9.

4 1 0
                                    

Rok utíká jako z vody a zbívá poslední měsíc. Tomas si zlomil ruku ani nevím jak, takže je dneska na ošetřovně. Budu si muset najít více kamarádů nejlépe z Nebelvíru. Hele! Nějací dva úplně stejní zrzci! Ti by mohly být dobří kamarádi! Půjdu si k nim přisednout. ,, Ahojky. Je tady volno?" ,, Jasně že jo!" Řekli dva zrzouni nastejno. ,, Jak se jmenuješ?" ,, Já jsem Klárka Po... Teda Halfoverská. Kamarádi mi říkají Klári. A jak se jmenujete vy?" ,, Já jsem George Weasley." ,, A já Fred Weasley." Hezké jména. ,, Znáš Percyho?" ,,Ehm. Bohužel ne." ,, Nevadí. Někdy tě seznámíme. Je to náš bratr." ,,Vážně? To je skvělý ne?" ,, Ani moc ne. Georgi musím jít dopovíš to Kláře?" ,, Jak rád. Takže. Percy je takovej. Ehm. Jak to říct. Prostě že si myslí že když je primus je nejlepší." ,, Ehm. Promiň že se ptám, ale ty jsi George?" ,, Jo jsi asi první který mě poznal. Hele co děláš o prázdninách?" ,, Pojedu k sobě domů. Bydlím sama." ,, Nechceš zažít léto s náma Weasleyovýma?" ,, Jo! A moc ráda! Hele ale už budu muset jít." ,, Já půjdu s tebou."

O měsíc později
A znova domů. Ale tentokrát u Weaslyových! ,, Děkujeme, že jste vydrželi celý rok s námi. Než začne hostina tak vyhlásíme body, které jste celý rok sbírali. Ale ještě pár bodů rozdáme. Panu Fredovi Weaslymu dávám 20 bodů za jeho vtípky a stejný počet bodů za vtípky dávám Panu Georgovi Weaslemu. Paní Kláře Halfoverské dávám 50 bodů, za její odvážnost a chytrost. A teď se přesuneme na vyhlášení. Havraspár je na posledním místě s 225 body! Výborně. Mrzimor na třetím místě s 248 body. Zmijozel na druhém místě s 300 body. A nakonec! Na Prvním místě s 375 body! Výborně." Výzdoba se změnila na Nebelvírskou. Byla jsem moc ráda ale měla jsem velkej hlad. Po jídle jsem se dobalila a jeli jsme domů. Bratři Weaslevovy se rozběhli k jejich mamce a představily mě. ,, Ahoj. Tohle je Klárka. Toto léto bude u nás." ,, Ahoj Klárko. Já jsem Molly. Tohle je moje dcera Ginny a syn Ron." ,,Ahoj." Řekl za mnou nějaký hlas a já nadskočila. ,,Jsem Percy. A ty jsi?" ,, Klára." Jeli jsme k Weaslyovým. ,, Tak! Vítej v Doupěti Klárko!" Byla jsem tak ráda! Nebudu trávit 2 měsíce sama! ,, To je Nádhera!" ,,Ale ty máš určitě hezčí dům." Řekl Percy. Percy nebyl takový jak ho Gorge a Fred popisovali. Nezdál se, že si myslí, že když je primus je nejlepší! Vůbec ne! ,, Ahoj děti! Jsem doma!" Ginny se rozběhla ke dveřím a křikla ,,Tatí!!" Paní Weaslyová taky šla ke dveřím a přivítala se asi s jejím manželem. ,, Ahoj Arture. Bude u nás spát tady Klárka. Kluci mi to řekli na nástupišti." ,, Jo my jsme ti vlastně neukázali kde budeš o prázdninách spát, viď?" ,, Ehm. Jo." A usmála jsem se na dvojčata. Šli po schodech nahoru. Já jsem automaticky šla za nimi. Cestou jsme potkali Rona. ,,Ahoj Klárko." ,, Ahoj Rone." Pousmála jsem se na Rona a šla dál nahoru za klukama. ,, Takže tady budeš celý léto bydlet. Vím nic moc ale snad to bude stačit." ,, Děláte si srandu! Je to nádhera." Vběhla jsem do pokoje a začala jsem se točit až jsem spadla na pohodlnou postel. Najednou jsem jen tak usla. Ginny mě vzbudila na večeři. Poděkovala jsem jí a šli jsme spolu dolů. Když jsme šli kolem Percyho pokoje tak spal a dvojčata na něj něco chystali. Když jsem si sedla ke stolu přišli dvojčata a u Percyho zazněli nějaký "bombičky" ,, Frede!!! Georgi!!! Až já vás jednou nachytám!!!" Všichni jsme se u stolu rozesmáli. Dokonce i Molly a Artur. Sešel rozzuřený dolů a křičel po celé místnosti. Já vybuchla smíchy. Percy se udiveně na mě podíval a usmál se a sedl si.

Ahoj!Znovu další kapitola! Snad se vám líbí. Tak paaa❤
Vaše
         Terka❤

Já v Bradavicích *zrušeno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat