Uyandırma Seromonisi ve James'in Kıskançlığı

1K 67 9
                                    

Bianca...
Ben geçmişe geldiğim için burada okulun açılmasına daha 1 hafta vardı. AMAN TANRIM!!! 1 hafta kaldı ve ben daha hiç alışveriş yapmadım . Gelecekten geldiğim için bavulum da yanımda değil . Kahretsin!! Neyse anneme söylerim bizi diagon yoluna götürür. Sabah saat 9 da kalktım. Alarmım yoktu ama uyanasım geldi . Neyse, aşağıya indiğimde annemle babam oturmuş sohbet eşliğinde kahvaltı yapıyorlardı. Demek bizim ayılar daha kalkmamış diye geçirdim içimden. Annemle babamın yanağını öpüp ( tabi burda korona yok , rahatlar jojuklar) " günaydın" dedim onlarda " sanada günaydın prensesim " dediler. Ee tabi burda yaşayan tek kuz çocuğu ben olunca kıymete biniyorum. Ama annem beni yeni tanıyor acaba James ile aynı olduğumu anladığında be tepki vericek . Annem " tatlım istersen bu gün Diagon yoluna gidelim . Hem senin için hem de okul için alışveriş yapmış oluruz " dedi bende " bende tam onu diyecektim" dedim . O da " o zaman bizim haylazları uyandıralım " dedi . Bende " ben uyandırırım " dedim . Tabi ki aklımdan bir plan geçiyordu . Hemen yukarıya çıkıp üçünün kaldığı odaya girdim . Önce Remus'u kaldırıcam sonra Sirius'u ve elimde kamerayla Jamie'ciğimi . Planı uygulamaya geçirmek için Remy'nin yanına gittim. " remus uyan dünyada çikolata kıtlığı varmış . Tüm çikolatalar tükenmiş!" Diyince zaten hemen yataktan fırladı ve " hemen o çikolataları istiyorum . Çikolataaaaa!" Diyince bende " şakaydı Aylak . Diğerlerini uyandırıcam bana yardım et " sirinin yanına gidip" siri annem bir daha lazanya yapmicakmış , sanada vermicekmiş yapsa bile ve annenler bize akşam yemeğine geliceklermiş bugün" diyince siride " haaaayıııır !!! Neden!?!?? Bu kadında bir beni rahat bırakmadı evden kaçtım geldim hala peşimde!" Diye inleyince biz remusla kahkaha atmaya başladık . Tabi bunu gören siri de " ne yani hepsi şakamıydı?!?" Dedi . Bizde kafa sallayınca . Bir "ohhhhh" çekti . Sonra hep beraber ikizimin yanına gittik . Remus melez olduğu için elinde telefonu vardı biz de onu kayda aldık ve video çekmeye başladık. Ben " James Lily geldi kapıda çabuk kalk " diyip Lily'nin sesini taklit ederek " Potter ! Çabuk kalk!" Dedim. Taklit yeteneğime şaşırdım çünkü birebir aynı olmuştu. Her neyse James yataktan fırlayıp saçına elini atıp dağıtırken " Lily hoş geldin " dedi tabi gözlüğü gözünde olmadığı için biraz geç fark etti fakat biz zaten kahkahalara boğuşmuştuk. Şapşal James! O da " öff gerçek sandım . Siz öyle diyince çiçeğimi özledim haa. Ona en iyisi mektup yaziyim ben !" Dedi . Bende " Hadi, Hadi daha bu gün diagon yoluna gidicez . Alışveriş yapmamız yazım. " değince hepsi bir ağızdan" yaşşşassınnn!!!!" Dedi . Hep beraber aşağıya indik . Babam çoktaan gitmişti. Bu yüzden bizde hemen kahvaltı edip üzerimizi değiştirmek için yukarı çıktık. Ben üzerime rahat bir mom jean giyip onun üzerine de bol bir tişört giydim. Ve diğerlerinin odasına gittiğimde hepsi hazırdı . Bir tek sirius saçıyla uğraşıyordu. Onun yanına gidip saçına baktığımda düğüm olmuştu onu açmaya çaışıyordu ama gördüğüm üzere daha beter ediyordu. Bende yanına gidip elinden taragı alıp " öyle tararsan daha kötü olur bırak ben yapiyim " dedim. O da kafa salladı bende elimi saçlarına daldırıp düğümü bulup hiç acıtmayarak çözdüm ama ellerimle tarakla haşur huşur dalarak değil. Her neyse sonra orası yine düğüm olmasın diye taradım. " vee bitti " dedikten sonra arkamı döndüğümde - dönmez olaydım -beni ve siriusu kısılmış gözlerle izleyen ikizimle göz göze geldim. Beni kıskanmıştı. Bu çok normal sonuçta ben onun kız kardeşiyim. Aşağıya inip annemin yanına gittik ve Diagon yoluna cisimlendik...

Çapulcular ve Potter ikiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin