Sehundan devam
Gözlerimi açtığımda karanlık bi odadaydım.. aniden bir ses duydum.. kalın bir erkek sesi..
Ne işim var burada?
- Oh sehun, tam tamına 3 gündür bu odadasın. Ailenin ve arkadaşlarının yanına dönmek istiyor musun?
Sehun: Evet!
- eğer dönmek istiyorsan, aklından lalisa manoban hakkında her şey, adada yaşadığın 4 gün silinecek. Kabul ediyor musun?Ne?
Lalisayla birbirimize söz verdik. Ne olursa olsun tekrar buluşacağız..
Sehun: kabul ediyorum.
Odaya 2-3 adam girdi...
Keşke başka bir zaman, başka bir yerde, başka bir nedenle tanışsaydık lalisa manoban..
Sanırım seni fazlasıyla kısa bir sürede sevdim..
Görüşürüz..
Umarım.
____
Lisadan devamGözlerimi açtığımda karanlık bi odadaydım..aniden kalın bir ses odada yankılandı..
- lalisa manoban, tam tamına 3 gündür bu odadasın. Arkadaşlarının yanına dönmek istiyor musun?
Lalisa: e-evet.
- eğer dönmek istiyorsan aklından oh sehun hakkında ki herşey ve adada yaşadığın 4 gün silinecek. Kabul ediyor musun?Ama sehuna söz vermiştim.
Bu adadan çıktığımızda her ne olursa olsun buluşacaktık..
Onu hatırlamasamda sözümü tutacağım.
Lalisa: kabul ediyorum.
Odaya adamlar girdi..
Keşke başka bir zaman, başka bir yerde, başka bir nedenle tanışsaydık oh sehun..
Sanırım seni kısacık bir sürede sevdim..
Görüşürüz..
Umarım.
___
Ehe slm
Naber?
Bölümü beğendiniz mi?
Yavaş yavaş uzatıyorum galba ehu
Neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who You ¿~ Hunlisa
FanficKeşke başka bir zaman, başka bir yerde, başka bir nedenle tanışsaydık... ___ Ana çift: hunlisa