2.bölüm

223 16 3
                                    

-okul-
   Okul konusunda gergin olmakta haklı olduğumu okula girince fark ettim. Herkes gözlerini dikmiş bize bakıyordu. Aslında baktıkları kişilerin biz olmadığını anlamam çok zamanımı almadı. Duyduğum kalın sesle irkilip arkamı döndüm. 1.80 boylarında, esmer bir çocuk dudaklarını araladı ve:
   RM: Daha ne kadar burda durup bize bakmayı planlıyorsunuz.
Afallamış yüz ifadelerimiz fark etmiş olucak ki o ve yanında ki 6 arkadaşı sırıttı. Biz de onlara bakmayı kesip birkaç adım geriledik. Yedi erkek aramızdan geçip koridorda ilerlemeye başladı. Bütün kızlar ağızları açık bir şekilde onlara bakıyordu. Kim oldukları hakkında düşünmeme fırsat kalmadan zil çaldı.
   Jihyo: Hadi kızlar geç olmadan müdürün odasına gidelim.
   Biz de onu dinleyip koridorun sonundaki odaya yöneldik.
   Jeongyeon: (etrafa bakarak) Güzel okula benziyor.
  Chaeyong: (imalı imalı) Ama egoist dolu.
  Konuşma ve gülüşmelerimiz bittiğinde Nayeon kapıyı tıklattı ve hepimiz sırayla odaya girdik.
  Müdür: Merhaba kızlar! Pek vaktim yok o yüzden hemen hangi sınıflarda olduğunuzu söyleyeceğim. Tzuyu, Mina, Chaeyong, Sana siz koridorun solunda baştan ikinci sınıftasınız. Jihyo, Momo, Dahyun, Nayeon, Jeongyeon siz de sağdan ilk sınıftasınız. Biliyorsunuz ki okulumuz çok seçkin bir sanat okuludur. Şu anda çok detaya giremeyeceğim. Zaten gerekli bilgiyi yarın olucak konferansta öğreneceksiniz. Siz o zaman kadar sadece okula alışmaya çalışın.
  Tam sınıflarımıza gitmek için kapıya yönelmiştik ki müdür:
  -Ha aklıma gelmişken size okulu gezdirmesi için bir grup ayarladım. (Gururlu bir şekilde) Malum okulumuz çok büyük. Teneffüste onlar sizi bulurlar. Yakında görüşmek üzere kızlar.
   Eğilerek selam verip odasından çıktık. Sınıflarımızın kapısına geldiğimizde hafifçe birbirimize gülümseyip ayrıldık.

FANCY  YOU ~bangtwice~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin