Kapitola 1 - zatracený motor!!

67 3 0
                                    

"Ostrá levá a pak doprava"...to se mi mihlo hlavou při jednom z posledních kol závodu motokár v Clarksonu. Jsem druhý přede mnou už je jenom té zatracený Peter Brown můj úhlavní nepřítel. Stále se blížím k němu.Dokonce jsem zajel nejrychlejší kolo ale pořád mi ujíždí. Najednou uslyším ve vysílačce něco ve stylu : "zpomal přehřívá se ti motor". Říkám si k sakru teď nemůžu skončit. A pokračuju v jízdě. Ještě párkrát uslyším ve vysílačce slovo "ZPOMAL" ale ignoruji. Najednou uslyším něco jiného než jenom vysílačku. Vedle mě v motoru něco prasklo. Říkám si to nemůže být tak vážný a pokračuju. Zanedlouho však ucítíme kouř a pak ho i uvidím. Jde z motoru. "Do hajzlu to snad není pravda" říkám si mezím však zastavují u kraje dráhy a před sebou vidím mávat cílovou vlajku pod kterou projíždí...ano bohužel Peter Brown jak já ho nenávidím...

"O co si se sakra snažil?" Řve na mě můj trenér a hlavní vůdce mého týmu. "Chtěl jsem ho porazit !!" Říkám mu. "Koho Petera??" Říká. "No jasně koho jinýho !!" Odpovídám naštvaně. "Hele to už jsme probírali má přece silnější vůz ". "Já vím ..." "Hele mrzí mrzí mě to".Řeknu mu smutně. " Já vím mě taky ale ty ho porazíš... Víš kdo přece si ne?"  "Ano vím jsem James Battum a stanu se jezdce Formule 1.

Cesta do Formule 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat