Capitolul 3

272 20 3
                                    

-Linişteşte-te dulceaţă ! Spuse acesta iar mâna care o avea pe umărul meu o coboară uşor spre talie făcând-mă să tresar.Acesta zâmbi din nou lăsându-şi capu' uşor într-o parte apropiindu-se de faţa mea.Inima parcă îmi sărea din piep în acel moment.Dar m-am dezmeticit repede şi cu o mişcare rapidă ridic piciorul spre partea intima a acestuia.Cu aceaşi rapiditate acesta îmi opreşte piciorul începând să zâmbească
-Serios? Întreabă acesta iar zâmbetul se transformă într-un râs zgomotos apropiindu-se din nou de faţa mea presându-şi uşor buzele peste ale mele.
Îmi ridică piciorul la nivelul şoldului strângând-mă tare,mişcându-şi limba alarmat în gura mea.Îşi plimbă uşor mâna pe piciorul meu până ajunge la şold,poziţionându-şi mâna pe spatele meu ridicându-mi uşor maieul negru.Ştiam că nu e bine dar m-am lăsăt dusă de val.Voiam din toate puterile mele să mă opun dar băiatul parcă mă vrăjise,îmi simţeam inima cum bate cu putere şi sângele cum îmi curgea prin tot corpul.Tom îşi dezlipeşte buzele de ale mele uitându-se o clipă în ochii mei zâmbind uşor.În acel moment am simţit cum pământul îmi fuge de sub picioare când privirea mea i-o întâlneşte pe a lui.Acesta îşi apropie buzele din nou de ale mele sărutând-mă dur.În acel moment uşa se deschise întrerupându-ne.Tom se îndepărdează puţin de faţa mea încruntându-se, fiind vizibil enervat.
-Ce este Bill ? Îi spuse acesta băiatului blond fără să se întoarcă
-Avem o problemă.Adaugă Bill fără nici o expresie a feţei
-Şi nu mai poate să aştepte? Spuse Tom ridicând o sprânceană întorcându-se spre băiat
-Nu! Spuse Bill ferm
-Fie ! Spuse acesta aproape ţipând apoi se întoarce către mine afişând un zâmbet pervers.Cu o mişcare rapidă mă întoarce cu spatele împingând-mă în perete făcându-mă să scot un mic geamăt.
-Trebuie să plec!Spuse Tom şoptindu-mi uşor .Apoi se împinse puternic în mine.Corpul meu fiind strivit de cel al băiatului şi de peretele rece.Îşi poziţionează mâinile pe coapsele mele apoi urcă uşor pe şolduri,pe spate, pe mâini ajungând la degetele mele încrucişându-le cu ale lui.
-Văd că îţi place!Spuse cu un zâmbet pervers
-N-am terminat aici ! Mai adaugă băiatul suav în urechea mea îndepărtându-se repede de mine.
Toate astea se întâmplau sub privirile lui Bill care îşi dădu ochii peste cap,uitându-se în tot acest timp la noi.
-Să mergem! Spuse Tom ieşind rapid pe uşă.Bill îmi aruncă un zâmbet apoi cu aceaşi rapiditate îl urmează pe Tom.
Rămân pentru câteva secunde nemişcată,apoi încep să tremur aşezându-mă pe o canapea care se afla în apropiere ei.Nu ştiam cum să mai reacţionez.Un nenorocit de vampir obsedat reuşise pur şi simplu să mă dezbrace din priviri.Oh,şi ce priviri! Tocmai ce era pe cale să îmi rupă hainele,violând-mă teoretic,partea proastă era că practic nu prea se aplica această teorie,mă simţeam atrasă de mini curva aia cu colţi.Nici măcar nu fusesem în stare să ripostez.Şi el,oh Doamne,doar ce îmi ucise prietena.Gându' ăsta îmi invada minte pentru câteva minute bune.
-Selena...adaug uşor,fără vlagă iar şiruri de lacrimi îşi făcu apariţia pe faţa mea.Într-un colţ al încăperi încă se mai putea vedea urme de sânge,sângele Selenei.În momentul acela pur şi simplu am bufnit în plâns.Nu îmi mai puteam controla lacrimile.
Inima îmi tresări uşor când îmi dău seama cât de zgomotos plâng.Mă opresc brusc,gândindu-mă că cineva mă poate auzi sau mai rău că Tom se va putea întoarce în orice moment.Mă ridic rapid de pe canapea,părăsind localul .Ajungând în faţa maşini mă uit împrejur ca nu cumva cineva să mă vadă.Urc repede în maşină plecând din acel loc.
Mă opresc lângă un parc,coborând uşor din maşina.Era toamna iar vremea de afară nu voia să se contrazică cu anotimpul.Merg uşor spre o bancă din apropiere,frunzele maronii se zdrobesc sub paşii mei.Mă aşez uşor şi încep din nou să plâng. Uşor începe să picure,iar picăturile se transformă odată cu trecerea minutelor într-o ploaie zdravănă.Mă ridic de pe bancă intrând în maşină.Îmi închid ochii,ofteaz adânc apoi îi deschid repede pornind motorul şi oprindu-l tocmai în faţa casei.
Ies din maşină intrând uşor în casă.Pe canapeaua din living şi pe masa rotundă de lemn din mijloc erau împrăştiate nişte haine de-a Selenei inclusiv machiajuri.Oftez adânc aruncându-mi cheile de la maşină pe masă ducându-mi mâna dreaptă la frunte iar mâna stângă poziţionând-o pe şold închizând ochii.Stău câteva clipe în aceaşi poziţie apoi cu paşi repezi pornesc spre baie.Dau drumul la apa caldă lăsând cada să se umple spunându-mi în gând că am nevoie de asta.Măcar atât! Adăug nişte esenţe parfumate făcând o spumă intensă parfumând toată încăperea.Trag aer adânc în piept,toate simţurile mele fiind invadate cu mirosul de liliac amestecat cu cel de vanilie.Îmi desfac uşor fermoarul fustei negre din piele care îmi venea peste talie lăsând-o uşor să alunece apoi cu paşi mici înaintez către cada dându-mi şi maieul minuscul negru care îmi vene puţin peste bustul generos .Era tot din piele dar cu mici bucăţi de dantelă.Într-un final îmi dau şi sutientul jos rămânând doar într-o pereche de chiloţii sexy negri care îmi accentuau fesele.Ajung lângă cadă închid din nou încet ochii atingând-o uşor lăsându-mi un pic capul pe spate.În acel moment îmi dau seama că am uitat prosopul aşa că atunci când mă întoarc rămân şocată.Tom stătea rezemat de uşă cu mâinile şi picioarele încrucişate uitându-se la mine.Instinctiv îmi duc o mână în dreptul pieptului acoperindu-l.
-Ce naiba ! Ţip revoltată.Tom pur şi simplu afişă un zâmbet rămânând în aceaşi poziţie.
-Ce faci tu aici? Adaug încruntându-mă
-Savurez spectacolul ! Spuse acesta cu o privire perversă lingându-şi uşor piercing-ul din buză analizând-mă din cap până în picioare apropiindu-se cu paşi mici de mine.
-Cauţi cumva asta? Adaugă Tom luând prosopul de pe chiuvetă
-Cum naiba ai intrat aici,nu îţi trebuia o invitaţie în casă sau ceva de genu' şi de unde ştii unde stau?Zic ignorând ceea ce spusese băiatul
-Nu e casa ta.e casa bunicilor tăi şi din câte ştiu eu,ei au murit,deci casa teoretic nu are propietar!Spuse acesta care acum era în faţa mea devorându-mă din priviri.
-Şi noi parcă rămăsesem undeva când am plecat ! Adaugă acesta punându-şi un deget pe mâna mea urcând uşor spre gât scoţându-şi limba afară mişcând-o lent dintr-o parte în alta urmărindu-şi degetul.
Tresar sub atingerea lui urmărindu-i degetul.Apoi Tom uşor îşi poziţionează degetul sub bărbia mea ridicând-o uşor iar privirile noastre se intersectează din nou.
M-am pierdut încă odată în privirea lui ciocolatie care te făcea să tresari de fiecare dată,negrul acela care ascundea multe secrete,o privire foarte dură dar atât de senzuală iar el fără să vrea se pierdu şi el uşor în privirea mea.Albastrul oceanic,îţi readucea pur şi simplu liniştea,te relaxa instantaneu parcă tot ce era rău dispărea.Stă câteva secunde bune fără să zică nimic,parcă ne vorbeam doar din priviri.Tom lasă privirea în jos iar apoi zâmbi uşor pervers,îndepartându-se de mine.Eu rămăsesem uimită de reacţia băiatului."Ce face? Mă lasă pur şi simplu aşa ?!" Îmi spun în minte, nu îmi venea să cread că spune asta.Nu îmi venea să cread că sunt aşa atrasă de el mai ales după ce făcuse.Până la urmă rup tăcerea.
-Ce s-a întâmplat ?Spun fără a părea disperată
-Ce? Spunde Tom care era în dreptul uşi
-Voiai mai mult? Zâmbi uşor
-Ţi-am zis am venit să savurez spectacolul,că tot veni vorba, nu te incomodează? Spune arătând spre bucata de material care o mai aveam pe mine,lingându-şi buzele . Mă înroşesc,uitasem că port doar o pereche de chiloţii.Tom când văzu începu uşor să râdă. Mă apropii de Tom dându-l afară apoi încui uşa făcându-mi baia mult dorită.
Ziua următoare trecu repede,îi strânsesem lucrurile Selenei şi le-am pus într-o cutie dădându-le unui orfelinat.Seara am ajuns acasă extenuată.M-am întins pe canapea oftând uşor.Amintirile cu Selena îmi veneau în minte, am început să zâmbesc uşor când îmi aduc aminte câte lucruri nebuneşti am făcut apoi o lacrimă îmi alunecă pe obraz.Îmi amintesc că Selena avea un loc special al ei în care mereu se ducea acolo de multe ori mergeam împreună cu ea.Era locul nostru special dar Selena mereu când mergea punea o bucată de suflet.Îmi pusesem în maşină două scânduri,câteva cuie ,o pătură şi un marker şi mă îndrept către acel loc.Opresc maşina într-o parcare în apropiere.Apoi merg câţiva paşi şi ajung.Era un mic deal înconjurat de câtiva pomi şi de un lac superb.Un loc în care poţi lăsa deoparte rutina de zi cu zi.Era toamna,iar asta îi dădu pământului un aspect de roşu,galben şi vinşiniu din cauza funzelor căzute din pomi.La răsăritul şi la apusul soarelui locul parcă este rupt din rai ! Soarele de noiembrie aruncă o lumină fantastică asupra apei.Dacă simţi nevoia de a te bucura de natură şi să laşi toate grijile pur şi simplu trebuie să stai doar câteva ore aici şi te simţi ca-n Paradis.Scoasem din portbagaj cele două scânduri apoi cuiele formând o cruce, cu marker-ul scriu Selena Windsor,infigând-o în pământ.Am oftăt adânc apoi mă duc în parcare urcând în maşină.Nu puteam să facă faţă sitaţiei singure aşa că am oprit la un peco cumpărându-mi o sticla de Jack Daniels apoi mă întoarc .Scoasem pătura împreună cu sticla de whisky.
Mă aşeaz la marginea dealului uitându-mă la lacul care se vedea superb în lumina încetă a apusului.
-Pentru Selena,sper să îţi fie mai bine ca aici! Spun şi ridic sticla apoi o dub uşor la gură luând o înghiţitură considerabilă din băutură.
-Sper să mă ierţi ! Adaug apoi o lacrimă îmi curge uşor pe obraz, luând din nou o gura din sticlă.
Era aproape 12 noaptea iar sticla era deja jumătate.Mă las uşor pe spate închizând ochii,ţinând sticla strâns în mână.După câteva minute simt o suflare rece pe gât,deschid ochii brusc şi-l văd pe Tom stând aplecat deasupra mea.Acesta îi zâmbi jucăuşi.Îl împing vrând să măe ridic dar acesta nu se miscă.Mă uit la el încrundându-mă împingându-l din noi dar acesta rămăsese în aceaşi poziţie.
-Tom ! Strig enervată
-Îmi place când îmi strigi numele ! Spuse Tom pe un ton pervers apoi se ridică .Acelaşi lucru îl fac şi eu
-Ce cauţi tu aici ? Îl întreab
-Mă plictiseam la club.Spune acesta pe un tot la fel de plictisit
-Voiam să văd ce mai face micuţa mea ! Adaugă apoi îşi poziţionează mâna în jurul umerilor mei.Mă pupă uşor pe buze transformându-se într-un sărut pasional.
-De ce îmi tot faci asta?Îl întreab cu un glas stins uitându-mă spre lac.
Tom îşi întoarce privirea şi el spre lac.
-Frumos peisaj,cred că daca aş mai fi om m-ar atinge undeva...se opri poziţionându-şi o mână în zona intimă strângând uşor
-Aici ! continuă apoi îşi mută mâna în dreptul inimii.
-Adică aici ! Spuse făcându-mi cu ochiul.

Traind printre monstriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum