{9}

743 60 63
                                    

Sehun'dan

Sehun: Ölüm saati 11.16. Hastayı kaybettik.

Yaşlı bir kadındı 3. Kalp amileyatını oluyordu. Ve artık dayanamamıştı..

Asistanlarıma baktım. İlk amileyatlarında başarısız olmuşlardı..

Sehun: bu ilk kaybınız. Ne yazık ki Son olmıyacak. Buna alışmanız lazım. Üstünüzü temizledikten sonra, biraz dinlenin ve odama gelin.

Amileyathaneden çıkıp odama geçtim.

Telefonuma baktım

Çocuklar grupta bir şeyler konuşuyorlardı.

Potayeol: lan kaç gündür doğru düzgün buluşmuyoz jun hyung oluyo hun olmuyo hun oluyo soo olmuyor 

Malgin: doğru tespitlerde bugün ya da hiç biri olmuyor Chanyeolle yemek yemekten bıktım aq durmadan seungwandan bahsedip duruyor zaten.

SEUNGWAN MI?

-seungwan?

Hangi seungwan?

Hanı şu son seungwan mı ¿

Hani benim kuzenim olan¿

Potayeol: ee sehunnie orası şöyle

Kapı çaldı.

- siktir git yeol hyung

dua et  şuan meşgulum

Yoksa ne yapcağımı bilirdim sana

Telefonu kapattım.

Sehun: gir!

Ve içeri baş hekim zhang girdi. (Ehuehuhehe)

Yixing: bay oh, size bir şey danışmam  lazım
Sehun: tabi buyrun.

Karşıma oturdu.

Yixing: şöyle ki, hastanemiz bir deneye ortak olma kararı aldı. Deney insan duyguları ve beyni üzerine.

Yanı?

Yixing: deneyin ilk aşaması yapılmış. 4 gün boyunca  Bir kadın ve bir adamı aynı adada kim olduklarını bile bilmez bir şekilde bırakmışlar.
Sehun: daha sonra?

Neden bilmiyorum ama ilgimi çekti..

Yixing: onları bazı testlerden geçirmişler. Ve beklentinin aksine testlerden çok çabuk geçmişler. Ve son gün fark etmişler ki adam ve kadın birbirlerine duygu beslemeye başlamış.  
Sehun: peki sonra?
Yixing: deneklerin adada olan her şey hafızalarından silinmiş. Ve eski hatıraları geri yüklenerek normal hayatta salmışlar.
Sehun: hastanemiz bu deneye ne gibi bi katkıda bulunacak veya deneyin hastaneye ne katkısı olucak?
Yixing: deney çok farklı bir şey. Eğer ortaklık kurabilirsek ilerde insan beynini yönetebilir bi teknoloji elde edebiliriz.
Sehun: ve bu sayede direkt beyne ulaşıp daha kolay tedavi edebiliriz?
Yixing: evet.

Mükemmel..

Sehun: peki, niye bana  danışma gereği duymuştunuz?
Yixing: hastanede önemli bir yere sahipsiniz.  Sooman bey, bu konuyu size ve beyin cerrahımıza danışmamı sonra sizin düşüncelerinizi ve kendi düşüncemi ona iletmemi istedi.
Sehun: anladım.. 2. Aşama ne biliyor musunuz?
Yixing: bi bilgim yok.
Sehun: peki.. Tedaviye daha kolay ulaşıcağımıza göre,  neden olmasın?
Yixing: bende öyle düşünmüştüm. Fikrinizi sooman beye ileteceğim.

Gülümsedi ve çıktı..

Dün ki baş ağrısı tekrar gelmişti.. ve bayılacakmışım gibi hissediyordum..

_____

Lisadan

Chaeyoung: lili~
Lisa: hı?
Chaeyoung: kaçsak mı?
Lisa: saçmalama.
Chaeyoung: niyee?
Lisa: niye kaçalım?
Chaeyoung: profösör bugün yok. Yanı kalan 2 dersimiz boş geçicek. Bu amip beyinlilerle ne yapcaz?
Lisa: ben onu unutmuşum hadi gidelim. 

Vee güvenliğe gözükmeden  fakülteden çıktık..

Telefona bakarken bi haber gördüm.

JenSoo unnilerimin hastanesi bir deneye ortak olacakmış.

Deney hakkında hiç bir bilgi verilmemiş ama..

Tuhaf genellikle verilirdi çünkü..

Acaba neyle ilgili?

Merak ediyorum

Umarım açıklarlar.

___

Ehe selam ehe

Who You ¿~ Hunlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin