Η πτώση

18 6 0
                                    

Πέντε έτη μετά...

Στο κεντρικό νοσοκομείο Γκοντέ δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Όλοι δουλεύουν πυρετωδώς καθημερινά. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου εργάζεται σκληρά και αποκτά εμπειρία, η οποία θα τον βοηθήσει να γίνει καλύτερος γιατρός. Συνεχίζει να στέλνει μηνύματα στη Γιου Σο Τζίονγκ, ώσπου κάποια μέρα καταλαβαίνει ότι αυτό που κάνει δεν έχει κανένα αποτέλεσμα και σταματά. Χιλιάδες μηνύματα. Ακόμα και όταν σταμάτησε όμως να στέλνει δεν την ξεχνά. Μια όμορφη μέρα ξημερώνει ο γιατρός Κανγκ βρίσκεται στο νοσοκομείο και μόλις έχει τελειώσει μια εξέταση ενός τραυματία. Καθώς μπαίνει στο γραφείο του λαμβάνει ένα μύνημα στο κινητό του. Να ήταν η Γιου Σο Τζίονγκ? Τρέχει να δει! Ήταν ο διευθυντής Ντο, ο οποίος έχει ψηφιστεί για δεύτερη φορά διευθυντής.

Μήνυμα
Διευθυντής Ντο - Έλα στο γραφείο μου στις πέντε και δέκα.

Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου ανυπομονεί να φτάσει πέντε και δέκα, γιατί είναι περίεργος να δει τι τον θέλει ο διευθυντής. Από τότε που τον κάλεσε τελευταία φορά πάει πολύς καιρός... Τελειώνοντας με τη βάρδια του η ώρα έχει πάει πέντε και επτά. Έτσι άρχισε να περπατά προς το γραφείο του διευθυντή Ντο. Μιλά λίγο με τη γραμματέα του και έπειτα μπαίνει μέσα.

Γραμματέας - Γιατρέ Κανγκ Ντονγκ Τζου ήρθατε! Ο διευθυντής σας περιμένει. Περάστε!

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Ευχαριστώ.

Μέσα στο γραφείο εκτός από το διευθυντή βρίσκεται και ο επικεφαλής του καρδιοχειρουργικού τμήματος του νοσοκομείου.

Διευθυντής Ντο - Κανγκ Ντονγκ Τζου έχω να σου κάνω μια πρόταση. Ένας ασθενής VIP με σοβαρή νόσο έχει φτάσει στο νοσοκομείο μας. Θέλεις να τον αναλάβεις?

Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου έχει να αναλάβει άλλο χειρουργείο όμως.

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Δυστυχώς κύριε έχω προγραμματίσει άλλο χειρουργείο.

Διευθυντής Ντο - Σκέψου το ως μια ευκαιρία για να αποκτήσεις φήμη. Να γίνει ένας τέλειος γιατρός!

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Όπως σας προανέφερα έχω αναλάβει άλλο χειρουργείο. Γιατί δεν δίνετε τον ασθενή στον Ντο Ιν Μπομ?

Ιδού η αλήθεια. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου το έχει καταλάβει από την αρχή. Ο ασθενής είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Οι πιθανότητες για επιτυχημένη εγχείρηση είναι μόνο 5%. Τον πιέζουν να αναλάβει την εγχείρηση για να έχουν μια δικαιολογία, ώστε να τον απομακρύνουν από το κεντρικό νοσοκομείο.

Διευθυντής Ντο - Πάρε το ρίσκο. Οι πιθανότητες είναι 97% να επιτύχεις!

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Σας είπα δεν μπορώ!

Ωστόσο μετά από πολύωρη πίεση και των δύο γιατρών στον Κανγκ ο γιατρός αναγκάζεται να δεχτεί αναβάλλοντας έτσι το χειρουργείο του. Το ξέρει ότι είναι λάθος, αλλά από ότι φαίνεται δεν μπορεί να πράξει ανάλογα. Το χειρουργείο με σύντομες διαδικασίες προγραμματίζεται για την επόμενη μέρα. Επίσης θα γίνει υπό την παρουσία πολλών γιατρών, ανάμεσα τους και ο διευθυντής Ντο, όπου θα παρακολουθούν από τον εξώστη. Η στιγμή έφτασε. Ο γιατρός Κανγκ εισέρχεται στο χειρουργείο. Η κατάσταση του ασθενή είναι πολύ κακή. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου είναι σχεδόν βέβαιος ότι θα αποτύχει. Εκεί που πηγαίνουν όλα καλά ο ασθενής αρχίζει να αιμορραγεί. Τα ζωτικά του σημεία πέφτουν δραματικά.

Γιατρός Κανγκ - Αναρρόφηση!!!

Βοηθός - Μάλιστα.

Γιατρός Κανγκ - Κάντο καλά!! Δεν βλέπω!

Τότε ο γιατρός Κανγκ Ντονγκ Τζου χάνει την ψυχραιμία του, νευριασμένος με τον βοηθό. Το χειρουργείο μετατρέπεται σε ένα χάος.

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Αναρρόφηση γρήγορα!!!

Βοηθός - Ναι!

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Άμα δεν μπορείς να το κάνεις σωστά φύγε!

Και τότε ακούγεται ξαφνικά ένα συνεχόμενο μπιπ. Ο ασθενής κατέληξε. Ο εξώστης αδειάζει. Όλοι οι γιατροί αποχωρούν. Ο διευθυντής Ντο καλεί στο γραφείο του τον Κανγκ Ντονγκ Τζου.

Διευθυντής Ντο - Μετά από αυτό πρέπει να σε στείλω σε άλλο νοσοκομείο μέχρι να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα.

Κανγκ Ντονγκ Τζου - Μάλιστα. Σε ποιο νοσοκομείο?

Διευθυντής Ντο - Στο Ντολντάμ. Ορίστε η μετάθεση σου.

Τότε ο διευθυντής του δίνει ένα χαρτί και έπειτα ο Κανγκ αποχωρεί από το νοσοκομείο. Πηγαίνει να δει που είναι το νοσοκομείο Ντολντάμ. Όταν φτάνει εκεί αντικρίζει ένα απόκρημνο μέρος μακριά από την πόλη σε κακή κατασκευή. Μετά από αυτό καταφεύγει στο καζίνο της Σεούλ για να πιεί και να ξεχάσει. Εκει που πίνει και μετά από όσα είδε σκέφτεται να παραιτηθεί. Ξεκινά λοιπόν να γράφει το έγγραφο της παραίτησης του. Ξαφνικά ένας κύριος που κάθεται από δίπλα του πνίγεται από ένα μεγάλο κομμάτι κοτόπουλο, που έχει καταπιεί αμάσητο...

Νοσοκομείο ΡομαντισμούWhere stories live. Discover now