Sehun'dan
Bi ağrı kesici aldım ve asistanların gelmesini bekledim...
Normalde fazla ilaç kullanan biri değilim.. ama şuan başım çok kötü...
Ve geldiler. Ayağa kalktım ve önlerinde durdum.
Sehun: ilk hastanızı kaybettiniz, nasıl bir hissti?
Cevap yok.
Sehun: jennie, nasıl hissettin?
Jennie: tuhaf..
Sehun: niye?
Jennie: bilmiyorum. Sadece tuhaf hissettim..
Sehun: peki..yugyeom ve Baekhyun siz nasıl hissettiniz?
Baekhyun: üzgün.
Yugyeom: üzgün.
Sehun: niye?
Baekhyun: sadece, çok iyi bi kadındı ve çok şirindi, üzüldüm.
Sehun: peki.Yerime geçtim.
Sehun: jennie, kadını tanımıyordu, sadece gerekli olan kontrolleri yapıp çıkmıştı. Ve kadın amileyata girmeden önce öleceğini biliyordu. Kurtulma ihtimali çok düşüktü. Jennieye bu tuhaf geldi. Öleceğini bile bile o amileyata girmesi. Baekhyun ve yugyeom ise üzüldü, çünkü kadınla hep konuşuyordu. onunla arkadaş olmuştu resmen.. Bu yüzden üzüldü. Haklı mıyım?
Jennie ve Baekhyun kafasını salladı.
Sehun: jisoo, Nayeon Hiç bir şey hissetmediniz değil mi?
Jisoo: evet..
Sehun: çünkü, siz duygularınızla değil mantığınızla haraket ettin. Ve benim sizden istediğim şey bu. Her zaman mantığınızla haraket etmeniz. Hastayı kaybetmemiz hiç biriniz suçu değildi. Üzülmeniz, sinirlenmeniz veya her hangi bir şey hissetmenize gerek yoktu. Ha, eğer hastayı birinin hatası yüzünden kaybetseydik, üzülün. Ve korkun. Neyse konumuz bu değildi di mi?Hepsine baktıktan sonra konuşmama devam ettim.
Sehun: demek istediğim bu ilk kaybınızdı. Asla son olamıyacak. Ben yaklaşık 3 yıldır cerrahım. Ve belki binlerce amileyata girdim. Ve belki bin amileyattan 500 ünde başarısız oldum.
Tabi ki atıyorum o kadar hastamı kaybetmedim.
Sehun: sizden istediğim, hastalarla fazla yakınlaşmayın, duygularınızla asla haraket etmeyin. Anlaştık mı?
Hepsi onaylayan mırıltılar çıkardı.
Sehun: güzel. Baekhyun, jennie ve yugyeom, bugün benle birlikte nöbete kalıcaksınız.
Ehehe
Sehun: şimdii, Nayeon ve Jisoo gidip karaciğer kanseri olan hastamızı kontrol edin. Yugyeom ve Baekhyun, acile bi göz attın önemli bi vaka varsa bana haber verin. Jennie benimle birlikte gel.
Hepsi çıkınca arkalarından çıktım.
Jennie hemen arkamdaydı.
Sehun: kalp kapakçığı düzgün çalışmayan 2 aylık bi hastamız var. Ben üfürümden ya da erken doğum olduğu için böyle olduğunu düşünüyorum.
Jennie: ne kadar erken doğmuş?
Sehun: 2,5 ay.
Jennie: gelişimi için en önemli dönemde. Ve en riskli.
Sehun: aynen. Şimdi senden bu küçük beyefendinin üfürümü mü yoksa başka bir şeyimi olduğunu bulmanı istiyorum.
Jennie: peki hocam.Odanın önüne gelince girmesini işaret ettim.
Sehun: her şeyi anlattım. Ben Nayeon ve jisoonun yanında olacağım. Haber verirsin.
Bana gıcık olduğuna %1500 eminim.
Onu bırakıp Nayeon ve jisoonun yanına gittim.
Sehun: her şey yolunda mı?
Jisoo: semptomları gayet iyi.
Nayeon: sadece dikişleri ağrıyormuş.
Sehun: normal. Peki sizce ne zaman taburcu edebiliriz?Birbirlerine baktılar.
Jisoo: amiliyattan çıkalı 3 gün olmuş 1 gün sonra taburcu edebiliriz.
Nayeon: 2 gün. Çünkü 5. Güne kadar kontrol altında tutulmalı.
Sehun: hayır, ikinizde yanlışsınız. 4 gün sonra. Eğer amileyattan önceki semptomlarını iyice okusaydınız, basit bi amileyat geçirmediğini anlardınız. Ve bu durumlarda 1 hafta kontrol altında tutulmalıdır. Ve dikiş ağrısı olan birini hemen salamayız. Dikişlerinin patlak olmadığı ne malum? Beni anladınız mı?
Jisoo: evet.
Nayeon: anladık.
Sehun: güzel. Bu hasta artık sizin kontrolünüzde.Ve içeri bay zhang girdi.
Yixing: sehun bey, 2 dakkanızı alabilir miyim?
Sehun: tabii.Hastanın odasından çıktık.
Sehun: ne vardı?
Yixing: yarın, deney için hastanemize gelecekler. Başlarında durmanızı isteyebilir miyim?
Sehun: bi beyin cerrahı dursa daha iyi olmaz mı?
Yixing: haklısınız ama hastanemizin temsilcisinin en iyi doktorumuz olmasını istiyorum.
Sehun: anladım. Peki bu ne kadar sürer? Hastalarımla ilgilenmem lazım.
Yixing: büyük ihtimalle gün boyu. Ama 5 tane asistanınız var. Onlara bırakabilirsiniz. Acil bir vaka olursa da kontrol etmek için gidebilirsiniz.
Sehun: peki..Gülümsedi ve gitti.
Ve sanırım benimde nörolojiye gitmem gerek.
Bune baş ağrısı amk
__
Lisadan
Jisoo unnie gelmişti.
Lisa: jen nerde?
Jisoo: nöbette.
Chaeyoung: haydaa niye?
Jisoo: sehun hoca ona taktı galba.
Lisa: jennie unnie bir şey mi yaptı?
Jisoo: bilmem. Kızlar ben çok yorgunum.
Chaeyoung: pekii~ git ve dinlen. Ama önce bir şey sormam lazım.
Jisoo: nee?
Chaeyoung: hastanede bi deney olacakmış ayrıntılarını biliyor musun?
Jisoo: deney olacağını yeni öğreniyorum.Odasına gitti.
Lisa: hadi derse devam
Chaeyoung: ühühühüBaşım dönüyor.. bayılacakmışım gibi hissediyorum.
Of bune ya kaç gündür?
____
Slm yıllar sonra cb yaptım
Nasılsınız
Neyse dicek bişi bulamıyorum
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who You ¿~ Hunlisa
FanfictionKeşke başka bir zaman, başka bir yerde, başka bir nedenle tanışsaydık... ___ Ana çift: hunlisa