2

18 2 0
                                    

Ma indrept spre secretariat putin timida, deoarece toti se uitau la mine ciudat, iar eu nu inteleg de ce, adica am ceva pe fata? Sau am parul in toate directiile? Ajung la usa secretariatului, bat de doua ori pana usa se deschide si un domn mititel in jur de 50 si ceva de ani imi vorbeste.

-Buna, cu ce te pot ajuta?

-Buna ziua, sunt noua studenta.

-Carolin Stewart?

-Da, eu sunt

-Doamna Victoria, eleva cea noua a venit.

In spatele barbatului apare o femeie, imbracata la costum, pe o pereche de tocuri nu foarte inalte, cu parul scurt si dat cu mult fixative.

-Buna Caroine, eu sunt Victoria, prsupun ca vrei sa afli unde iti este clasa.

-Buna ziua, da, unde este clasa mai am doar cinci minute pana incep cursurile si nu as vrea sa intarzii din prima zi.

-Prima sala pe dreapta de la etajul 2.

-Va multumesc, sa aveti o zi frumoasa.

-Sa treci la sfarsitul programului pe aici si semnezi cateva acte.

-Nici o problema.

Ma indrept spre scari in viteza vazand ca mai am doar 2 minute pana la inceperea cursurilor, dar cand dau sa intru in clasa ma lovesc de Jacob.

-Iar tu?

-Pai scuza-ma ca ma grabesc sa ajung la ora, acum da-te!

-Pff...

Jacob se da din fata mea si intra in clasa, iar in urma lui profesorul. Intru si eu dupa profesor, amintindu-mi cum in liceu as fi incurcat-o daca intram dupa el.

-Sa inteleg ca tu esti eleva cea noua, te poti aseza langa baiatul de la fereastra, e singurul loc liber.

Ma uit spre locul indicat de profesor si imi pica fata cand vad cine statea acolo, Jacob, perfect asta mai lipsea, frumos baiat, prost comportament.

-S-a intamplat ceva? *Ma intreaba profesorul vazandu-ma deranjata de situatie*.

-Ah, nu nici o problema! *Spun si ma indrept spre locul meu*.

Ma asez usor si-l privesc pe Jacob, pare mai deranjat decat mine.

-Nu pot sa cred ca trebuie sa te suport si aici.

-Pff, nu mai spune. *Ii spun pe un ton vizibil ironic*.

Orele trec extrem de greu, fiind foarte plictisitoare asa ca aleg sa plec de la ultima ora chiar daca stiam ca profesorul nu ma va vedea bine dupa dar, vreu sa dorm putin pana sa incep sa ma pregatesc.

Ajung acasa si imi iau pufosenia in brate si incep sa ma joc cu ea pana telefonul suna. Ok asta e ceva nou, mama sa sune pe video?

-Da mama?

-Ce faci? Esti la hotel?

-Fac bine, si da sunt la hotel.

-Bine am sunat sa vad ce faci.

-Aaaa, ok? Atunci pa

-Pa Carry.

Arunc telefonul undeva prin pat, iau catelul in brate si ma pun si eu sa dorm. Ma trezesc la 6 jumate si decid sa merg sa fac un dus si sa incep sa ma pregatesc, nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa-mi ia sa ma decid cu ce sa ma imbrac. Ies din dus si ma duc direct la oglinda, usuc parul si ii fac cateva bucle pe care le prind la spate cu o clamuta. Ma dau cu rimel, tus si un ruj roz inchis permanent. Ok a venit timpul, cu ce sa ma imbrac? Intru in dressing si incep sa ma uit prin jur, dupa cateva lupte interioare, care au durat aproximativ o ora decid sa ma imbrac cu o fusta de piele mulata nu prea lunga si o bluza transparenta cu un sutien negru, iar in picioare am ales sa port o pereche de tocuri negre. Mai am doar o ora la dispozitie pana va trebui sa plec asa ca decid sa-mi fac ceva de mancare si sa merg spre cafenea.

Din IntamplareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum