Μετά από την αποχώρηση της Γιού Σο Τζίονγκ ο Κανγκ Ντονγκ Τζου μένει για λίγα λεπτά μόνος, κοιτώντας την βροχή. Τελικά αποφασίζει να μείνει στα επείγοντα του νοσοκομείου εκείνη τη νύχτα. Περίπου μισή ώρα μετά, τα επείγοντα δέχονται ενα τηλεφώνημα από ένα τροχαίο ατύχημα. Το αυτοκίνητο στο οποίο βρίσκεται η Γιου Σο Τζίονγκ παρασύρεται από ένα φορτηγό. Το αυτοκίνητο οδηγούσε ο γιατρός Μουν ο οποίος πριν λίγο είχε κάνει πρόταση γάμου στη Γιου Σο Τζίονγκ, ωστόσο αυτή αρνήθηκε λέγοντας ότι υπάρχει κάποιος άλλος άντρας στη ζωή της. Τότε ο γιατρός Μουν απέσυρε την πρόταση του και συνέχισε να οδηγεί, χωρίς να γνωρίζει τι επρόκειτο να συμβεί σε λίγα λεπτά. Η πόρτα στα επείγοντα ξαφνικά ανοίγει και εισέρχονται μέσα η Γιου Σο Τζίονγκ, που φαίνεται πως είναι χειρότερα από τον γιατρό Μουν, ο οποίος φαίνεται να είναι καλά. Τότε ο Κανγκ Ντονγκ Τζου παίρνει την Γιου Σο Τζίονγκ, η οποία βρίσκεται ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι και την οδηγεί για ακτινογραφία. Ο γιατρός Μουν ορμά να βοηθήσει την Γιου Σο Τζίονγκ αλλά εμποδίζεται από τον Κανγκ Ντονγκ Τζου. Ορίστε η αλήθεια. Ο γιατρός Μουν είναι μεθυσμένος.
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Δεν μπορώ να αφήσω σε ένα μεθυσμένο γιατρό την επιμέλεια ενός ασθενή. Αν δεν είχατε πιεί τίποτα από αυτά δεν θα συνέβαινε.
Ο γιατρός Μουν τον ακούει χωρίς να μπορεί να αντικρούσει τα λόγια του και αποχωρεί ελαφρά νευριασμένος από το δωμάτιο. Όμως:
Γιου Σο Τζίονγκ - Κανγκ Ντονγκ Τζου πήγαινε γρήγορα να βγάλεις ακτινογραφία στον γιατρό Μουν. Κατά τη σύγκρουση χτύπησε το κεφάλι του στο φορτηγό. Εγώ θα είμαι καλά.
Τότε ο γιατρός Κανγκ Ντονγκ Τζου τρέχει να βρει τον Μουν. Ξάφνου τον πετυχαίνει στα σκαλιά μιλώντας με μια άλλη νοσοκόμα. Είχε κρυφό δεσμό? Κάνεις δεν γνωρίζει. Τότε ο Κανγκ Ντονγκ Τζου απομακρύνεται αλλά ο Μουν τον καταλαβαίνει και τρέχει από πίσω του. Ξαφνικά λιποθυμά. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου τρέχει από πάνω του, αλλά είναι ήδη πολύ αργά.
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Ώρα θανάτου 10:21...
Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου μετά από αυτό επιστέφει στο θάλαμο, που βρίσκεται η Γιου Σο Τζίονγκ αλλά τι να δει...! Η Γιου Σο Τζίονγκ παρά τα τραύματα της έχει δραπετεύσει από το νοσοκομείο. Αμέσως κινητοποιείται και παίρνοντας το αυτοκίνητο του «σαρώνει» ολόκληρη την πόλη, αλλά δυστυχώς δεν βρίσκει κανένα ίχνος της. Έπειτα από μιάμιση ώρα επιστρέφει ανήσυχος και κουρασμένος στο νοσοκομείο. Στέλνει συνεχώς μηνύματα στη Γιου Σο Τζίονγκ δίχως όμως αυτή να απαντά. Τελικά μετά από δεκαπέντε λεπτά τον παίρνει ο ύπνος σε μια καρέκλα των επειγόντων. Εκείνο το βράδυ η Γιου Σο Τζίονγκ μόλις έφυγε από το νοσοκομείο πήγε προς το βουνό για ορειβασία. Στο βουνό καθώς ανεβαίνει λόγο των τραυμάτων της σκοντάφτει και πέφτει, χτυπώντας έτσι σοβαρά τον καρπό της και τον αστράγαλό της. Τα μεσάνυχτα, για καλή της τύχη, ένας κύριος τυχαίνει να περνά από εκεί. Όταν την βλέπει, την εξετάζει λίγο μετά χέρια του. Φαίνεται πως είναι γιατρός, ωστόσο κανείς δεν ξέρει ακόμα. Έπειτα την παίρνει στους ώμους του και την πηγαίνει στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Την άλλη μέρα στο κεντρικό νοσοκομείο Γκοντέ οι γιατροί, οι οποίοι γνωρίζουν την Γιου Σο Τζίονγκ, βρίσκονται σε ανησυχία σχετικά με την υγεία της. Όλοι θέλουν να μάθουν το λόγο που έχει εξαφανιστεί. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου έχει ξυπνήσει ήδη πολύ νωρίς και σκέφτεται τι μπορεί να έχει συμβεί. Μετά το πρώτο τους φιλί του είναι αδύνατο πλέον να την ξεχάσει και έτσι εξακολουθεί να της στέλνει μήνυμα(φωνητικά και γραπτά), αλλά αυτή δεν απαντά. Τότε ένας ασθενής καταφτάνει στο νοσοκομείο και ο γιατρός πηγαίνει να τον περιθάλψει. Πλησιάζει απόγευμα. Η ώρα: τέσσερις και μισή. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο νέο από τη Γιου Σο Τζίονγκ. Λόγο το γεγονός ότι είναι παρασκευή το νοσοκομείο έχει πολύ δουλειά. Όλοι οι γιατροί δουλεύουν ασταμάτητα από το πρωί. Η κούραση είναι φανερή. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου από το πρωί έχει χειρουργήσει τουλάχιστον επτά άτομα αδιάκοπα. Η γραμματέας του διευθυντή Ντο του νοσοκομείου πλησιάζει αργά το γιατρό.
Γραμματέας - Γιατρέ Κανγκ Ντονγκ Τζου ο διευθυντής Ντο σας θέλει στο γραφείο του για λίγα λεπτά. Θα έρθετε?
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Φυσικά. Δώστε μου πέντε λεπτά να τελειώσω με τον ασθενή και έρχομαι.
Αφού η γραμματέας απομακρύνθηκε, ο Κανγκ Ντονγκ Τζου λέει από μέσα του:
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Τι να θέλει εμένα αράγε ο διευθυντής Ντο. Τι σχέση έχω εγώ με αυτόν?
...
ESTÁS LEYENDO
Νοσοκομείο Ρομαντισμού
RomanceΈνα περιστατικό είναι αρκετό για να κινητοποιήσει ένα παιδί να γίνει εξαιρετικός γιατρός, που καλείται αργότερα να αντιμετωπίσει το παρελθόν του. Ανάμεσα στις δυσκολίες που συναντά βρίσει επίσης τη μοναδική του αγάπη. Ανάμεσα στους δύο γιατρούς γενν...