Bts'le tanışıyorum

473 11 4
                                    

Bts üyelerinin hepsi birbirinden tatlı!
Onları o kadar çok sevmiştim ki!
Abim bana ana vokal olmak istediğini söyleyince şaşırmıştım.Evet,abim arada sırada şarkı söylüyordu.Ama bu işe katılacağını tahmin etmemiştim!
Abim beni onlarla tanıştırdıktan sonra artık benimle yaşamayacağını üzülerek bildirdi.Daha 19 yaşındaydı.Min Sung olayı yüzünden bütün çıkma tekliflerini reddetmişti.Abim çok yakışıklı birisiydi ve kızlar hep peşindeydi.Ama abim onlara takmamıştı.Zaten ben de kızları sevmemiştim,züppenin tekine benziyorlardı.
Bu haberi duyunca çok üzüldüm.Ama abim beni teselli etmeye çalıştı.Her haftasonu eve uğrayacağını söyledi.Ben de istemesem de başımı salladım.Abim belki ünlü bir şarkıcı olacaktı.
Bts üyelerinden Taehyung ve Jimin'i çok sevdim.Ikisi de Jungkook için arasıra şakasına kavga ediyorlardı.Ama aralarında birisi vardı ki ben ona bakmaya dayanamıyordum.Ona baktığımda gözlerim acıyordu.O kişi tabikide Rap Monster idi.
Instgram'da,Twitter'da ve Facebook'da gezinirken Rap Monster'la alakalı benzer paylaşımlar buluyorum.
Çok çirkin bir balığa benziyor.
Gerçekten komik.Acaba anne ve babası onu menzil sonrası kokuşmuş keçi dışkısından mı çıkardılar?Böyle bir çirkinlik görülmedi ha ha ha!
Hey arkadaşlar kesin Rm şu an evde ineklerin dışkılarını seyrediyordur.
Bence Rm s*rtügün teki.Mal birisi kendini lider sanıyor g*rizekalı.
J-hope da dans edemiyor diyorlar.Ya zaten adamın belinde sorun var!Bir de sizinle mi uğraşsın!
Uf uf,bunları düşündükçe köpürüyorum.Her ne kadar eski bir anı olsa da aklıma geldiğinde yiyip,bitiriyor beni!

Abim JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin