-Akkor csókolj meg.
Már majdnem megcsókoltam mikor Mesi elhúzott.Így bele gondolva Mesi jól tette amit tett. Hulla részegek voltunk és az első csókomra nem akartam ezt. De akkor eléggé haragudtam rá.
Ezen kívül kiderült hogy fel évig itt leszünk a hajón úgyhogy meg öt és fel hónapig össze leszek zárva Áronnal aztán visszamegy a sulijába ami a világ másik felén van. Ezen kívül aznap már nem szóltunk egymáshoz.Másnap az orromat lógatva ültem az ágyam szélén. Újra és újra lejátszódott a jelenet amikor Mesi elhúzott.
-Maya itt vagy?jöttek be Mesiék.
-Már mondenhol kerestünk!ölelt át Meli.
-Kezdődik az óra?kérdeztem.
-Igen ma Áron tartja.
-Semmi kedvem menni.
-Maya az hogy elmenekülsz Áron elol nem segít! igaza volt de akkor sem akartam menni.
-Rendben megyek.adtam meg végül magam.Egész órán nem szolt hozzám. Az óra közepén ebből elegem lett.
-Jól csinálom? kérdeztem. Semmi válasz.
-Jól csinálom? kérdeztem meg újra. Még mindig semmi.
-JÓL CSINÁLOM? Most sem szolt hozzám. Nekem háttal állt és új zenét rakott be.
-Most erre a zenére fogunk csinálni egy táncot.
-Áron az isten szerelmére szólj már hozzám!könyörögtem.
-Igen. Ennyi volt a válasza igen. Nem tudtam elhinni. Ennyivel le akart rázni.
Óra után beszélek vele.fogadtam meg.***
Az óra végén miután vissza öltöztem megkerestem Áront. Épp a barátaival beszélgettek valamin.
-Áron beszélnünk kell.
-Mond.a hangjából ítélve rohadtul nem akart velem beszélni.
-Négyszemközt.utaltam arra hogy nem a barátai előtt akarok erről beszélni.
-Mindjárt jövök.-Szóval mit akarsz?vetette oda nekem mikor már elég messzire mentünk a barátaitól.
-Először is...
-Mond már!vagott a szavamba.
-Éppen ez a bajom! Hogy én próbálok kedves lenni annak ellenére hogy tegnap mi történt! Ennél még az is jobb lenne ha úgy tennél mintha nem történt volna semmi! Meg Mesiék is rájöttek hogy valami nem stimmel pedig nem mondtam semmit! SŐT! Meg egy ismeretlen lány is odajött hozzám és megkérdezte hogy mi történt köztem és a "pasim" között mire megkérdeztem kire gondol hiszen nincs pasim! Tudod mit válaszolt erre? Nem? Segítek! Azt hogy te vagy az!keltem ki magamból. Áron megszeppenve figyelt.
-Nem tudok úgy tenni mintha nem történt volna semmi. Majdnem megcsókoltalak annak ellenére hogy nem lett volna szabad.
-Te majdem megcsokoltad ezt a fruskát?jott oda hozzánk Klaudia.
-Ne merd mégegyszer így hívni a barátnomet! Megértetted?uvoltotte le Áron. Én mint egy kuka álltam ott kikerekedett szemekkel.
-Akkor én inkább megyek is.azzal felhúzta az orrát és ellepdelt.
-Bocsi hogy azt mondtam hogy a barátnőm vagy csak nem akartam hogy...
-Semmi baj.
-Vissza a témához nem tudok úgy tenni mintha nem történt volna semmi. Sajnálom. Tudod nagyon rég óta nem volt barátnőm. És nem vettem már részt nem tom hány éve ilyen játékokba.
-Elfelejthetnénk?kérdeztem raménykedve.
-Annak nagyon örülnék!mosolygott.
-Akkor menj vissza csevegni a havejaiddal Krumplistészta.nevettem.Sziasztok! Bocsi hogy már régen nem volt rész de ez az online oktatás rengeteg időmet elvette. Megpróbálom mostmár hamarabb részt hozni. Ha tetszett a rész akkor csillagozd hogy lássam hogy tetszik. Legyen jó napotok!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Balett vs Modern tánc
RomanceMaya a 17éves lány és Áron a 18éves fiú története. Maya akinek mindene a balett és fél éves kora óta balettozik. Az iskolája elküldi egy egy hónapra szóló hajó útra hogy próbáljon ki több féle táncot és lépjen ki a komfort zónájából. A lány nagy neh...