Yeni çapulcu

1.1K 71 1
                                    

Hala aklım almıyooooor!! Benim bir ikizim var. Aslında bu iyi bir şey . Acaba Hogwarts' a gelicek mi? Yani tabiki o da bir büyücü hem de safkan ama belki başka bir okula falan gitmek isteyebilir diye. Neyse, pati çok sinirliydi çünkü az önce kardeşimiz dediğimiz kişinin hem bizim ( lily çiçeğim ve benim) ölümümüze hem de kendisinin sebepsiz yere azkabanda 12 yıl beklemesine sebep olmuş bir sıçan olduğunu öğrendik. Hemen o sıçanı bulup öldürmeliyiz !! Neyse sakin ol James, sakin ol kardeşime ( ikizime ama kesin önce ben doğmuşumdur) döndüm ve " yani benim şu an lily'm ile evleniceğime sevinmem gerekiyor ama o pis sıçan yüzünden olanlara inanamıyorum onu bulur bulmaz öldürmek istiyorum " dedim o ise " sakin kalmanız lazım. Bakın artık burda ben varım hem geleceği size anlatabilirim bu sayede de geleceği değiştirebiliriz. O yüzden sizin peter' a hiç bir şey çaktırmamanız lazım ki plan işlesin çünkü bir anda ondan uzaklaşırsanız iyicene karanlığa bulanır siz sadece eskisi kadar yakın olmayın. Yani dikkatli olun. Bu arada Jamie ben de Hogwarts'a gidiyorum . Bişiy dicem siz Severus yağlısını tanıyor musunuz ?" Dedi. Allahım bu kız net benim ikizim. Aynı kurnat sırıtış onda da var . Sirius benden önce atlatıp " arkadaşınsa söyle de uzak duralım senden ve ondan " dedi. Aslında katılıyorum bende ona " aynen" dedim. O da " ben o yağlı sümsükusun arkadaşı falan değilim. Oraya gidince yılların hesabını ondan almam lazım. Bizim zamanımızda Hogwarts' ta iksir profesörü ama bir ara ksks pofesörü de olmuştu . Tabi orofesör lupine çektirmediği yoktu çünkü profesör lupin varken o hala iksir profesörüydü ve ksks' ye meraklıydı e tabi bir de bu kişi remus lupin olunca. Bir de biz gryffindorlulara hiç puan vermez her fırsatta da laf atıp puan kırardı soruları bilmeme rağmen yinede kızardı bana. Ondan nefret ediyorum. Bu arada jamie oğlundan nefret ediyor. Devamlı sana benzetip ' aynı babana benziyorsun o da senin gibi kibirli bir domuzdan başka bir şey değildi' diyor bende ona cezasını çektirmek istiyorum sadece " dedi işte çapulcuların yeni üyesi. Hemen onu da animagus yapıp isim bulup peterın ismini silip onunkini yazmalıyız. Yanlız pati kardeşimi yiğecek gibi bakıyor. Lan Pati ! Uzak dur kardeşimden . Diye sinirle patiyi süzdüm. Neyse şimdi sırası değil. Aylakla kardeşim konuşuyorlardı pati de onları dinliyordu. Daha çok kardeşimi izliyordu ama olsun . Onlara dönüp " o zaman bu yıl sümsükusu çok zor bir yıl bekliyor" dedim kurnazlıkla sırıtarak. İkizime baktığımda onunda öyle baktığını gördüm. Gururlandım şimdi . Aynı benim kopyam bu kız. Sadece kız halim. Ona dönüp " ee Bia sen de biraz bize kendini anlatsana" dedim o da kafa salladı ve anlatmaya başladı " işte bildiğiniz şeyler adım falan neyse işte gelecekte gryffindor binasındaydım. Aslında çok şakacı biriyimdir hatta geçenlerde Minnie' nin - yazar notu: Mcgonagall' a öyle diyorlar- masasına kedi maması bırakmaktan Argus'la yasak ormana gitmek zorunda kalmıştım . Yani aslında sizden bir farkım yok. En sevdiğim ders KsKs. Onun dışında Quiditch- yanlış yazdıysam sorry- te arayıcıyım . Hatta Minnie ' ye göre iki yüz yılın rekorunu kırmışım. Senden sonra bir daha hiç gryffindor kupa kazanamamıştı taki ben gelene kadar. Kısacası Quiditch hastasıyım. Evet soruları alalım" dedi. Siri de bana dönüp " çatalak kendi saçını uzatıp klonlandın mı ?" Diye alayla sordu bende " galiba pati galiba " diye iç geçirerek hayranlıkla ikizimi süzdüm . İşte bu anlattıklarından sonra o kız kesinlikle bir çapulcu olmalıydı. " peki patronusun ne " dedi siri . O da " öncelikle söyliyim de sonradan görüp şaşırmayın ben bir animagusum. Ha bu arada patronusum beyaz köpek ." Dedi .

Siri'nin ağzından...
SİKTİR !!! Bu kız çok güzel! Ayrıca aynı benim ruh ikizim . Ve tahminim doğruymuş çünkü gerçekten ruh ikiziyiz !! Beyaz köpek kelimesi beynimde yankılanıyordu . Ve o da bir animagustu . Ona " peki Harry onun patronusu? " diye sordum o da " o zaten aynı babası . Patronusu çatal boynuzlu geyik ve o da bir animagus. Bu arada bakanlık bilmiyor yani gizli animagus olduk ama sanki Dumbledore biliyor gibi bir hali var." Dedi. Vay bee . Çatalak jr. Ha . Diye geçirdim içimden ve kesin zihnimi okumuş olan James de " vaay demek oğlum da çatalak " dedi. Kesin biz James ile kardeşiz çünkü bu tarz olaylar çok yaşanıyor. Neyse. Saate baktığımda çok geç olmuştu ve iki gün sonra Hogwarts' a gidecektik . O yüzden de yarın diagon yoluna gitmemiz gerekiyor . Ben Potter'larda yaşadığım için burada kalıcaktım. Ama saat geç olduğu için büyük ihtimalle aylak da burda kalıcaktı . Ev zaten büyük olduğu için yeter de artardı odalar . Sonuçta Potter'lar da köklü ve zengin bir safkan ailesi . Sadece bizimkiler ve Malfoy'lar gibi övünüp hava atmıyorlar . Ayrıca safkan takıntıları da yok . Ben bunları düşünürken Bianca " hadi geç oldu yatmamız lazım " dedi . Hepimizden onay mırıltıları çıktıktan sonra hepimiz üst kata geçip yattık. Galiba bizi bu sene çok güzel bir yıl bekliyor...

Çapulcular ve Potter ikiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin