37 Best Friend - HiddenWriter1973

203 14 4
                                    

Sonunda yeni bir kitaba vakit ayırabildik ve önerilere ekliyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda yeni bir kitaba vakit ayırabildik ve önerilere ekliyoruz. Sena ile bu hesaptan aynı anda okuduk. Yorumların birazı ona ait birazı da bana.

Neyse yoruma geçeyim uzatmadan.

Sena her bulduğunu okuyan bir insan. Ben de öyleyim ama bu yakın arkadaştan sevgili temalı kurguları okumak pek içimden gelmez. Sonunda hep aynı yere bağlandığı için muhtemelen.

Olay şu ki, kitap jungkook ve Iseul arasında geçiyor olsada iki tane tatlı mı tatlı yan çift vardı ve ben genel olarak yan çift aşığı olduğum için kitaba bayıldım.

Textingler çoğunluktaydı ve bu yüzden okunuşu rahattı. Gereksiz uzatmalar, tripler olmadığı için keyifle okutuyor kendini.

Mizah desen var, hüzün de ucundan bir uğruyor. Biz okurken çok keyif aldık, çok güldük, gerek güldük, zaman zaman gülmemiz gerekti.. Ama çok iyi güldük be!

Bugün yazarına hangi kitabını daha çok sevdiğini, daha çok okunmasını istediğini vs. Sordum ve o I'm Black Swan isimli kitabını söyledi ancak şu anlık bölümü az olduğu için öneri kriterlerimizi karşılamıyordu. Bunun yanında biz çoktan Best Friend'i okumaya başlamıştık.

Sonuç olarak gençler, bu kitabı okuyun ama sadece bununla kalmayın ve diğer kitaplarını da kütüphanenize ekleyin. Biz ikinci olarak My turn'ü okuyacağız gibi görünüyor şu an ama tabii sırada birkaç farklı yazar var, onların kitaplarına bakmalıyız.

Neyse işte, kafam karıştı, daldan dala atladım yine. Aşağıya yazarın hesabını bırakıyorum. Oradan kitaba ulaşabilir, gitmişken diğer kitaplarına da bakabilirsiniz.

HiddenWriter1973

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Hayalet okuyucular hepimizin (yazarların) moralini bozuyor. Emeğe değer vermeniz bir şey kaybettirmez aksine bir insanın mutluluğuna destek ile bir şeyler kazandırır.

Yeni bir harika öneriler bölümünde görüşmek dileğiyle.

-Lilya'

Wattpad Harika Öneriler DizisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin