Aradan iki gün geçmişti Arya heyecandan sürekli ne yapacağını düşünüyordu .Zehra : Kızım dönüp durma git odana üstünü değiştir .
Arya : Napiyim anne çok heyecanlıyım . Tamam o zaman ben üstümü değiştirmeye gidiyorum .
Arya odasına çıkar ve önceden seçtiği elbiseyi gözden geçirir . Daha sonra giyip makyaj masasına oturur .
Yine gözleriyle uyumlu olan mavi elbise giydi . Makyajınızda mavi tonlarında yaptıktan sonra saçını bu sefer salık bıraktı ve sonunda hazırdı .
Arya odadan çıkıp salona geçti .Sedat : Arya abim çok güzel olmuşsun .
Arya : Saol abicim . Sende her zamanki gibi yakıyorsun .
Sedat : Teşekkürler .
Bu sırada hiç bir şeyden habersiz Emin salona girer .Emin : Abla çok güzel olmuşsun biyere mi gideceksin .
Sedat : Evet gidecek .
Emin : Nereye .
Sedat : Kocaya .
Arya : Abi bi susar mısın çocuğa söylediğin şeye bak .
Arya Emin e dönüp
Arya : Ablacım sen abime bakma . Sadece istemeye gelecekler .
Emin : Hayır . Gelmesin hiç kimse ben seni kimseye vermem .
Sedat : Ooo abicim geç kaldın . Babam verdi bile ablanı .
Emin : Tamam o zaman bende babam...
Emin konuşurken kapı çalar . Arya heyecanla kapıya gider . Arkada herkez sıraya dizilmiş girmelerini bekliyorlardı.Arya hepsinin elinden öptü sıra Cihan a gelince de hoşgeldin dedi ve elindekileri aldı ve teşekkkür etti .
Herkes salona geçip oturdu hal hatır soruldu ve Arya kahve yapmaya gitti .
Kahve yaparken arkadan ayak sesleri ile arkaya döndü ve nutku tutuldu .
Cihan : Telefon numaranı verebilir misin .
Arya sonunda kendine gelipArya : 05*******
Cihan : Teşekkürler . Ben sana mesh atarım .Arya : Tmm .
Cihan mutfaktan çıktıktan sonra Arya şaşkınlıkla kahveleri yapmaya devam etti .
Herkese sade ama Cihan a tüm baharatlardan azar azar attı tepkisini çok merak ediyordu sonunda kahveler bittiğinde tepsiyi alıp salona geçti . Herkese teker teker dağıttı sıra Cihan a geldi verirken
Arya : Afiyet olsun .
Cihan : Saol . Eline sağlık .Herkes merakla Cihan a bakarken Cihan sonunda fincanı ağzına götürüp bi yudum almasıyla püskürtmesi bir oldu . Bir an sinirle ne yapacağını şaşırdı ama nerde olduğunu hatırlayınca sinirini yatıştırdı . Cihan 'ın yaptigiyla herkesin yüzünde güller açtı .
Bekir ağa konuya girdi .
Bekir : Ziyaretimizin sebebi belli . Allah'ın emri peygamberimizin kavliyle kızınız Arya yi oğlum Cihan a istiyoruz .
Fırat : Çocuklar birbirlerini beğenmişler . Bana düşen de belli . Hayırlı olsun .
Arya ve Cihan ayağa kalkıp büyüklerin ellerini öptüler . Arya ve Cihan yan yana durdular Fırat yüzükleri taktı ve ikiside yeniden ellerini öptüler .
Bu nefesim bittikten sonra biraz daha oturdular . Arya da mutfağa gitti arkasındanda Cihan .
Cihan : Biraz konuşabilirmişiz sevgili nişanlım .
Arya utanarak başını eğdi veArya : Tabi . Otursana
Cihan ve Arya otururlar .
Cihan : Arya ben biraz sert biriyimdir
alışmam biraz zaman alır ama alıştım mı da onu bırakmam . Sana şunu soyliyim sert davranırsam kusura bakma .Arya : Sorun değil . Bana biraz kendinden bahsetsene .
Cihan : 28 yaşındayım . Işime çok önem veririm . Sende biraz kendini tanitsana .
Arya : Ben senin aksine hemen alişan kaynaşan birisiyim . Bende işime önem veririm .
Onlar konuşurlarken içerden ses gelir .
Betül : Cihan hadi gidiyoruz .
Arya : Hayırlı geceler .
Cihan : Sanada .
Cihangir gittikten sonra tüm aile salona geçti .
Fırat : Kızım nasıl anlasa bildin mi .
Arya : Evet babacım iyi anlaştık . Artık hayırlısı neyse o olsun . Neyse başka birşey sormayacaksaniz çok yorgunum odama çıkıcam .
Zehra : Yok kızım . Hadi çık odana .
Arya odasına gider . Üstünü değiştirip makyajını silip yatağa geçer . Tam uyuyacakken telefonun mesaj sesiyle gözlerini açar . Telefonunu eline alıp baktığında heyecanlanarak Cihandan gelen mesaja yanıt verir .Arya : Hayır uyumadım . Bir sorun mu var .
Cihan : Hayır yok . Sadece bir şey soracaktım .
Arya : Tamam . Sorabilirsin .
Cihan : Eğer yarın müsaitsen biyerde buluşalım mı diyecektim .
Arya : Bilmem . Müsaitim ama babama sormam gerek . Sabah sorarım eğer izin verirse buluşuruz .
Cihan : Tamam canım . Iyi uykular tatlı rüyalar .
Arya : Sanada .
Arya canım kelimesine çok takılmıştı . Mutlu olmuştu ama alışmam zaman alır demişti ama bi dedigi şaşırtmıştı .
Arya bunları düşünerek uykuya daldı gitti .Selam arkadaşlar insallah bölümü begenirsiniz . Oy ve yorum yazmayı unutmayın