Egy Angyal és egy Démon

534 26 2
                                    


Bevezető:

Egyszer... Még réges-régen, hajdan a mennyországban... Élt egy gyönyörű angyal. Bár egy volt a sok közül, ő a fényt és az azt körülvevő tisztaságot képviselte. Tisztelték is érte a társai, és ő is tisztelte őket. Ám bárkiben feltámadhatnak az érzelmek... És vele is ez történt...

Egyszer amikor megjósolták, hogy a pusztulás eljön, az angyal lejött a Földre, hogy segítsen felvilágosodni az embereknek, ám eközben összetalálkozott egy férfival, akibe szerelmes lett. Miután felfedte magát a szerelme előtt, úgy döntött, hogy örökre vele marad, és vigyáz rá. Döntése jól kitaposott útnak számított, és boldogan töltötte az életét a férfival, aki szintén gyengéd érzelmeket táplált iránta.

Ám amit az angyal tett az azonban tilos volt... És ezzel megszegte a mennyország törvényeit... Az úr haragja sújtott le rá. Vissza kellett térnie a mennyekbe örök időkre, a szerelmét pedig kitiltották onnan...

De az angyal nem nyom nélkül tűnt el... Hagyott maga után egy jelet... Akinek átadta minden feladatát... És akit örökké figyelt legfentről... Remélve, hogy egyszer még vele lehet... És remélve, hogy teljesíti a feladatot, amit rábízott...

- Minden rajtad fog múlni... Csöppem.



Egy angyal és egy démonWhere stories live. Discover now