11 Unobtrusive - xsunayx

425 36 0
                                    

Yine bir ship kitabıyla dönüyoruz bugün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine bir ship kitabıyla dönüyoruz bugün. Doğruları söylemek istiyorum. Bu kitap sizi önce hayal kırıklığına uğratacak ama hemen sonraki açıklama bölümünde aslında her şeyin çok yerinde yapıldığına inanacaksınız.

Jimin biraz inatçı ve sevmek konusunda beceriksiz bir karakter. Belki klişe olacak ama Rosie' de ona aşkı öğretecek olan kişi. Kurgu bu noktada çok basit ama okuması o kadar çok sarıyor ki size anlatamam.

Hani bazı kurgular vardır ve çok güzeldir ancak üff ne kadar uzatmış ya  dersiniz. İşte bu kurgu tam yerinde biten ve içinizde boşluk uyandırmayacak bir şekilde yazılmış.

Maalesef ki yazarı artık yok, bir şeyler yazmıyor ve sonrasında aynı yazardan farklı bir kitap okuma şansınız da olmayacak ama bu kitabı okumanız gerektiğini düşünüyorum. Eminim pişman olmayacaksınız.
(Güncelleme: yazarı sahalara geri döndü. )

Şimdi şuraya etiketlediğim hesaptan kitabı bulabilir ve okuyabilirsiniz.

xsunayx

Gelecek bölümde bir arkadaşımızın bize önerdiği Myboykth isimli kullanıcının kitabını önermeyi düşünüyoruz. O zaten bizim bildiğimiz ve önermek istediğimiz kitapları olan biriydi ancak nedense bir türlü aklımıza gelmemiş.

Sizler de okuduğunuz ver güzel olduğunu düşündüğünüz kitapları bize önerebilir ve bu kitapta yer almasını sağlayabilirsiniz. Çünkü o kadar çok kurgu var ki hangi birini okuyup önereyim öyle değil mi?

Yeni bir harika öneriler bölümünde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın.

-Sera'

Wattpad Harika Öneriler DizisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin