@behavei opublikował/a zdjęcie!
❤️ 19 231...
@behavei
I need a good fuck, waiting for first...Comments...
@minmonsg
Oh-h tae, chciałbym żeby jimin też takie coś wstawił
"@minminie
zaraz zobaczysz co wstawie!@minminie
HA, masz mniej lajków zgrywusie :P
"@behavei
Bendzwał@cumatme
zabezpiecz się tylko! 🥺@gukkecum
Postaraj się bardziejSee more comments...
***
Była około 1 w nocy, Taehyung szykował się właśnie do kolejnej wizyty opartej na ostrym rżnięciu, krzykach i jękach. Ale szczerze, lubił to. Sprzedawał się w mediach nie od wczoraj, lecz robił to już całkiem długo. Nawet nie zauważył, kiedy minęły dokładnie 2 lata i 4 miesiące od kiedy założył konto. Na początku miało służyć czemuś innemu, ale wyszło że chłopak stał się dziwką, która potrzebowała pieniądze na kolejne luksusowe ubrania.
Drobny chłopczyk przyglądał się sobie w lustrze, uśmiechając się do sylwetki. Co z tego że światło pośród osłony nocy go drażniło, wyglądał cholernie pięknie i seksownie, że z pewnością każdy by chciał się w nim zatopić. Kiedy usłyszał dzwonek do drzwi poprawił odrobine włosy, zwilżył wargi przejeżdżając po nich pare razy językiem, po czym otworzył drzwi, od razu rozbierając mężczyznę na samym starcie, zanim ten dobrze nie zamknął drzwi.
***
Króciutka opisówka, tak żebyście się troszkę zaznajomili.
Tak dla jasności -
@behavei - taehyung
@minminie - jimin
@minmonsg - yoongi
@cumatme - hoseok
@vixaz - jakiś przydupas
@gukkecum - jungkook
@harderplz - klient taeMiłego dnia/nocy! ✨
CZYTASZ
Hottie | taekook |
Fanfic🍒 W świecie, gdzie Taehyung lubi szybko i mocno, a Jungkook potrafi spełnić jego oczekiwania 🍒 ❗️ smut , top!jk , switch (?) ❗️