Ben Tzuyu, 17 yaşındayım.
Sonunda küçüklük hayalimi gerçekleştirmeye çok yaklaşmıştım. Bunun için arkadaşlarımla Amerika'da eğitim bile almıştık.
Bu tarz şeyleri düşünürken Jihyo'nun beni dürtmesiyle gözlerimi açtım. Gözlerimi açmamla Dahyun odaya daldı ve "Tzuyu vahiy gelmesini mi bekliyorsun kalksana." dedi.
Gülerek yataktan kalktım. Bugün yeni okulumuzda ilk günümüzdü. Hepimizde olan ilk gün heyecanı en çok Sana'da kendini gösteriyordu.
Sana: Lets go ladies, lets do this!
Anlaşıldığı üzere Sana Amerika'dan dönmemizi pek kabullenememişti.
Momo: Susun da hazırlanın artık. Okula geç kalıcaz.
Momo'nun uyarısından sonra üzerimi giyinmek için dolabıma gittim. Uzunca bir süre dolapla bakıştıktan sonra bunları giymeye karar verdim.
Giyindikten sonra çantamı alıp kapıya yöneldim. Yurda yeni taşındığımızdan dolayı yiyecek pek bir şey yoktu. Jeongyeon 'un önerisiyle yemeği okulda yemeye karar vermiştik.
Herkes çok sade ama güzel giyinmişti. Kızlar çok rahat görünüyordu ama içimde beni rahatsız eden bir gerginlik vardı.
İlk günüm güzel geçecek miydi? Okula alışabilecek miydim? Sonunda bu düşüncelerden sıyrılıp kızları takip ettim.
Jihyo'nun sevgilisi Daniel bu okulda okuduğu için yol da dahil okulla ilgili neredeyse her konuda bilgi sahibiydi. Bu beni az da olsa rahatlatıyordu. Sonunda otobüsten inip okula varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANCY YOU ~bangtwice~
RandomGüzel ve abartı olmayan bir bangtwice hikayesi. Umarım beğenirsiniz💜