Аль хэдийн зургаан жилийг ардаа үлдээсэн BTSийхэн хэр их өөрчлөгдсөн гэж бодож байна.
Тэхён:Үнэхээр их ядарч байна. Усанд ормоор байна.
Япон дахь тоглолтоо дуусан тайзны арын өрөөнд сууж байгаа нь энэ.
Жонгүг:Та нар Еэжинийг санаж байна уу?
Бүгд чимээгүй болон бодлогширон
Хусог:Бүгдийх нь сэтгэл дотор орсон гэдгийг мэднэ шүү дээ. Зарим нэгнийх нь зүрхэнд ч орсон.
Юнги:Бид нарт өгсөн мөнгөө цуглуулсан гэсэн. 500,000 вон хүн бүрт өгөөд тэрийгээ цуглуулсан гэад л Еэжин энгийн айлын охин байгаагүй байх.
Жонгүг:Би тэрнийг одоо ч хүртэл хүлээдэг.
Намжүүн:Бүгд л хүлээдэг байх.
Тэхён:Аль хэдийн зүргаан жил өнгөрлөө. Түүний амлалт үнэн бол уу?
Жимин:Тэр амлалтандаа хүрнээ. Би итгэж байна.
Хэн ч дахин үг хэлж амжаагүй байхад тэдний менежир дуудан машиндаа суухыг хэллээ.
BTS ийг машиндаа суухыг харсан нэгний талаас.
Жолооч:Хадагтай хаашаа явах уу?
Еэжин:Их дэлгүүр яв.
Токёо их дэлгүүрийн эрэгтэйчүүдийн тасагруу орон хүсэн хүлээсэн хүмүүстээ бэлэг өгөхийг хүссэн ч таалагдсан зүйл байгаагүй тул
Еэжин:4 цагийн дотор шинэ загварын цамцнаас долоон ширхэгийг хий гэж хэл.
Менежир:Гэхдээ та тэр залуустай уулзаж яах гэж байгаа юм бэ?
Еэжин:Нэг юм бий.
Еэжин:Эд нарын энтертайнменттай гэрээ байгуулахыг хүсэж байна. Маш их. гэж амандаа бувтнана.
Буудаллах буудалруугаа яван өрөөндөө орох гэж байхад
Юнги:Еэжин?
Еэжин балмагдан арагшаа харж чадахгүй гацахад
Юнги:Еэжинаа чи биз дээ? гэж мөрөн дээр нь гараа тавин аажмаар эргүүлэхэд Еэжиний нүдэнд нулимас цийлэгнэн харна.
Еэжин:Юнги...
Юнги:Бурхан минь чамайг ямар их хүлээсэн гэж бодно. Чи яагаад Японд байж байгаа юм? Эхлээд танай өрөөрүү орцгооё.
Еэжин:Үнэндээ өнөөдөр л Японд ирж байна.
Өнөөөр та нарын тоглолтыг үзсэн үнэхээр мундаг байсан. Та нараар үнэхээр их бахархсан.Юнги:Бид чамайг-
Юнгигийн утас дуугаран яриаг нь тасалдуулахад
Юнги:Би энэ хавиар юм үзэж байнаа. Удахгүй очлоо. Би өрөөнд чинь оръё. Хүлээж бай.
Юнги:Жин ах байна. Чи надтай хамт явах уу.
Еэжин:Дараа уулзая. Би бэлэгтэй ирсэн. Тэр бэлгээ аваад очъё. Харин та нар хэзээ Солонгосруу буцах вэ?
Юнги:Маргааш өглөөний нислэгээр явна.
Юнги:Бүгд чамайг одоо болтол хүлээж байгаа шүү. Энэ миний утасны дугаар.
YOU ARE READING
Business girl X Bagntan
RomanceБангтан хөвгүүдийг алдар нэрд хүргэхэд урам зориг өгсөн эмэгтэй.... Учрах ёстой хүмүүс учирдаг. Энэ үнэн гэж үү?