Chapter SEVEN

987 89 6
                                    

Jedna ze dvou částí dnes :O Doufám, že se bude líbit :3

miluju vás

 

 věnováno @xXWhisperOfHopeXx 

Na boku White Christmas v podání Taylor Swift ♥

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.4.2014

Nathali se ze všech sil snažila soustředit. Už dvě hodiny hledala ěkde chybu. Něco chybělo, věděla to, jen si nemohla vzpomenout co. Znovu se jí zavřely oči. Po chvilce si uvědomila svou chybu a opět procitla. Mike jí už dobrou půl hodinu pozoroval.

,, Co to nechat být?" Zasmála se.

,, Nejde to. Něco chybí, něco důležitého."

,, Tak víš co? Jdi si lehnout a já to zkusím najít ano?" Povzdechla si a kývla.

,, Díky Mickey." Zasmál se. Její oslovení , které si vypůčila od Disney postavičky by se mu za normálních okolností nelíbilo, ale z jejích rtů to pro něj bylo něco úplně jiného. Rád ji sledoval. Když spala, četla jedla....mohla vlastně dělat cokoliv. Vypadala jako šestnáctiletá dívenka, ale tou už dávno nebyla. Ve skutečnosti byla, i přes své děcké stránky, dospělá žena. Jen její tělo se tomu zjevně vzpíralo. Musela mít problém i když se chtěla někde napít alkoholu, pomyslel si.

,, Za tři hodiny mě vzbuď musím jít ještě nakoupit."

,, Máš aspoň sepsanej seznam?" Kývla.

,, Na lednici." Mike se usmál.

,, Fajn, tak dobrou." Dal jí polibek na čelo. Kdyby nebyla k smrti unavená, přemýšlela by nad tím, co mezi nimi je. Bála se ale ptát.. Konečně u ní byl někdo, koho měla ráda. Staral se o ní a neubližoval jí. Nemohla mluvit o nějaké hluboké lásce, ale něco tady přece jen bylo. A stačilo jen čekat...Možná to byla její druhá šance. Šance, na kterou čekala.

Zachumlala se do teplé přikrývky a zavřela oči. Téměř okamžitě se ponořila do bezesného spánku.

***

Otevřela oči a podívala se na budík. 21:36 Vyjekla a vstala z postele. Vyběhla z pokoje.

,, Miku! Tys mě nevzbudil. Musím to dodělat a jít nakoupit." Mike ji ihned chytil kolem pasu.

,, Calm down satan! Vše je v pohodě. Chybu jsem ti našel, zapomněla jsi objednat někoho, kdo udělá výzdobu. Teď už nikoho neseženem, ale máš mě a já studoval deisgn,takže je to v pohodě. A k nákupu. Sehnal jsem všechno. Prodvačka se tvářila divně, když jsem nesl tampony, ale nevadí." Lia se začervenala.

,, Tos neměl dělat. Kolik ti dlužím?"

,, Přesně...nula nula nic."

,, Mickey!"

,, Ne vážně. A nebo víš co? Něco za to chci."

,, A to je?"

,, Hmm co takhle pořádný rande?"

,, Platím." Pokroutil hlavou.

,, Zapomeň. Vlastně to nebude potřeba, chci tě vzít na jedno dokonalý místo. Bude se ti tam líbit."

,, Tak dobře. Mickey, já nevím jak ti poděkovat."

,, To je v pohodě. Dělám to rád.

,, Připadám si příšerně."

,, Proč?"

,, Využívám tě." Mike pokroutil hlavou. 

,, Blbost a teď, nepustíme si nějakou přeslazenou vánoční komedii?"

,, Geniální nápad." Zasmála se brunetka zamířila ke gauči.

,, Tak jo. Jaké jsou možnosti?" Zeptal se. Modré oči upíral na dívku.

,, No, Tak, Love actually, Chrismas Mail, Christmas Kiss,12 Dates of Christmas ,Christmas in Boston, A Christmas love story a ještě His & Her Christmas." 

,, Hmm, žhavý kandidáti Love actually a Chrismas Kiss." 

,, Dala bych Cristmas Kiss."

,, Tak jo. Ale jsi asi jedniej člověk na planetě, kterej týomu filmu dal přednost před Láskou nebeskou." Lia pokrčila rameny.

,, No jo, jsem plná překvapení." Nebyla to pravda. Pouze se bála, že bude u Lásky nebeské plakat. Ne, že by to bylo smutné. Spíše šlo o vzpomínky. Tento film milovala. S Harrym na něj šli do kina. A ona si nechtěla kazit večer.

,, Tak dobře." Mike vyhledal DVD a zapl přehrávač. Posadil se na pohovku a Liu si přitáhl k sobě. Její tělo ovládl pocit jistoty. Té, kterou s Harrym nezažívala. Možná ze strachu. Nevěděla co bude a nemohla o ovlivnit, nezáleželo na ní. Teď bylo ale vše jinak. Mohla si říct , co chce a bylo jí to splněno.

Více se přitulila k Mikovu tělu a začala se soustředit na film.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Koho už to nebaví??? Já se hhlásím bez mučení... Ne počkejte si :OO Brzy to přijde Brzy se tam objeví Harry slibuju... Dnes přidám ještě jednu část

Kdo komu shipijete ? Mia nebo Narrie?? Bože to jsou divný shipy, kdyby někdo měl nápad napište do komentu :D

♥firefly♥

Christmas wish |H.S.FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat