Hala aklım almıyor, ben bir Potter'ım?!?! Dumbledore dalmış olduğumu anladı herhalde çünkü sessizliği bozdu ve "Euphemia istersen James' e söyleyelim çünkü ikizinin döndüğünü bilmeli" dedi
Bende" Dumbledore ben bu zamana bile ait değilken nasıl James Potter'ın ikizi olabiliyorum?"dedim. Ve profesör de " size her şeyi anlatıcağız bayan Potter fakat bunu ben mi yoksa anneniz ve babanızın mı yapmasını istediğinizi belirtmeniz lazım çünkü ben aslında bu konu hakkında çok bilgiye sahip değilim fakat aileniz öyle" dedi bende " profesör o zaman ailemin anlatması en iyisi" dedim. Ve annem olduğunu öğrendiğim kadın anlatmaya başladı"bak Bianca, sen ve James küçükken karanlık zamanlar hala vardı . Ve biz de çok bilindik ve güçlü seherbazlar olduğumuzdan Kim-olduğunu-bilirsin-sen ,seni ve james'i alıp bizi güçsüz bırakmaya çalıştı. Biz bunu oradaki sahte ölüm yiğen ajanlarımızdan öğrendiğimizde seni ve james'i korumak için bir plan yapmaya karar verdik, fakat bize ajanlar sadece planı anlatmışlardı yani zamanını bilmiyorduk . Benim senin için yaptığım ve genelde boynunda taşıdığın bir zaman döndürücü vardı. Ve anladığım kadarıyla buraya da onunla geldin. Neyse devam edelim, ölüm yiğenler evimizi bastıklarında biz hala plan aşamasındaydık ve hazırlıksız yakalandık. Ve bir ölüm yiğen seni öldüren lanetle vurdu. Ama lanet, benim sana ,bize bir şey olursa hatıra kalsın diye taktığım zaman döndürücüye geldi ve zaman döndürücü seni geleceğe gönderdi. Anladığım kadarıyla sokaktaki insanlar da seni yetimhaneye gönderdi ve orada kendi yeni ailene kavuştun. Zaman döndürücüye lanet tekrar çarptığında da seni olman gereken zamana yani bizim zamanımıza geri getirdi."ben şok içinde dinlediklerimi kavramaya çalışıp en sonunda anladığımda Dumbledore " Fleamont istersen artık eve gidin hem Bianca da yorulmuştur."dedi ve babamda kafasını salladı ve " hadi Mia - eşine öyle sesleniyor-eve gidip olanları James'e açıklamamız gerek " dedi ve Dumbledore'a teşekkür edip cisimlendik. Artık Godric's Hallow'daydık. Potter'ların evini gördüğümde büyülenmişe döndüm . Anneme dönüp " burası mı ?" Diye sorduğumda kafa salladı ve anhtarla eve girdik. Eve girer girmez üzerime bir yastık gelmesi bir oldu anneme döndüm ve annem bir anda ikizime bağırmaya başladı" JAMES FLAMONT POTTER BU EVİN HALİ NE?!??!" "Şeyyyy anne neden erken geldiniz ki y-yani biz hemen toplayalım, hadi Sirius Remusu bulmamız lazım" inanamıyorum ,şu an tam karşımda öldüğünü bildiğim iki insan duruyor ve ben inşallah duygulanmam annem bana dönüp "Kimlerin öğrenmesini istersen onlar öğrenebilir o yüzden rahat ol " dediğin de bende James' e dönüp " Peter burada mı?" Diye sorduğumda şaşırsa da " hayır " dedi . Bende anneme dönüp " o zaman sirius ve remusun duymasında bir sakınca yok" dedim annem anladığını belirterek kafa salladı ve " SİRİUS, REMUS HEMEN AŞAĞIYA!" Diye üst kata doğru bağırdığında merdivenlerden inenen iki kafa göründü. James " anne neler oluyor bu kız kim?" diye sordu annemse duymamazlıktan gelerek asasının tek bir hareketiyle etrafı topladı ve "Geçin oturun size anlatmamız daha doğrusu Bianca'nın anlatması gerken şeyler var.James...
Annemler acil bir işleri olduğunu ve uslu durmamı söyleyerek Hogwarts'a gittiler ve bende evin boşluğunu fırsat bilerek Sirius ve remusu çağırdım . Peter gelemiyordu çünkü büyükannesi ile kalması gerekiyormuş.onlar geldiğinde hep beraber yastıklarla kale yapıp etrafında kovalamaca oynuyorduk. Remus bir anda ortadan kayboldu bizde onu arıyorduk ki bir anda evin kapısı açıldı ve annem içeri geldi tabi girmesiyle çığırması bir oldu . Seni gidi köpek hemen kaç tabi. Sirius da ikilemişti bir ben kalmıştım . Annem çok ciddi görünüyordu onlara dikkatle baktığımda benim yaşımda ve bana çok benzeyen bir kızın da yanlarında olduğunu gördüm. Ama anlamadığım bir şey vardı bu kız peterı nereden tanıyordu . Annem ona bir şey söylediğinde onları dinlemeye çalıştım ve konuştukları her neyse içindi ben, sirius ve remus da vardı. Annem önemli olduğunu söyleyip sirius ve remusu da çağırdı ve etrafı asasıyla topladı. Hepimiz koltuklara orturduğumuzda anneme " anne artık anlatıcak mısınız" diye sordum annemse " bunun sadece bir kısımını anlatabilirim diğer kısımlarını ben de bilmiyorum ama James bak bu çok zor fakat o kız senin ikiz kardeşin" dedi sirius ve remus da benim gibi şok olmuşlardı benim ise aklımda kelimeler yankılanıyordu kardeşim, ikiz kardeşim, benim kardeşim! Bu nasıl !?!olurdu benim bir kardeşim yoktu ki !!!
" ama anne nasıl olur benim bir kardeşim yok ki " dediğimde annemde " bak james siz küçükken yine karanlık zamanlardı ve voldemort sizi öldürmek istedi ki biz- ki biz yoldaşlığın en önemli üyeleriyiz- güçsüz düşüp her şeyi onlara anlatalım, tüm pilanlarımızı. Ve bir gün evimizi ölüm yiğenler bastı ve bir ölüm yiğen ikizini öldüren lanetle vurdu faka lanet onu öldürmek yerine benim ona yaptığım zaman döndürücüye gelerek onu geleceğe gönderdi , buradan sonrasını Bianca anlatsa daha iyi çünkü geri nasıl geldiğini tam olarak bizde bilmiyoruz " dedi şaşırmıştım ama çok değil çünkü zaten bu kuz resmen benim aynımdı yani kuz bir klonum gibiydi ve içimden bir ses huy olarak da benzediğini söylüyor . annem ikizim olduğunu öğrendiğim kıza döndü ve " Bia istersen gelecek hakkında bildiğin her şeyi anlat tabi istersen " dedi " tamam o zaman " dedi kız ve bize döndü , annem ve babam çoktan uyumaya gitmişlerdi "öncelikle kendimi tanıtayım ben Bianca Envy ve daha yeni öğrendiğim üzere Potter" dedi kızın alaycılığı hoşuma gitmişti" büyük ihtimalle geleceği merak ediyorsunuz " dedi yanıma baktığımda bia' ya ışıldayan gözlerele bakan siriusu gördüm . İkizimden hoşlanmamıştır herhalde değil mi ? Diye düşünmeden edemedim ama ikizimi döndüm ve bende alaycı bir tonda " evet hemde çok bu arada bende James Potter bu sirius black ve bu da remus lupin " diye hem kendimi hem diğerlerini tanıştırdım o da " ben zaten hepinizi tanıyorum neyse hepinizi ani bir şoka uğratıcam ama önce hızlı bir özet geçiyim " dedi bende ona devam etmesi için kafamı salladım ve kız da devam etti" öncelikle James büyük ihtimalle bayılıcaksın ama sen lily çiçeğinle evlendin bir çocuğunuz oldu kendisi benim zamanımda ki en iyi arkadaşım olur adı Harry ve voldemort onu öldürmeye çalışıyor bizim zamanımızda seçilmiş kişi çünkü burunsuz onu seçti her neyse siri azkabandan yeni çıktı çünkü peter pettigrew u öldürmekle suçlandi ama aslında peter bir hain ve ölğm yiğen remus bir kurt adam bunu biliyorum siz üçünüz animagussunuz ama üç derken peter sen ve siri den bahsettim işte sonra siz 21 yaşınızda voldi tarafından öldürülüyorsunuz falan harry gıcık petunya da kalıyor 12 yıl ha bu arada peter sizin ölümünüze sebep oluyor çünkü saklandığınız yeri burunsuz voldiye söylüyor yani o bir ölüm yeğen size tavsiyem uzak durun ve remus sen bir metamorfoz ile evlendin kendisi sirinin kuzeninin çocuğu thonks " WHAT THE FUCK!!!!! Ve bende " aaaaaaaaaa lily ile evleniyoruuuuuummmmmm " diye feels geçirdim ama sonra duyduklarımı hatırlayınca da " WHAT THE FUCK!!!" Diye bağırdım ve annemin tekliğini kafama yedim annemse " james Potter sana kaç defa küfür etmek yok dedim" diye yukarı kattan bana bağırdı . Amantanrım siri azkabandan kaçmış lily çiçeğimle evlenmişim voldi oğlumu seçmiş remus evlenmiş ve peter bizim ölümümüze sebep olan bir ölüm yğen miiiiiiii!?!??!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular ve Potter ikizi
FanficBaşka bir çapulcular kurgusu . Kendi adımı kullandım ama ismi sevdiğimden. Sıkıcı değil . 4.yıldan başlıyor Ve bazılarınız üzülücek ama Hemione yok! Garip ama bence güzel İyi okumalar💕😊