Kapitola 2 - vyřazen

38 2 0
                                    

Zase nový den...achjo. Je přesně sedm ráno 24.11. a já jsem na cestě do školy. Netrpělivě čekám na začátek sezóny . Už jsem si zvykl na posměšky kvůli mýmu poslednímu výsledku. A víte kdo se mi směje ? Samozřejmě že Peter a jeho banda tupounů kteří zajíždějí výsledky v druhé desítce. Přitom Peter měl ještě větší nehodu.. jo minulou sezonu se díky svému nepatrnému zacházení z motokárou vyřadil na tři závody k vůli poruše. Ale je to Peter že jo takže se na to hned zapomnělo. Ale je tu jeden tým u kterého bych ho mohl porazit. Je ve vyšší lize. Myslím že jsem slyšel že tam příští sezonu což je skoro hned odchází jeden jezdec. Takže tam bude místo . A tam se musím dostat. Ale bojím se že se tam dostane spíš Peter než já ale musím věřit... Plázím se do školy. Najednou mi zazvoní mobil. Zvednu to a slyším trenéra . "Díváme se teď na tvoji motokáru a budeme ji muset vyřadit minimálně na tři závody. Hlava mi málem bouchne. Naštvaně to tipnu a v hlavě mi lítají nejhorší myšlenky . Plázím se ještě pomaleji. Snad ještě pomaleji než Mojo motokára. Pro jistotu se kouknu na hodiny. Sakra nestíhám . Začnu běžet naštěstí už jsem byl u školy takže jsem nezameskal tolik ale i tak. Přišel jsem do třídy o cca pět minut později . Moje fyzikářka se tím normálním učitelským hlasem ptá . "A pan Battum tak co to bylo dneska"? "No víte pančelko já jsem řešil moji kariéru víte ". Najednou jsem si až teď všiml Petra a jeho bandy jak se mi celou dobu směnou "jo kariéru jo battne sedej prosimtě " řekla trochu neuctivě. Šel jsem k mému místu a snažil se ignorovat Petera a sedl jsem si. Chvilku jsem se na ně naštvaně koukal ale pak mě to přestalo bavit tak jsem hledal jiný bod na který se můžu soustředit a najednou moje oči zahlédli tu osobu... Shelly. Ještě jsem vám o ní neříkal ? Je to ta nejhezčí holka ve třídě . Snažím se jí zaujmout už od páté třídy ale pak zas a opět přišel Peter a všechno mi překazil a začal s ní chodit on sám . Teď už s ní myslím nechodí ale než jsem si zpoměl jak to bylo dostal jsem tvrdou ránu papírovou vlaštovkou od nějakého kluka od Peterovi bandy. Znovu jsem začal myslet na motokáry... Snažil jsem zjistit jak se vyrovnat z toho vyřazení na tři závody a hlavě jak to utajit před Peterem .

Cesta do Formule 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat