Тэр өдөр шөнийн нислэгээр Солонгост бууж. Зөрсөөр байгаад компанаас явуулсан машинаар зочид буудалд хүргүүлсэн.
Өнөөдөр Бигхит тэй хамтран ажиллах гэрээний уулзалттай. Бан захиралыг хүүхэд шиг шууд зөвшөөрөнө гэж бодсон ч үнэхээр няхуур хүн юм билээ.BTS ийхэнийг яаж хүлээн авахыг төсөөлж чадахгүй нь. Нэгэн цагт тоглож байсан охин нь компантай гэрээ байгуулж хамтарч ажиллана гэж төсөөлөөгүй байх.
Нам туслах:Эзэгтэй ирчихлээ.
Уулзалтын өрөөрүү ороход Бан захирал ширээний урд сууж байлаа. Гар барилцан ажилаа эхлүүлэн
Бан:Тоглолтын бүх хувцасыг хийнэ гэсэн байхаа. Энэ надад таалагдаж байна. Боломжийн ч гэрээ юм. Харин өөрөө яагаад манай компанитай хамтрахаар болов.
Би:Хэдэн сараар өсөж байгаа компанитай яагаад хамтарч болохгүй гэж. Бизнесс эрхлэгчийн хувьд ашигтай салбар биш гэж үү?
Бан:Тийм байж. Удахгүй У захиралтай уулзана гэж найдаж байя.
Бид хоёрын гэрээ амжилттай болж Бан захиралтай ярилцангаа компаниар явж байхад урдаас Хусог ирж байв.
Хусог:О_о. Еэжинаа чи энд юу хийж байгаа юм.
Бан:Хусогоаа танилц, танай аялан тоглолтын хувцасыг янзлах хүн дээ.Сонсож байсан л байх манай улсын урдаа барьдаг SUPER YOO загварын компанын дэд захирал.
Хусог:Юу гэнээ. Уучлаарай Бан захиралаа. Хусог намайг дагуулан хүнгүй бэлтгэлийн өрөөрүү орж
Хусог:Ахдаа тайлбарлдаа. Юу гэсэн үг юм. Дэд захирал гэж.Дэд захирал чи яаж. Яаж байх юм бэ.
Би:Ахаа. Захирал гэсэн бол захирал гэсэн үг.
Хусог:Битгий бөөрөнхийлөөд бай.
Тэхён гүйж ирэн: Хоёроо юу хийж байгаа юм? Еэжин хэзээ ирсэн юм?
Хусог:Хамт нөгөө хэдрүү очих уу гэж надаас асуулаа. Би толгой дохин хамт явлаа
YOU ARE READING
Business girl X Bagntan
RomanceБангтан хөвгүүдийг алдар нэрд хүргэхэд урам зориг өгсөн эмэгтэй.... Учрах ёстой хүмүүс учирдаг. Энэ үнэн гэж үү?