Bianca...
Sıradan bir sabaha uyandım.elimi,yüzümü yıkayıp annemlerin yanına aşağıya inip kahvaltı yaptım.Bu gün Hogwarts'a gidicektim.4.senemdi ve -Harry sağolsun -hiç olaysız yılımız olmamıştı ama yinede o benim kardeşim sayılırdı ve o şapşalı seviyordum.Ve bunların hiç birini o istememişti.Voldemort anne ve babasını öldürmüştü.Lily ve James Potter ölmüştü. Bu yüzden Harry başlarda Dursley'lerde kalıyordu fakat artık kovukta kalıyor.Aslında bende yazın kovuğa gitmek istiyordum fakat annemler tatile gideceğimiz gerekçesiyle bana izin vermemişlerdi ,fakat gelecek sene gidiceğime dair söz alınca bende çok üstelememiştim.Herneyse. Bavulumu hazırlamak için yine yukarı çıktım.Geri aşağıya indiğimde Kings Cross istasyonuna doğru yola çıktık.Çok heyecanlıyım,Harry ve Ron'u çok özledim.İstasyona geldiğimiz gibi üstüme bir kızılkafa bir de zümrütgöz'ün atlaması bir oldu. Hep beraber yere düştük. Annemler ve Weasley'ler bize bakıp gülüyordu. Annemlerle ve Weasley 'lerle ayrıldıktan sonra Ginny, ben,Harry,Ron ve ikizler 9 ve 10. Duvarın arasından geçtik. Keşke geçmeseymişiz çünkü geçtiğimizde peronu Ölüm yiğenler bastı. Geçen seneden kalma boynumda çıkarmadığım zaman döndürücümü hemen cübbemin içine soktum. Garip olan şu ki zaman döndürücüsünün üzerinde normalde üzerinde yazmayan -normal zaman döndürücülerin-harfler vardı bu harfler ise BEP harflerinden oluşuyordu. Daldığımı farketmemle üzerime öldürücü lanetin-Kedavra laneti-gelmesi bir oldu. 'Demek bu kadarmış 'diye geçirdim içimden. Harry ve Ron adımı haykırıyorlardı. Ama bir gariplik vardı cübbemin içinde bir şey dönüyordu. Baktığımda zaman döndürücü olduğunu gördüm. Lanet zaman döndürücüyü vurmuştu. Ölmemiştim, ölmiyecektim . Fakat bir sorun vardı zamanda geçmişe gidicektim . Bu da demek oluyor ki bir daha asla Harry ve Ron'u göremeyebilirdim . Bu yüzden yüzlerine son bir defa baktım. Ağlıyorlardı ve ölüm yiğenler gitmişti. Ve yerin altımdan kaydığını hissettim. Uyandığımda Hogwarts'taydım. Ama nasıl?!?!
Hemen Dumbledore'un odasına gitmeliyim. Karagölün yanındaydım. Ayağa kalktım ve yürümeye başladım. Acaba hangi yıldayız? Dumbledore'un odasına vardığımda parolayı bilmediğimi hatırladım. Ama bu güne kadar hep şekerleme isimleri olmuştu . Belki yine öyledir diye düşünüp bildiğim tüm şekerleri saydım. En son "patlayan bonbonlar"dediğimde merdivenler ortaya çıktığında gülümsemiştim.
Kapıyı çaldım ve içeriden bir "gel " sesi geldiğinde usulca kapıyı araladım ve "profesör Dumbledore
" dedim ve profesör bana döndüğünde sakince "sizi burada daha önce gördüğümü hatırlamıyorum genç bayan" dedi
Bende"profesör bu anlatıcaklarıma inanmayabilirsiniz yada şaşırabirirsiniz o yüzden oturabilir miyiz?" "Tabi ki , buyrun" dedi. Ve masasının önündeki koltuğu gösterdi. Ben de geçip oturdum."Profesör bakın bu söyleyeceğim şey garip gelebilir ama ben gelecekten geldim."" Aslında garip gelmiyor fakat acaba zihninize girip kontrol etmemde bir sakınca var mı? Bayan?" " Norman efendim" " bayan Norman?""sakıncası yok sizi anlayabiliyorum efendim " teşekkür ederim" dedi ve başımda hissettiğim acıyla zihnime girdiği anladım. Ve acı az sonra geçmişti" bayan Norman acaba adınızı öğrenebilir miyim ?" " adım Bianca Envy Norman, profesör" " profesör bir anda endişelendi ve tablolara profesör Mcgonagall'ı acil çağırmalarını söyledi. Az sonra Mcgonagall da geldi ve Dumbledore ona olanları anlattığında aynı endişeyi onun suratında da gördüm ve Dumbledore konuşmaya başladı "Minerva hemen Potter'lara haber vermeliyiz, bu çok önemli " profesör de kafa sallayıp çıktı . ardından odaya Harry'ye ve fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla James potter' a benzeyen bir adam ve eşi olduğunu anladığım bir kadın geldi. " albus doğru mu?" Dedi kadın ağlamıştı, duygulanmıştı anlamıştım. Ardından Dumbledore " evet doğru o döndü "dedi. Ben hala anlamamıştım. Kim dönmüştü?!?!
Dumbledore anlamamış olduğumu anlamış olucak ki bana döndü ve az sonra bayılabilecek kadar kötü hissettiğim kelimeleri söyledi"Bianca onlar senin gerçek ailen" ve ben de " N-nasıl o-olur? P-profesör b-ben b-bu z-zamana a-ait b-bile d-değilim." Sonunda cümleyi kurabilmiştim. Nasıl olur?!?! Nasıl olurda ben bir potter olurum bu imkansız!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular ve Potter ikizi
FanfictionBaşka bir çapulcular kurgusu . Kendi adımı kullandım ama ismi sevdiğimden. Sıkıcı değil . 4.yıldan başlıyor Ve bazılarınız üzülücek ama Hemione yok! Garip ama bence güzel İyi okumalar💕😊