Arya sabah erkenden uyanıp babasına kahve yapıp babasının yanına gitti
Arya : Günaydın babacım .
Fırat : Günaydın kızım .
Arya : Babacım sana kahve yaptım .
Arya kahveyi masaya koyar ve koltuğa oturur .Fırat : Saol . Eline sağlık kızım .
Arya : Babacım ben sana bişey soyliycem .
Fırat : Seni dinliyorum kızım .
Arya : Babacım şimdi dün cihan benim telefon numarami aldı . Dün de bana mesaj yazdı dediki yarın biryerde buluşalım mı dedi bende dedimki babama soruyum sana haber veriyim dedim . Eğer izin verirsen ...
Fırat : Tabi kızım birbirinizi tanımanız lazım gidebilirsin . Başka bir sorun yoksa biraz isim varda .
Arya heyecanla ayağa kalkar .
Arya : Teşekürler babacım . Sana kolay gelsin .
Arya odadan çıkar ve kendi odasına gider . Telefonunu eline alır ve Cihan a mesaj atar
Arya : Babam izin verdi . Nerede buluşacağız .
Biraz sonra mesaj gelir
Cihan : Tamam . Ben seni alırım saat 12 de hazır olurmusun .
Arya : Tamam hazır olurum .
Arya üstüne eşofman giyer . Özel bir gün olmadığı için normal giyinir . Saçını da örer .
Arya kahvaltısını yapar . Dışarıdan düdük sesi gelir . Arya dışarı çıkıp arabaya biner .
Arya : Selam .
Cihan : Selam . Nasılsın .
Arya : Iyiyim saol . Sen nasılsın .
Cihan : Bende iyiyim . Nereye gitmek istersin .
Arya : Benim için fark etmez .
Cihan : Tamam o zaman benim sevdiğim bi yer var oraya gidelim .
Arya bir şey demeden camdan dışarıyı seyretmeye başladı . Arya dalmışken araba bi anda durdu Arya Cihan a dönüp baktığında geldiklerini anlamıştı . Arabadan inip Cihan ı bekledi . Cihan da yanına gelince içeriye geçip bir masaya oturdular .
Cihan : Ne yemek istersin .
Arya : Ben tokum ama bir limonata içerim .
Cihan : Tamam bende limonata içerim o zaman . Garson bi bakarmısınız .
Garson : Hoşgeldiniz Cihan bey . Sizde hoşgeldiniz hanımefendi . Ne istersiniz .
Cihan : Sen bize iki limonata getir .
Garson : Hemen getiriyorum Cihan bey başka bir şey istermisiniz .
Cihan Arya ya bakar . Arya kafasını hayır anlamında sallayınca garsona
Cihan : Yok sen sadece limonata getir .
Garson : Tamam .
Cihan Arya ya dönüp
Cihan : Çok garipsin .
Arya : Nasıl .
Cihan : Şimdi senin yerinde başka birisi olsa süslü püslü giyinip gelirdi ama sen eşofman takımıyla geldin ve sıfır makyaj . Sakin yanlış anlama bu halini sevdim ve takdir ettim .
Arya : Süslenmesi gerektirecek bişey gitmediğim için böyle geldim . Şimdi makyajlı gelseydim de çok abartılı olurdu .
Cihan : Haklısın .
Garson limonatalari getirir .
Garson : Afiyet olsun .
Cihan : Saol .Gidebilirsin .
Ikisi de limonatadan bi yudum alır .
Cihan : Hiç bi ilişkin oldumu .
Arya : Hayır hiç olmadi öyle biseye gerek duymadım . Peki ya senin oldumu .
Cihan : Oldu . Ama beni aldattı bende bidaha hiç kimseyle ilişki yaşamadım .
Arya : Peki hobilerin nelerdir .
Cihan : Hobilerimmm o gün söylediğim gibi işimi severek yapıyorum ve hobilerim arasında birde spor yapmayı seviyorum . Peki ya sen .
Arya : kitap okumayı ev temizliği en çokta mutfakla ilgilenmeye bayılırım . Mutfak konusu açılmışken en sevdiğin yemek ve tatlı ne .
Cihan : Içli köfte ve harire tatlısı .
Arya : Benimkilerde kaburga dolmasi ve zingil .
Ikisi de limonatasini bitirir .
Cihan : Ne dersin Mardini gezelim mi
Arya : Olabilir .
Cihan hesabı öderler ve arabaya binerler .
Cihan : Şimdi Mardin kalesine gidiyoruz madem böyle sportif giyinmişsin orda tadını çıkaralım degilmi .
Arya güler ...************
Arya ve Cihan aksama kadar Mardin kalesinde dururlar ve akşam olduğunda Cihan Arya yi evine bırakır .
Arya annesiyle oturup yorgunluk kahvesi içiyorlardı .
Arya : Anne çok güzel bir gündü . Kaleyi gezdik bile bile yürüyerek çıktık taa oraya çok yoruldum .
Zehra : Kızım sence nasıl biri .
Arya : Iyi birisi anne yani insallah sonradan kotulesmez ama neyse artık sana afiyet olsun benim uykum geldi odama çıkıyorum .
Zehra : Kızım odana girmeden önce bi Emin in yanına gidip konuş neymiş seni vermiycekmis biz ikna edemedik küçük abiyi belki sen edersin .
Arya : Allah alla sen benim bücürüme bak tamam anne ben onu ikna ederim sen merak etme .
Arya salondan çıkıp kardeşinin odasının kapısını tıklayıp içeri girer .
Kardeşi yatağına oturmuş kitap okuyordu .
Arya : Ablacım nasılsın iyi misin .
Emin : Değilim abla . Ben seni hiç kimseye vermek istemiyorum .
Arya : Ama bunun olması gerek ablacım .
Emin : Ama abla sen evlenince ben seni ozlerim .
Arya : Merak etme konuşuruz ben buraya kalmaya gelirim sen kalmaya gelirsin .
Emin : Gerçekten mi .
Arya : Evet gerçekten . Ozliyceksin bende seni ozliycem ama böyle olması lazım anlaştık mı .
Emin : Anlaştık .
Arya : Aferin sana . Saat geç oldu ver bi öpücük sonrada uyu tamam mı .
Emin : Tamam .
Arya kardeşinin yanağını öper ve
Arya : Iyi geceler .
Emin : Sanada iyi geceler ablacım .
Arya odadan çıkar ve kendi odasına gider . Üstünü değiştirip yatağına girer . Ama aklına bir şey takılır Cihan ı aldatan kız hangi akılla aldatmış çözemez Arya bunları düşünürken yorgunluktan uyuya kalır .Selam arkadaşlar insallah bölümü begenirsiniz .
Karakterler hakkında neler düşünüyorsunuz sizce sectigim kişiler birbirlerine uyumlu mu yorumlara yazarmisiniz
Oy ve yorum yapmayı unutmayın