4.rész

81 5 0
                                    

-Elmagyarázom a Krumplistészta onnan jott hogy amikor radnézek rögtön ez jut eszembe.vágtam vissza majd elrohantam.

Valóban nem kellett volna elfutnom de nagyon ki készített. És ez a szerelem miatt van amit iránta érzek. Lefagyott az agyam és nem tudtam jobbat kitalálni. Egyszer csak Áron egyik barátja jott be a szobába.
-Nem láttad Áront? Jól vagy?
-Ühüm.szipogtam.
-Látszik hogy nem vagy jól.ült le mellém.
-Még a nevedet sem tudom.
-Jason(ejtsd:Dzsézön).
-Szép neved van.hüppogtem.
-Te meg Maya igaz?
-Honnan tudod?
-Az maradjon az én titkom. De ne sírj nem áll jól.azzal fogta magát és kiment.
Jason magas szőke fiú. Neki is széles a válla. Sokkal izmosabb mint Áron. Zöld szeme sokkal hidegebb mint Áron kék szeme de Jason tudott úgy nézni hogy attól még a jég is felolvadna. De az én barna szemem nem vetekedhet az ő szemükkel. És az ő szőke haja az én hosszú hullámos hajammal. Na jó bevallom az egyetlen amit szeretek magamon a hajam. Igazából anyamtól örököltem. Még hüppögtem egy keveset majd kimentem.
-Jó hogy jössz.jöttek oda hozzám barátaim.
-Történt valami?
-Nem csak épp hozzád akartunk menni.olelt meg Meli.
-Meg amúgy is ebéd idő van.mosolygott Mesi.
-Akkor jó.
Az egész ebédet átbeszélgettük. Elmeséltem mi történt Jasonnel. Hát majd meg őrültek. Végül is Jason nem a csúnya fiúk közé tartozik. Sőt!

A délutánom további része jól telt. Egyszer csak Áron jött oda hozzám.
-Nézd sajnálom. Nem akartam hogy sírva elrohanj.
-Ezzel nem tudod jóvá tenni. És amúgy meg nem sírtam.
-Jason elmesélte úgyhogy ne hazudj!jott egyre közelebb.
-Nagyon sajnálom!mondta fájdalommal teli hangon. Tényleg megbánhatta. Egyszer csak fogta és meg ölelt. Hát mi ne mondjak meglepődtem. Nem is kicsit. Egy kis habozás után vissza öleltem.
-Kérlek legyünk barátok.kezdte de elnemitottam azzal hogy a szavába vágtam.
-Már azok vagyunk Krumplistészta.
-Ez már rajtam ragadt igaz?
-Úgy tűnik!nevettem el magam majd megszakítottam az ölelést.
-Ma is tanítassz te?kérdezte.
-Ha szépen megkérsz lehet.
-Légysziiii.könyörgött de érezhető volt a hangjába hogy mindjárt elröhögi magát.
-Na jó legyen.adtam meg magam.
-Koszi azzal eltűnt.én meg nagy szemekkel néztem utána.

***

Este Mesi és Meli azzal indította az estet hogy játszunk valamit.
-Lovacskás játék?
-Ne hülyülj!szidott le Mesi.
-Tényleg unatkozom.kontrázott Meli.
-Akkor maradta a felelsz vagy mersz.
-Ez jó ötlet Maya.
Az elején meg jó is volt mert megtudtam egy csomó érdekes dolgot a lányokról. Például hogy ok 18 évesek meg hogy mind a kettőjüknek van barátja. Aztán jott a rossz része a dolognak. Csatlakoztak a fiúk. És ez nem volt jó ötlet. Azonnal kitaláltak egy csomó új szabályt. Először is be mentünk a kabinunkba merthogy ha nem válaszolsz vagy csinálod meg amit kértek akkor le kellett venned egy ruhadarabod. Nekem már ez sem tetszett de Mesiék miatt bele egyeztem. Aztán hoztak még mellé sört. Majd egy üveget. Ezután elkezdődött a "játék".
-Maya felelsz vagy mersz?kérdezte Jason.
-Felelek.
-Van pasid?
-Nincs.azzal én pörgettem. Akinél megállt az Marcus(ejtsd:Márkusz).
-Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Fogd meg a felmosót majd énekelj és tancolj vele.mutattam a sarokba levő felmosora.
A mutatványán mind hatalmasat nevettünk. Nagyon viccesen nézett ki. Még pörgettunk párat mikor Áron pörgetett.
-Most kötelező felelned és merned is úgyhogy a kérdésem. Megcsókolhatsz?
Számíthattam volna a kérdésére. És nem ezt a választ kellett volna adnom de nem kicsit voltam berúgva.
-Mondtam már hogy nekem mindent szabad.
-Akkor csókolj meg.
Már majdnem megcsokoltam mikor Mesi elhúzott.

Balett vs Modern táncWhere stories live. Discover now