2.3

280 15 14
                                    

Siddet bolumleri vardir rahatsiz olan hu bolumu okumasin ve oy vermeyi unutmayin lutfen ly❤️🔴
Lisadan devam;
Jennie unnie ve roseyle depoda jisoo unniye ve surtuklerin gelmesini beklıyoduk ahh geldiler surtukler once jisoo unnie girdi iceriye sonra su surtukleri getirdiler. Adamlar su surtukleri pic adamin yanina atip ciktilar tek kalan sey jennie unniemin onlari nasi cezalandiracklariydi. jennie unniem bi korumayi cagirip onlari asmalarini istedi asmalari derken inthar eden gibi degil backlarindan kolarindan astilar ve jennie unnie eline bir bicak alip once sunmiye yurudu . Sunmi korkudan titriyodu oda biliyodu jennie unnienin ne kadar piskopat oldugunu. jennie unnie sunminin yanina geldiginde tam koluna dogru yaklasti bicakla sunminin sunmi birden gulmeye basladi. Jennie unnie buna daha cok sinir olmustu ilk cizigi derin olmayan bi sekilde atti ama sunmi hemen aglamaya basladi ve bisey anlatmaya calisiyodu jennie unnie ona dediki ne soyluyon bizde dinlemeye basladik diyoduki sen bizi salakmi zanetin senin bizi kacircani biz onceden tahmin ettmistik ve plan hazirlamistik jennie kim diyip sustu jennie unnie eliyle bogazini sikmaya basladi (yok ayagiyla siksaydi bdbxdbc) dediki soyle yoksa seni suracikta oldurum dedi sunmi o is biraz zor birazdan ogrenirsin dedi jennie unniede oylemi dedi sonra korumanin birini cagrip benzin ve tuz cakmak getirin demisti biz onun napcagini anlamistik ama mal sunmi gil anlamamisti ilk bas jennei unnie belindeki silahi alip sana neyoen tzuyu e ates ettmisti ve soyle demisti ozaman once su kucuk surtuklerimizden kurtulalim diyip bidaha ates etti. sonra koruma gelip jennie unnieme istedigi seyleri verdi ve jennie unnie pic adama dogru yurudu onada derin bir cizik atti boyundan tut koluna kadar. Sira sunmiye gelmisti jennie unnie once cizik attigi derin yaraya tuz basti sonra sunminin kazagini yirtip koluna tuzla baraber sardi sira etraflarina yakin olmayacak sekilde benzin doktu ve gozunu kirpmadan cakmagi attip yakti ikisinede baktigimizda ter ter titreyip yaniyoz diye bagirmaya basladilar ama jennie unnie umursamadi ve sandelye alip ters sekilde oturdu [ hani sandelyenin sirt koydugujuz yeri varya oraya donuk oturdu anladiniz siz ahah] ve onlariniemeye basladi ama cidden depoda sip sicak olmustu. Birden kapi acildi iceri birileri girdi donup baktigimda.... bu onlardi.
😚🤪
Yilar sonra dondum canlarim lutfen oy vermeyi unutmayin.. sizi seviyorum❤️

yonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin