Bent ültem a kassza mögött és csak untam az agyam, teljesen kihalt volt az egész üzlet. Lassan beesteledett át fordítottam a táblát ZÁRVA feliratra. Viszont kíváncsi voltam, hogy milyen könyvet vitt be az erdőbe. Tehát ki surrantam, és ki érve észre vettem egy ösvényt. Elindultam az ösvényen keresztül és csak egy kis placra vezetett és észrevettem egy eléggé furcsa fát, odamentem és egy kicsit megvizsgáltam semmit nem találtam. Eléggé ideges voltam, mert mi van ha lebukok és nagyapa megtalál mert nem vagyok itthon. Így leteptem egy levelet arról a fáról amit megvizsgáltam és amint húztam a levelet így az ágat is le húztam és karként müködöt. Hirtelen fogaskerekek hangját lehetett hallani és ki nyílt egy ajtó szerűség és ott volt benne az a könyv. Eléggé pók hálós és poros volt az a kis helység. Kivettem a könyvet és elkezdett vissza csukodott az a kis ajtó, de lépteket hallotam, így megfordultam és az ösvényt meg kerülve vissza futottam a Kabajhoz.
Sofi nyugtalanul kérdezte hogy merre jártam és lihegve feleltem.:
-Tegnap este láttam hogy egy könyvet visz az erdőbe és én megkerestem. -muttatam neki egy könyvet ami kívülről szakadt bőr borítású volt és egy arany pentagram volt rajta amiben egy 4es volt bele vésve. Hangos lépteket hallottunk, én gyorsan ledobtam a ruhámat és bedobtam az ágy alá a könyvet. Nagyapa volt az. Körül nézett és kimenet. Elő szedtem a könyvet és kinyitotam ez a név fogadott.: Robert Stinson. Ezt a nevet egyszer anyáék családi képe mögött olvastam de amikor kérdeztem, hogy ki ő csak kizavartak a szobából. Lapozgatam és lapozgatam nagyon sok érdekes, és bizar dolog volt benne. Vámpírok, boszorkány, vérfarkasok és hasonló teremtmények leírása és bemutatása. Mi a..-kiáltottam fel. Ekkor oda jött Sofi és neki is megmutatam.-Ezek nem létezhetnek.-nevetet fel.
Ekkor egy nagy ricsajra lettünk figyelmesek. Egy emberszerű lény volt. Kinyúló alkapocsal. Bőre korom fekete volt. És lilán világító szeme. Erre a ricsajra nem csak mi lettünk figyelmesek hanem nagyapa is. Nagyapa kifutott egy Winchester puskával a kézeben. Ez a lény elfutott nagyapa utána futott. Pár lövést lehetett hallani. Nagyapa ki sétált véres kézzel.
/~Folytatás a következő fejezetben~/
YOU ARE READING
Rejtélyes Erdő (Bejezetlen)
FantasySziasztok, ez egy olyan Story lenne ami a Gravity Fallsra épül fel de nagyon mixelve van szóval vannak benne plusz karakterek, helyszínek és hasonlók de nem is szaporítóm tovább a szót. Remélem tetszeni fog ;)