Ahoj holky :D Takže, jelikož se blíží Vánoce ( Yay'25 dní do Vánoc!) Tak jsem se rozhodla napsat takovou Vánoční povídku. Bude to 24 dílů + epilog a budu přidávát ( pokud možno) každý den. BOHUŽEL ale pojedu do Vídně na 3 dny a nezvládnu psát.. takže pak tu bude asi takove čtyřdíl... No, to si ještě promyslim....
Berte to jako takovej adventní kalendář :D
Na boku bude vždycky nějaká Vánoční písnička u který jsem díl psala..Dneska je to Christmas is all around - Soundtrack z Love Actually
. Povídka nebude AU! Kluci jsou normálně 1D :333 A děje se to skutečně roce 2014 Možná potom bude i nějaká jednodílovka :D
Doufám, že se vám všem bude tahle povídka líbit... Jen předem říkám, ostatní teď na chvilku ustoupí do pozadí, protože přidávat everyday nebude nejsnažší... Snad to pochopíte :O
váše
♥firefly♥
P.S.: Jméno hlavní hrdinky je Nathalie. To totiž znamená Vánoční dívka.
P.P.S. Taky pořád dokola čumíte na lásku nebeskou, nebo jsem to jen já?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nathalie upila z horké čokolády a podívala se z okna. Jak bylo zde v Británii zvykem, pršelo. Déšť měla ráda, ale nikdy se nemohl vyrovnat sněhu. Byla zimní člověk a síh milovala. V Londýně jí ale nebyl dopřán tak často, jak by sippřála a možná právě proto si ho asi tolik vážila.
Znovu si usrkla z hrnku a položila jej na stůl. 30.11. První adventní neděle. Za 25 dní ji čekaly Vánoce. A ona si nebyla jistá, zda se těší. Vždy Advent milovala, ale loni se vše změnilo. Nyní jí čas Vánoc připomínal bolest, kterou si před dvěma lety prožila.
Moc dobře si pamatovala, co se ten den stalo. Jako by to bylo včera. A přála si na to zapomenout... Bohužel, její prosby nebyly vyslyšeny.
Noc z dvacátého čtvrtého na pětadvacátého nespala. Pouze čekala, až se on vrátí domů. Doufala, že přijde, protože jí to slíbil. A on sliby dodržoval.
Ozvalo se zaklepání na dveře a ona Nathalie šla otevřít. Doufala, že za nimi bude stát on. A taky, že stál.
Jakmile otevřela, její drobné tělo objaly silné paže. Zabořila obličej do hrudníku nově přicházejícího.
,, Ahoj." Zašeptala.
,, Ahoj, Lio." Políbil jí na čelo. Poodstopoupila od něj, aby si ho mohla prohlédnout. Vypadal dokonale jako vždy. V kudrnatých vlasech se řpytily sněhové vločky a malachitové oči zářily štěstím.
,, Veselé Vánoce." Zašeptal.
,, Veselé Vánoce." Pousmála se a stoupla si na špičky. Kudrnáč se k nísklonil a políbil jí.
,, Pojď dovnitř." Ukázala do vnitřku bytu. Kývl a vešel. Rychle si sundal boty a kabát. Poté se začal znovu věnovat svojí přítelkyni.
,, Nathalie, chyběla jsi mi."
,, Ty mě taky. A teď mám nápad. Udělám ti horkou čokoládu a pustíme si film."
,, Vybírám."
,, Láska nebeská leží pod televizí úplně navrchu." Zasmál se.
ČTEŠ
Christmas wish |H.S.FF|
Fanfiction❝Do you know why happens 11:11 twice a day? Because everybody deserves second chance❞ Víš proč je 11:11 dvakrát denně? Protože si každý zaslouží druhou šanci... cover by @xxRonny_Styles