Δεν μπορεί να αναπνεύσει. Προσπαθεί να ειδοποιήσει τον γιατρό Κανγκ, ο οποίος κάθεται μπροστά του. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου όμως φαίνεται πως είναι στο δικό του κόσμο μετά την μετάθεση. Ο κύριος ξαφνικά λιποθυμά. Τότε ο γιατρός Κανγκ παίρνει είδηση την κατάσταση και τρέχει πάνω από τον άντρα.
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Κύριε! Είστε καλά? Φέρτε κάποιος τον απινιδωτή γρήγορα!
Ένας παράξενος κύριος που παρακολουθεί την κατάσταση παρεμβαίνει.
Κύριος - Τι κάνεις εδώ?
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Ποιός είστε? Κάντε στην άκρη σας παρακαλώ!
Κύριος - Δεν μπορώ να σε αφήσω να σκοτώσεις έναν άνθρωπο.
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Είμαι γιατρός από το νοσοκομείο Γκοντέ! Άμα δεν κάνετε στην άκρη ο ασθενής θα πεθάνει.
Κύριος - Μη βάζεις ως δικαιολογία τον ασθενή!
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Άμα πάθει κάτι παίρνετε την ευθύνη?
Κύριος - Άμα τον σώσω θα σου κόψω τον καρπό από τη ρίζα!
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Σύμφωνοι!
Τότε ο μυστηριώδης κύριος ρίχνει μια μπουνιά στο πρόσωπο του Κανγκ Ντονγκ Τζου και του λέει:
Κύριος - Ο άντρας δεν έχει πάθει ανακοπή. Τι σόι γιατρός είσαι που δεν μπορείς να καταλάβεις τι έχει!
Ξαφνικά κάνει κάποιες κινήσεις και τότε ένα κομμάτι κοτόπουλο πετάγεται από το στόμα του άντρα. Θα ζήσει! Ο Κανγκ παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τα γεγονότα. Τότε τον παίρνει και τον κατευθύνει στην κουζίνα.
Κανγκ Ντονγκ Τζου - Που με πηγαίνεις?
Κύριος - Η συμφωνία είναι συμφωνία. Πρέπει να τηρείται.
Μπαίνουν στην κουζίνα. Ο κύριος βάζει δύο μάγειρες να του κρατάνε το χέρι, καθώς αυτός παίρνει ένα μπαλτά και τον ακονίζει. Ο Κανγκ Ντονγκ Τζου τρομοκρατημένος προσπαθεί να ξεφύγει. Τα καταφέρνει! Τρέχει μέχρι το αυτοκίνητο αλλά οι μάγειρες τον ακολουθούν. Καθώς πάει να ξεκλειδώσει τα κλειδιά του πέφτουν από κάτω(από το αυτοκίνητο). Χωρίς να καθυστερεί περαιτέρω καλεί ένα ταξί και φεύγει γρήγορα. Ο προορισμός του? Το νοσοκομείο Ντολντάμ. Μία νεκρική ησυχία έχει καλύψει το νοσοκομείο. Αυτή την ησυχία σπάει ο Κανγκ Ντονγκ Τζου, καθώς ανοίγει την πόρτα του νοσοκομείου. Κατευθύνεται προς την εξυπηρέτηση πελατών. Εκεί βρίσκεται ένα κύριος.
YOU ARE READING
Νοσοκομείο Ρομαντισμού
RomanceΈνα περιστατικό είναι αρκετό για να κινητοποιήσει ένα παιδί να γίνει εξαιρετικός γιατρός, που καλείται αργότερα να αντιμετωπίσει το παρελθόν του. Ανάμεσα στις δυσκολίες που συναντά βρίσει επίσης τη μοναδική του αγάπη. Ανάμεσα στους δύο γιατρούς γενν...