budu se stěhovat 🙃

603 27 3
                                    

(emoji v závorce jsou Pohledy)
~Laura~

Koukala jsem se mu do jeho očí a on mě též, pomalu se přibližoval k mým rtům a když už byl skoro u nich tak do pokoje vtrhla Vanessa.

,, Promiň... promiň nechci rušit." Řekla a odešla z pokoje

,, Ne netušíš. Hned jsem u tebe."

Zařvala jsme na ni a slezla z postele. Martin na mě koukal z nechápavým pohledem ale pak si vzal telefon. Odešla jsem z pokoje a šla jsem za Vanessa do její ho pokoje. Zaklepala jsem na dveře a čekala až mě vyzve že můžu do vnitř. Otevřela dveře a vtáhla mě do svého pokoje.

,,Uuu takže ty a Martin jo?" Řekla a šibalsky se usmála

,,Ne neblázni. Nic mezi námi není a ani už nebude."koukala jsem se na ni

Ona se na mě podívala (🤨)

,, A o čem si chtěla mluvit?" Zeptala jsem jí

,, No... Budu se stěhovat k mému klukovi." Odpověděla mi

,,Ehm...(😕) Jak jako stěhovat?
To tu budu sama? Zeptala jsem se ještě jednou

,, Ne nebudeš tu sama. Budeš tu z Martinem a najdeš si nové spolu bydlící." Odpověděla mi

,, Budeš mi chybět. A kdy se vůbec stěhuješ?"

,,Dneska věci mám zabalené a nábytek ti tady nechávám." Řekla

,,Okej." Řekla jsem a obejmula jsem jí

Rozloučila se s Martinem a odešla. Martinovi jsem řekla že jestli chce tak ať si vezme Vanessi pokoj a ať dá věci které nechce do prázdného pokoje. Hned se do toho pustil a já mu pomohla.(o tři hodiny později)
~Grey~
Když jsme přemístili věci které jsme nechtěl do prázdného pokoje tak jsem šel objednat pizzu, Laura se šla vykoupat. Pořád jsme přemýšlel nad tím co by se stalo kdyby do pokoje nevtrhla Vanessa, jestli by jsem ji políbil nebo ne. Akorát dorazil poslíček s pizzou když vylezla z koupelny Laura, zaplatil jsem pizzu a šli jsme si ji sníst do obýváku. Pustili jsme si nějaký film na Netflixu ani nevím co to bylo. Dojedli jsme a koukali dál ve 2:00 Laura usla tak jsem ji vzal do náruče a odnesl jí do její ho pokoje. Položil jsme ji na postel a přikryl dekou. Odešel jsme z její ho pokoje a šel do svého, lehl jsem si a byl na telefonu ani nevím jak ale usl jsem.

Ta to kapitola je hodně krátká ale snad postačí 🖤 vaše kundice 😍 srry za chyby 🤣 ily♥️

My Dva?[Grey] DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat