Po snídani jsem šla ven. ,, Hej! Kláro počkej!" ,, Ano Percy?" ,, Proč si se při mém křiku smála?" ,,Argh. Tak pojď se mnou. Povím ti to cestou." ,, Tak jo." Obešli jsme pole a zase zpět. Všechno jsem vysvětlila. I to co jsem mu říct nechtěla. Je to dobrý kámoš. Užije se s ním spoustu zábavy. ,,Takže ti přišlo k smíchu jak jsem na Freda a George ječel, protože ti to připadalo jako slepice?" ,,Ehm. Jo." ,,Velmi divné." A na chvíli se zamyslel. ,,Jo. Na to jsem se chtěl zeptat! Jaké je tvoje příjmení?" ,,Halfoverská" Ješte jsme si povídali v domě u stolu. Najednou se za mnou ozval hlas. ,,Ahoj Kláro!" ,, Tak co půjdeme zlobit jak si nám to včera večer slíbila?" Řekl Fred a George. Líbí se mi jak se střídají. ,,Jasně že jo! A moc ráda!" Zvedla jsem se a šli jsme ven. ,,Copak že si na nás skoro zapoměla?" ,, Snad si nás nenahradila za Percyho?" ,,Nene. Nenahradila. To by snad ani nešlo. Počkat! Počkejte tu na mě chvilku!" Běžela jsem do domu a zeptala se Molly jestli si můžu vypůjčit sovu abych mohla poslat dopis kamarádovi. Jasně že to povolila. Začala jsem psát.
Ahoj Thomasi! Jak se máš? Já se tu mám skvěle. Nevadí ti že jsem u Weaslyových a ne u vás? No co musím jít už na mě Fred a George čekají. Tak PapaKlárka Halfoverská.
Dala jsem dopis sově a běžela zpět za dvojčaty. ,, Co si potřebovala? A kam letí Herold?" ,, Psala jsem kamarádovi a Herolda jsem si vypůjčila. A budeme si tady povídat nebo budeme plánovat vtípek?" Koukli se na sebe a pak na mě. Nevím jak ale vycítila jsem že tohle bude znamenat jasně že vtípek. Tak jsme si sedli na zem a George přinesl ze zhora kus pergamenu. Mezitím se mě Fred neustále na něco ptal. ,,Takže bych to uděkal na Rona a na Ginny. Souhlasíte." ,, Jo ale mohli bychom jen na Rona a na Ginny by jsme někdy jindy udělali." ,, Skvělý nápad Kláro!" Takže jsme plánovali, a plánovali a konečně po dvou hodinách jsme to měli! ,,Tak Kláro. Ty za ním půjdeš a vylákáš ho ven aby si šel povídat. A my zatím to připravíme. A ať si vezme Prašivku s sebou. A dej nám tak třicet minut jo?" ,,Dobrá jdu na to." Vyšla jsem po schodech nahoru k Ronovi a spolu jsme šli dolů. ,,Počkat Kláro! Prašivka!" Rychle si pro ní běžel. ,, Dobrý můžem. Mám spoustu otázek. Ja..." ,, Počkej na ven. Skoro tam jsme." Sedli jsme si na lavičku a Ron spustil:,, Jaké je to v Bradavicích? Znáš Harryho Pottera? Nevíš kdy nastoupí do Bradavic?" ,, Počkej nestíhám. Pojď si sednout. V Bradavicích je to bombastické. Akorát Severus Snape je trochu... jak to říct. Jiný než ostatní učitelé. Ale je taky super! Ano znám Harryho Pottera ale nikdy jsem ho neviděla. Ano vím kdy nastoupí do Bradavic." ,, A kdy???" ,, Další školní rok." Trochu jsem zalhala že jsem ho nikdy neviděla. ,, Ty jo! Super! Já taky jdu další školní rok do Bradavic! Bomba!" Ještě jsme si půl hoďky povídali a pak jsme šli nahoru. Čekala jsem před Ronovo pokojem. ,,Mňam! Muffiny!" Olízl si rty a kousl si. Začalo se mu kouřit z uší a nosu. Začala jsem se hrozně moc smát. Ale Ronald na mě začal řvát. ,, To si děláš srandu! Ty už v tom taky jedeš jo?" A zabouchl mi dveře před nosem. Stále jsem se smála a šla do pokoje. Na mé posteli byl dopis. Asi od Thomase.
Ahoj Klári. Mám se dobře. Akorát musím neustále něco dělat. A jak se máš ty? Nevadí mi že si u Weaslyových. Ale chybíš mi. Kdo jsou Fred a George. Snad mě až budeme v Bradavicích seznámíš. Tak Ahoj.
Thomas Arelddoness
Pánejo! To je poprvé co mi napsal jeho příjmení. Počkat! Dopis Zuzce! Běžela jsem dolů a znovu se zeptala Molly jestli si můžu vypůjčit Herolda abych mohla poslat dopis kamarádce. Napsala jsem jí něco ve formě:Ahoj Zuzíku! Jak se máš? Vím tuto sovu kterou ti to posílám neznáš. Je to Herold. Jsem u Weaslyových takže to radši pošli přes Herolda. Až budem znovu v Bradavicích seznámín tě s Weaslyovýma. Nevím co dál napsat tak tímto tenhle dopis ukončím. Pusu a paaa.
Klárka Halfoverská
PS: V Bradavicích ti také vysvětlím to příjmení.
Uvázala jsem to Heroldovi na nohu a odletěl. Bylo už deset hodin večer a tak jsem šla spát.Další den ráno
,,Vstávej Klárko, už je další ránko.
Už je další den, jakejs měla sen?" Zpívala mi Ginny u postele. ,, Ahoj Ginny. Měla jsem nádhernej sen. O tobě. Jo a ještě malá otázka. Kolik je hodin?" ,, Je devět třicet. Vážně jsi měla sen o mě." A usmála se na mě. Já jsem jen kývla hlavou a Ginny mě obejmula a já jí. Oblékla jsem se, učesala, atd. A šla jsem na snídani. Ginny na mě čekala přede dveřmi. Šli jsme spolu dolů na snídani. Po snídani přiletěl Herold s dopisem. Ron se tak těšil že vykřikl:,, Už jsou tu! Dopisy z Bradavic jsou tu!",,Nene. To nejsou z Bradavic. To je od mojí kamarádky." Herold ke mě přiletěl a dal mi dopis.Ahoj Klárko. Mám se skvěle. Zítra už budu v Egyptě na dovolené. Moc se těšm. A co celé ty dny děláš u Weaslyových? Ta sova Herold je roztomilá/ý a hodná/ý. Píšu tam lomeno něco protože nevím jestli je to holka či kluk. To bude super! Aspoň budu mít více kamarádů v Bradavicích než dva. Ale snad nejsou ze Zmijozelu? Jsou z Nebelvíru? Jsme úplně stejný. Já taky nevím co napsat. Jo prosím do 15.7 nebudu odepisovat, protože jsme v Egyptě. To budeš moc hodná za vysvětlení zoho příjmení.
Tvoje
Zuzi Fénixová
Už se s ní chci znovu vidět. Běžela jsem nahoru a odpočívala. Co jiného se za deště může dělat. Někdo mi zaťukal na pokoj. ,, Dále!" ,, Ahoj Klári. Nechceš si zahrát nějakou deskovou hru?" ,, Jasně že jo Ginny. Co se dá teď za deště dělat?" Sešli jsme dolů a hráli jsme různý deskový hry. Některé mi musela vysvětlit.
ČTEŠ
Já v Bradavicích *zrušeno*
FantasyJsem Klára, Starší sestra Harryho Pottera. Naše rodiče zemřeli. Málem i můj bráška. Od té doby ho tajně hlídám.