⇤ 3. KAPITOLA ⇥

12 1 2
                                    

„Čo si robil?" spýtala som sa ešte raz, ale Ryan ma úspešne ignoroval.

Ryan prešiel okolo mňa akoby nič a nastúpil do auta. Privádzal ma do šialenstva s tým jeho ignorovaním a nevedela som si s ním dať rady. A o tých jeho zmenách nálad ani nehovorím. Čo sa to dopekla robí s ním? Viem, že túto otázku si kladiem už asi po stýkrát a zrejme sa na to opýtam ešte aspoň miliónkrát, ale nebudem mať pokoj, kým sa nedozviem o čo mu ide. Nechala som sa uniesť myšlienkami o Ryanovi a ani som si nestihla uvedomiť, kedy som nastúpila do auta. Pomaly som naštartovala a zapla rádio. Hrala v nej pesnička z osemdesiatych rokov, tak som sa rozhodla, že prepnem na niečo novšie a veselšie s nádejou, že sa atmosféra v aute troška uvoľní.  

„Kedy mi konečne prezradíš čo sa stalo s tvojimi rukami?" spýtala som sa potichu, až som si nebola celkom istá, či ma Ryan vôbec započul.

Ryan si prekrížil ruky na hrudi a očami sa zatúlal ku mne. Pomaly si ma premeriaval a miestami ma až takmer prebodával pohľadom. Snažila som sa zostať pokojná a sústredila som sa predovšetkým na cestu. Hoci som mala pohľad uprený na vozovku, kútikom oka som pozorovala, ako si ma Ryan naďalej premeriaval. Vyzeral ako keby hľadal vhodné slová k vysvetleniu, čo sa mu stalo a prečo má tak škaredo doráňané ruky. Pokúšala som sa roztriediť si svoje myšlienky a ukľudniť svoju zvedavosť. Z mojich myšlienok ma zrazu vytrhlo Ryanovo vzdychnutie.

„Ach, prečo to nemôžeš len proste nechať tak Malya?" odpovedal potichu Ryan.

„Ako keby som bola ten typ, čo dokáže veci nechať len tak..." odfrkla som Ryanovi a obrátila som očami. 

„Fajn... Poviem ti čo sa stalo..." začal svoj monológ Ryan šeptom a bolo na ňom vidieť, že sa o večernom dianí nechce veľmi rozprávať, na chvíľu sa odmlčal a potom pokračoval.

„Bol som už pripravený odísť z párty, asi len zopár minút potom, čo si mi zložila telefón. Vedel som, že som ťa nechtiac nahneval, tak som ti nechcel volať späť. Po ceste domov som narazil na Daniela, ktorý podľa všetkého, hľadal mňa. Začal sa navážať do mňa, hovoril ako si nezaslúžim kamarátstvo s tebou, nech ti dám pokoj a padlo plno vyhrážok. Zaútočil na mňa a potom dostal pekne po hube" odpovedal Ryan, pričom celý čas pozeral z okna a ani nemihol očami.

„Počkaj... Ty poznáš Daniela? A ako sa k tebe dostal tak rýchlo?" spýtala som sa prekvapene.

V mojej hlave sa zrazu vynorilo plno otázok. Bola som zaskočená a nemilo prekvapená Ryanovým priznaním. Vymyslel si to, len aby ma poštval proti Danielovi? Závidí mu z nejakého dôvodu? O čo tomuto chlapcovi zasa ide? Stratila som sa v myšlienkach a zrazu mi prestalo celé priznanie Ryana dávať zmysel. 

„Áno poznám, ale mňa skôr prekvapuje, že ho poznáš ty.  A čo myslíš tým, že sa ku mne dostal rýchlo?" zvraštil Ryan obočie a spýtavo sa na mňa pozeral.

„No, ja som ho vlastne spoznala len dnes. Predstavila mi ho Tessa, keďže sú rodina. Bol u nás doma ešte predtým ako si mi zavolal, aby som došla po teba a odišiel len pár minút predtým ako som vyrazila za tebou. Je prakticky nemožné, aby sa k tebe dostal tak rýchlo a je vylúčené, aby ste sa stihli aj pobiť" odpovedala som.

„Ach Tessa, jasné... Počuj, dobre ti radím, drž sa od neho čo najďalej" odpovedal mi Ryan varovným tónom.

„Prečo? Nechápem ťa. Vieš snáď niečo, čo ja neviem? A aký problém máš už aj s Tessou? Pre teba nikto nie je dosť dobrý" odpovedala som nechápavo Ryanovi.

Mala som veľký problém skryť sklamanie, ktoré na mňa doľahlo z Ryanovej reakcie. Je mi jasné, že on a ani Tessa nikdy kamoši nebudú, pretože to medzi nimi vrie, ale hádzať na ňu vinu či iné podlosti, je to už trocha moc aj na mňa. Neviem vôbec ako mám ďalej reagovať na Ryana a čo si mám o ňom a jeho veľmi divnom správaní myslieť. Dostala som sa do slepej uličky a akosi nevidím východ z nej. Nevidím východ z tejto hroznej situácie, v ktorom sa teraz nachádzame obaja.

„Skrátka ho nepoznáš... A nechcem, aby ti nejako ublížil. Myslím, že dnes sa predviedol perfektne a ukázal ti, aký vie byť v skutočnosti surový" odpovedal Ryan odignorujúc moje ďalšie otázky.

„Wow... Páni... Odkedy si ty môj osobný strážca Ryan? Odkedy ťa vôbec zaujímam ja a to, že s kým sa ja kamarátim?" odpovedala som mierne šokovaná Ryanovou odpoveďou.

 „Odvtedy, čo som ťa prvýkrát uvidel. A možno nie som tvoj osobný strážca, ale nechcem, aby ti ktokoľvek podobný Danielovi ublížil, pretože ver mi, že ak chceš pokračovať v jeho hre, tak sa veľmi popáliš Malya. On jednoducho nie je taký ako si myslíš" spustil svoj monológ Ryan.

Oči zrazu odvrátil odo mňa a zahľadel sa von oknom. Zrejme si uvedomil, čo práve povedal. V hlave sa mi razom hmýrilo veľmi veľa myšlienok, ale nedokázala som reagovať na Ryanovu poslednú odpoveď. Ostala som bez jediného slova, ale s kopou myšlienok. Našťastie som akurát zabáčala na ulicu, kde býva Ryan a o niekoľko minút som zastala priamo pred domom bratstva. Vypla som motor auta a spustila si okienko, pretože som nutne potrebovala čerstvý vzduch. Tých pár minút cesty s Ryanom, kým som ho zviezla domov, mi prišla ako celá večnosť. Uplynulo zopár minút a Ryan ešte stále sedel v mojom aute, akoby sa ani nechystal vystúpiť a nevedela som, čo sa to zas deje. Vytiahla som okno späť hore a zadívala som sa na Ryana. On sa len pozeral dopredu, priamo von čelným sklom pred auto, akoby videl pred sebou zjavenie. Vypla som si pás, usadila som sa a nahla sa na bok. Vystrela som ruku k nemu a potľapkala som ho po ramene. Nereagoval. Rukou som skĺzla k jeho tvári, jemne som ho pohladila a otočila som jeho tvár smerom k mojej. Jeho oči boli celé červené, akoby celé hodiny plakal. Ešte nikdy som ho v takomto stave nevidela. Chvíľu sme sa na seba pozerali, akoby sme boli v nejakom tranze, keď mi zrazu zabzučal mobil a ten ma opäť priviedol do reality. Letmým pohľadom som sa pozrela na mobil a všimla som si novú správu od Tessy, no priamo som však nevidela, čo sa v nej píše. Chcela som vziať mobil do ruky, keď  som zrazu pocítila Ryanove pery na mojich. Jeho plné pery chutili ako med a hoci som z nejakého nejasného dôvodu chcela, aby náš bozk pokračoval, pokúsila som sa odtiahnuť od neho. Nebolo to predsa správne, aby som sa naďalej olizovala v aute s najlepším kamarátom môjho brata. Moje pokusy o vymanenie sa z Ryanovho zovretia však boli márne. Jeho ruka skĺzla na môj bok a ja som nechtiac zastonala. Do pekla. Nutne sa potrebujem od neho dostať, ale nemôžem. Zostala som pri ňom paralyzovaná a čoraz viac som túžila po jeho dotykoch. Varovali ma, že toto sa stane, ak zostanem dlho sama, no ja som neverila. Súrne si potrebujem nájsť chlapa. Zrazu mi zazvonil mobil a ja som sa vymanila spod Ryanových horúcich dotykov. Chytila som mobil do ruky. Volalo neznáme číslo. Zodvihla som hovor a zrazu som začula hlas volajúceho. Daniel. 



Ahoj všetci!

Tak lásočky a dnes tu máme ďalšiu časť. Dnes sme sa trošku rozbehli do extrému čo poviete? :D Schválne, napadlo by vás, že práve Ryan prejaví záujem o Malyu takýmto spôsobom? A čo myslíte o tej bitke Ryana s Danielom? Ako sa k Ryanovi podľa vás dostal Daniel tak rýchlo a čo mohlo byť dôvodom ich bitky? Kľudne vaše tipy môžete písať do komentárov, ja budem len rada :3  

UPDATE --> pre vás, ktorí ste tento príbeh čítali, dávam do pozornosti, že upravujem a prepisujem jednotlivé časti príbehu, ktoré sa mi prestali páčiť po 2 rokoch :D viem, je to dlhá doba odkedy som nepísala, ospravedlňujem sa. Teraz však mám nové nápady a celkovo super inšpiráciu, takže sa budem snažiť aspoň čo to napísať a uverejniť.

Dúfam, že sa vám dnešná časť páčila, ak áno, kľudne môžeš zazdieľať aj kamošom/  kamoškám, ktorí radi čítajú :)

Ďakujem za každé prečítanie, komentár či vote :3

Majte sa krásne, vidíme sa pri novej časti, relaxujte a užívajte pekné počasie :)

♥ S láásočkou ♥

♣♥Vaša Nixxie♥♣



Getaway 《SK》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora