bir şey yapmasından korkuyorum.
Kyung soo hıçkırarak ağlarken Baekhyun arkadaşını kendine çekip sarılır.
Bh) Kyung s-so ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
Do) korkuyorum
Bh) korkma yanındayım. Sana bir şey yapmasına izin vermeyeceğim.
Kyung soo daha çok ağlamaya başlar. Baekhyun korkuyla sorar.
Bh) sana bir şey yaptı mi?
Kyung soo zorlukla başını sallar evet anlamında. Yavaşça t-shirtunu çıkarıp arkasını döner. Baekhyun, kyung soo nun arkasında ki yaraları görünce sinirle ayağa kalkar.
Bh) Geberteceğim o pisliği!!!
Kyung soo baekin elini tutar
Do) lütfen yapma. Öğrenirse sana zarar verir.
Baekhyun lanet esip arkadaşının elini sıkıca tutar.
Bh) acıyor mu?
Do) hayır.
Bh) Gidelim buralardan. Kurtul ondan.
Do) Ne?
Bh) Biliyorsun ailem bana yurt dışından ev aldı.
Do) Ailem?
Bh) onlarda gelir
Do) Diyelim ki gittik ya bizi orada da bulursa?
Baekhyun bir süre düşünür.
Bh) Buldum. Dolanmalı olarak gidelim.
Do) Nasıl yani?
Bh) Şöyle ki gideceğimiz ülkeye birkaç farklı uçak ile gidelim. Evim Amerika'da fakat biz ilk önce tokya ordan başka ülkeye ordan da Amerika'ya gidelim.
Kyung soo 'nun gözleri yaşarır.
Bh) yah! Ne oldu?
Kyung soo baekhyun a sıkıca sarılır.
Do) Teşekkür ederim Baekhyun. Teşekkür ederim.
Bh) Sen benim en yakınımsın kyung soo. Ben sadece senin mutlu olmanı ve iyi olmanı istiyorum.
Do) Teşekkür ederim.
Bh) aigoo önemli değil penguen. Ne zaman gidelim?
Do) Hemen
Bh) Tamam.