Jennieden;
Onları orda bırakıp şirkete geliştik yolda kızlara herşeyi anlatmıştım ve kai gili evlerine salmıştık ne kadar gittmek istemeselerde kaide bana ve kızlara kendini açıklamıştı bende affetmiştim. Şirkete geldiğimizde o adam bekliyodu yılarca kin beslediğim adam.
O kimiydi babamdı benim mafya olduğumu nasıl öğrenmişti o şuan bizi goremiyodu önce kızlarla plan hazırlamıştık şuydu plan,
O sünmi ve cocuklarin sürtük sevgilerini bi adamımız alıp depoya götürüp onları baglicakti ve bizde burdan bu alçak adamı alıp götürecektik sunminin yanina tabiki sunminim en iyi düşmanı olan hyunada bizle gelicekti.
Plânı hazırlayıp silah bölümüne geçtik ben c03 (kafadan salama hshx) aldim. Kızlarda lisa c4 ,jisoo j7,rosede 3ls almıştı.
Lisa direk kapıya tekmeyi vurup içeri girdik hiç beklemeden O alçak adamın kafasına silahı dayadım 'ben ne icin gelmiştiniz bayim' dedim.
Oda m dediki 'noldu beni taniyamadinmi kızım' dedi tepem atmıştı çünkü bana kızım diyemezdi demeye hakkı yoktu alçak herifin direk ayağımı bacağına vurdum yerdeydi. Adamlara ve kızlara göz kırptım bu demek oluyorki savaş başlasın bizim kızlar ve adamlar bu adamın adamlarını halletmesti sadece bu adamı depoya götürmek kalmıştı.
Ve jisoo unnieye seslendim.'unnie şu adamlara mesaj atta ötekilerini getirsinler unutma kimse farketmesin'
Dedim ve biz lisa ve roseyle arabaya binip şu adamıda alıp depoya getirdik onu yere direk fırlatıp sandaleyi aldim ve ters şekilde oturup surtukleri beklemeye başladım.iki dakika sonunda kapı açıldı baktığımda sürtükler ve jisoo unnie girmişti adamlar jisoo unniye 'bunları napalim'dedi jisoo unnniede şu adamın yanına atın ve sonra dışarı çıkın dedi . Evet şimdi tek şey kalmıştı ayilmalarini beklemek.
🤩🤗😚
Evert şimdi erkeklerin sevgileri.
SANA-JUNKOOK
NEYOEN:JIMIN
SUNMI=SUGA
TZUYU/JIN
OU VERMEYİ UNUTMAYIN LOVE YOU GUYS:.