Night Changes - One Direction na boku
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Všechno, co se stane má důvod. Každý má někde svojí druhou polovičku. Když někoho v žiotě potřebuješ, on si tu cestu za tebou najde. Těchto příběhů existuje
24.12. 2020
,, Mamí! Tatí vstávejte! Jdeme stavět sněhuláka." Hnědovlasá holčička skákala po posteli. Během chvilky se v ložnici Stylesových objevily další dvě děti.
,, Mami! Davšy mi vzala bačkůky." Brunetka si povzdychla.
,, Ale notak, Nee, to nejde. máš menší nohu."
,, A Dan má Button." I Harry se zvedl.
,, Děcka, já s maminkou jsme unavení. Musíme ještě spát."
,, Ne! POjďte stavět sněhuláka." Trvala na svém Darcy. Molly přikyvovala.
,, Co takhle si na chvilku zalézt k nám a pak půjdem?" Navrhla Nathalie. Děti se po sobě podívaly a poté s kývnutím zalezly pod peřinu za rodiči.
,, Harry, takhle jsi to tehdy chtěl." Podívala se do stále stejných zelených očí muže, kterého milovala.
,, Jo, přesně takhle."
Všechno, co se stane má důvod. Každý má někde svojí druhou polovičku. Když někoho v žiotě potřebuješ, on si tu cestu za tebou najde. Těchto příběhů existuje hodně. Možná jsou pravdivá, možná ne. Nikdy nikdo nemůže ani jedno dokázat, ani jedno vyvrátit. A nikdo se o to ani nesnaží.
Ať jsou tato tvrzení lživá nebo ne, něco v sobě mají. Stejně jako Vánoce. Někteří na zázraky nevěří. Nevěří na padající hvězdy, první vločku nebo 11:11. Jiní v to tajně doufají. Faktem je, že se přání asi plní a zázraky se dějí. Protože ať je tomu jakkoliv, jsou tu lidé, kterým byste to nevymluvili.
Možná, že za to mohl dětský slib, který jsme si dali. Nebo přání, které jsem tehdy vyslovila, když jsem viděla padat první vločku. Čí snad magických 11:11? A nebo jen pevná víra v to, že všechno skončí jak má?
Mohlo to být vše dohromady, nejde o to, kdo nebo co nám splnilo naše Vánoční přání, byli jsme spolu. A myslím, že je lepší nepátrat. Měli jsme štěstí a dostali jsme malý zázrak, novou šanci, kterou jsem nepromarnili. A jsem za to ráda, nebýt toho, neseděla bych tu a neprohlížela si fotku nalepenou v mém deníku a nečetla z něj záznami. A hlavně, neseděl by proti mě ON. Harry Styles láska mého dětství, mládí i stáří.
A proto, když mi teď šeptá, že mě miuje, odpovídám mu to samé. Řekli jsme si tato slova tolikrát, že jsem to už ani nepočítala, ale nestalo se to, co se jiným stane běžně. Pro nás neztratily význam. Myslím, že kdybych se jednou probudila a zjistila, že to byl sen. Že je mi dvanáct a den před tím jsme se poprvé vloupaly na školní hřiště. Kdybych dostala tu možnost něco změnit, asi bych nic nezměnila. Nemohla jsem totiž dopadnout líp.
----------------------------------THE END--------------------------------------------------------------------
A je tu the end bitchez... Kdo brečí? já jo, ale ne, že bych byla dojatá, je mi líto, že končíme...
Doufám, že jsem nikoho nezklamala.. Zase sem dám nějaký zajímavosti
♣Nathalie měla skončit s Mikem
♣ Harry měl spáchat sebevraždu
♣celkově to nemělo mít Happyend, ale když sjou ty Vánoce
♣původně Harrymu nemělo šibnout a měl být maškarní, na kterém by jí poznal ( OOO POPELKA)
♣ Děti se jmenují Darcy, Daniel & Molly .... Nejstarší jsou Dan s Darcy, dvojčata, je jim pět, Molly jsou skoro čtyři
♣ Původně měl být příběh vyprávěn Louisem - Louis měl Harryho milovat
♣Uvažovala jsem nad tím, že se na tuhle povídku úplně vykašlu
♣Prvotní nápad na něco takového jsem dostala při poslouchání písničky Night changes
♣ Ostatní kluci měli být daleko důležitější a Ed taky
♣Uvažovala jsem nad tím, že to nějak utnu s tím, že se pohádají a udělám druhou sérii, která by se točila okolo Silvestra ( stále zamýšlím, že něco takového udělám...jako další povídku)
♣ Další z nápadů byl, že se ukáže, že Jeff není gay a miluje Nath
♣ První povídka, o jejímž konci jsem NIKOMU neřekla...komplet celá byla jen v mojí hlavě...
Tak to je asi vše.... Miluju vás
♥firefly♥
P.S. VESELÉ VÁNOCE a něco si přejte, kdo ví? Třeba se to vážně splní....
ČTEŠ
Christmas wish |H.S.FF|
Fiksi Penggemar❝Do you know why happens 11:11 twice a day? Because everybody deserves second chance❞ Víš proč je 11:11 dvakrát denně? Protože si každý zaslouží druhou šanci... cover by @xxRonny_Styles