Mr.Jeon Gerçekten Facilia onlar hakkında hiçbir şey bilmeden nasıl böyle konuşursun?
Beauty_daisy gerçekten Taehyung bile beni tanımamasına rağmen söylediklerime inanmıştı. Ama sen?
Mr.Jeon Üzgünüm Facilia ama onlar benim ailem.
Sense..Beauty_daisy Evet ben? Cümleni bitir istersen.
Mr.Jeon Facilia bak babamın zengin olması yada bunun gibi söylediğin o şeyler. Tüm bunları nerden biliyorsun? Nerden duydun
Beauty_daisy Amcandan. Amcan ve doktorundan duydum aptal.
Mr.Jeon Nasıl?
Beauty_daisy Senin yanına geldiğim o gün hastaneden çıktığımda bir adam vardı senin doktorunla konuşuyordu.
Dikkatle dinledim. Ve onlar bir mirasdan ve az önce söylediğim şeylerden bahsediyorlardı.
Vee sonra senin ismini söylediler. Jungkook gerçekten eminim. O adam senin bana odandayken resmini gösterdiğin o adamdı. O adam senin amcandı.
Mr.Jeon Ahh Facilia ben bilmiyorum gerçekten...
Beauty_daisy Jungkook bana inanmıyorsan amcanın odasındaki belgelere inan.
Mr.Jeon Ne? Senin amcamın odasundaki belgelerden nasıl haberin olabilirki?
Beauty_daisy Evinize girdim. Gizlice evinize girdim ve amcanın odasında o belgeleri buldum.
Mr.Jeon Sen neler söylüyorsun Facilia
Beauty_daisy Senin iyiliğin için yapmalıydım Jungkook. Bana inanmıyorsun ama o belgelere inanacaksın. Babanın mirasıyla ilgili tüm belgelerin kopyası şuan bende.
Mr.Jeon Facilia bana yardım etmek için bunları yapmana gerek yoktu gerçekten.
Beauty_daisy Ne? Sen gerçekten iyi misin Jungkook onlar resmen seni paran için tutuyorlar ve seni bir hastaneye tıkıp senden kurtulmaya çalışıyorlar.
Mr.Jeon Facilia lütfen bu kadar yeter..
Beauty_daisy Peki~ sana söylemiştim. Sen de anlatmamı istemiştin. Belgeleri istediğin zaman sana verebilirim. Ama bundan fazla birşey yapamayacağım üzgünüm..
Mr.Jeon Evet fazlasına gerek yok Facilia. Lütfen dur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓚𝓲𝓼𝓼 ⋮JJK⋮ Texting
Fanfiction_Jungkook ben senin hasta olduğunu düşünmüyorum +Ne demeye çalışıyorsun ? _Yani demek istediğim çok açık. Sen hasta olamazsın. +Saçmalık Facilia. Öyle olmasa neden hastanede yatayım? _Bilmiyorum...