( asi 13+🤭🤫)
~Laura~
Vzbudila jsem se v 10:40 a na telefonu jsem měla tři zmeškané hovory od greye .CHAT
JÁ: Ano Greyi co se děje?🤔
Grey 💓:
Neříkej mi Grey říkej mi Martin🥴😍
A nechceš sráz....🤔👄Já: klidně v kolik a kde 🤔
a proč se chováš tak divně?😉Grey 💓:
Emm .... No ... Prostě se sejdeme
U tvého domu 😉Já: vždyť nevíš kde bydlím
🤣😉
Grey💓:
Ba jo🤣🤣pošli mi adresu
A já tam za tebou přijedu v 12:00
A pojedem někamJá: ok ( adresa) a kam pijeme💓
Grey 💓:
🤫Nech se překvapit 😍🤭Zobrazeno
Trochu se bojím kam mě zavede . Podívala jsem se na hodiny a bylo 11:00, už by jsem se měla asi připravovat, na sebe jsem si vzala tohle:
A k tomu černé klasické Vans (boty🤭)
Udělala jsem si lehké líčení korektor,pudr,řasenka a bronzer , bylo 12:00 tak jsem vyšla před dům a zamkla dveře. Už přijel Martin,byl tak hot🥴 úplně jsem se rozplývala měl na sobě volné tílko takže mu bilo větší a šli mu vidět bradavky 😍👄 úplně jsem zvlhla,, ahoj kotě." Řekl Martin nadrženě. Pozdravila jsem ji ho na oplátku a sedla si k němu do auto a jeli jsme někam.
~ Grey~
Když jsem tam přijel tak zrovna zamykala dveře od domu,byla tak hrozně sexy bylo jí vidět trošku bříško a ty její dokonalé tělíčko 🥴😍 byl jsem trochu nadrženej pozdravil jsem ji a ona mě taky sedla si do auta a jelo se k mému oblíbené mu místu. Když jsme jeli tak Laura prolomila to ticho v autě a zeptala se kam jedeme, já ji nato odpověděl že jí to neřeknu a sáhl jsem jí na vnitřní stranu stehna, podívala se ne mě a pak rychle obrátila zrak na druhou stranu k oknu a začervenala se.
~ Laura~
Jeli jsme už a Martin mi sáhl na vnitřní stranu stehna a já ještě víc zvlhla 🥴Rychle jsem odvrátila zrak z jeho oči. Panebože co to semnou je, řekla jsem si pro sebe a cítila jak Martinova ruka zajíždí víc a víc nahoru až k mému rozkroku. Už byl u něho a dal mi na stranu kraťasy ,byla jsem čím dál víc nadržená ale nakonec si dal ruku zpátky na volant.,, Jsme tu ." Prohlásil Martin vy stoupily jsme z auta a šli do lesa. Hrozně moc jsem se bála tak jsem ho pevně chytila za ruku a on se jenom uculyl ,, Proč se tak culíš Martine."Řekla jsem mu provokativně.,, No že celou tu dobu si hraješ na nedostupnou a teď jsi posekaná až za ušima." Pustila jsem ho a hrála na uraženou,, No tak sorry kotě já to tak nemyslel, už jsme tady. Mluvil na mě Martin a já se kochala tím nádherným výhledem. Sedli jsme si na lavičku a kochali jsme se tím krásným výhledem. Martin stáhnul na koleno, tentokrát jen prsty jel na vnitřním stranou stehna až se zastavil u mého rozkroku, dívala jsem se na jeho ladnou ruku jak zpátky zajíždí zpátky ke kolenu, pak svou ruku mi položil na bříško a já potichu vzdychla když jeho ruka zajela pod kraťasy, pod kalhotky.
~ Grey~
Když jsme došli, a sedli si na lavičku začal jsem jí lehce osahávat a vjel jsem jí Pod kraťasy a kalhotky, políbil jsem ji a ona mi polibek opětovala. Má tak sladký rty, to tělo omg co teď.
~ Laura~
Políbil mě, spolupracoval jsem nějak jsem se tomu nebránila a zasenula jsem svou ruku pod jeho tílko. Když jsme se konečně odtrhly od sebe kvůli nedostatku vzduchu, tak jsme se jen na sebe podívali a usmáli a šli k autu a jeli z patky k mému domu. Když jsme dojeli tak jsme chvíli seděli v autě. Bylo tak trapné ticho,,ehm.. tak já už asi půjdu domů."řekla jsem a chtěla jsem vystoupit z auta ale Martin mě chytil za ruku,, Díky ti za dnešek a políbil mě ne tvář."já jsem se na něj jen podívala a usmála se, odešla jsem doma. Jen co jsem přišla domů tak jsem se ihned zkočila do koupelny se už umýt a spadla jsem do postele,usla jsem.
~ Grey~
Když jsme se rozloučili jel jsem domů a šel nahoru do pokoje a usnul jsem.Doufám že se líbí 😍
Ps: ten to příběh se poupravuje 😊
ČTEŠ
My Dva?[Grey] Dokončeno
RomanceTen to příběh je jen ukázkou toho když ti fakt už jebe z karantény, nemá nikoho urazit ale jen pobavit 👌díky za pochopení 😉 košťatka Holka jménem Laura Flores která pochází z Prahy se zamiluje do slavného rapera Greye ale stane se zvrat který ji p...