o n e

326 27 0
                                    

' YAHH LEE EUNMIN,LEE EUNSEO PALLIWA BANGUN AQ ADA KELAS PAGI NI CEPAT NANTI KORANG LAMBAT AQ TINGGAL! '

ketukan pintu yg kuat dari luar mematikan niat eunmin dan eunseo untuk sambung tidur.

' ish kacau lah kau ni,awal lagi kot ' eunseo berjalan ke arah pintu lalu membukanya.

Terpacul wajah taeyong yg merupakan anak sulung keluarga Lee dan abang kepada eunmin dan eunseo.

' awal ape nye dah nak pukul 7.15 nanti kalau korang lambat korang marah aq sekarang ni tgk lah sape yg lambat ' bebel taeyong.

' ha ye lah dah kau tu keluar ' 

' cepat eh kalau tak aq tinggal '

' ish ye tau lahhh! ' eunseo terus menutup pintu kembali lalu berjalan ke arah katil untuk menggerakkan kembarnya.

' yah eunmin bangunlah woi nanti lambat taeyong tinggal kita '

tanpa banyak bunyi eunmin terus bangun kemudian mengambil tuala dan terus masuk ke tandas.

' HIBA LA BUDAK NI AQ YANG BANGUN DULU KAU YG MASUK TANDAS DULU EH ' eunseo memaki hamun.

----

' ha turun dah pun anak anak eomma ni dah jom kita sarapan ' puan Lee menghidangkan roti bakar dan jem strawberry beserta air milo ke atas meja.

' mana appa? ' soal eunmin sebelum menyumbat roti ke dalam mulutnya.

' appa kamu dah lama keluar pergi kerja '

' eunmin, eunseo jom cepat ' taeyong yang dari tadi menunggu di depan pintu terus keluar dan masuk ke dalam kereta lalu menghidupkan enjin kereta.

' eo,bye eomma kitorang pergi dulu ' eunseo melambai tgn ke arah puan Lee sambil sebelah tgnnya menarik eunmin melangkah ke arah kereta.

' bye anak anak eomma belajar elok-elok dekat skolah tu ' 

Setelah itu kereta taeyong terus meluncur laju di atas jalan.

' balik nanti korang nak hyung datang ambil ke korang nak balik sendiri? ' taeyong memulakan bicara sambil matanya statik memandang ke arah jalan.

ye lah kang kalau dia asyik tgk tepi tak datang sekolah eunseo dgn eunmin ni skali dgn taeyong masuk hospital.

' harini kitorang balik lambat ssaem aera buat kelas tambahan so nanti kitorang balik naik bas je kot ' balas eunmin.

' haah takpun kitorang balik jalan kaki je jarak sekolah dgn rumah bukannya jauh sgt pun ' eunseo yg dari tadi diam di tempat duduk belakang mencelah.

' duit belanja ambik dlm poket beg hyung '

' gomawo hyung ' eunmin dan eunseo tersenyum gembira.

' ok dah sampai belajar elok-elok jgn nak menggatal je jaga diri kalau hujan call hyung biar hyung ambil korang '

'nae hyung ' eunmin dan eunseo terus keluar dari pintu kereta kemudian melambai tgn ke arah taeyong.

[OH] only you • na jaemin Where stories live. Discover now