California.... Of, Los Angeles, ar trebui sa fiu la fel de fericita ca prietenii mei cand au auzit ca merg sa studiez in California. Nu-mi place aici, vreau inapoi in Romania, e adevarat ca eu am vrut sa studies in alta tara, dar nu California nu Los Angeles, urasc ca trebuie sa stau in locul in care a murit sora mea, e oribil! Adica, nici nu stiu de ce m-a trimis atat de departe, nu putea sa ma trimita putin mai aproape de casa? Adica ceva Grecia sau Bulgaria? Tata s-a consultat cu mama inainte sa ia decizia asta si nu pot sa cred ca mama a fost complet de accord, mi a zis doar sa vin aici ca am rezervare la hotelul *Luxo*, si ca sunt inscrisa la nu stiu ce facultate, nu putea sa-mi lase mancar bani pentru un taxi sa ajung la hotel, NUUU de ce ai face asta, *Ai tot ce ai nevoie la hotel, bla bla bla*
Ajunsa in fata hotelului, imi pun un zambet fals pe fata si intru, merg spre fata ce statea la birou, parea o fata de treba in jur de 19 ani, blonda cu ochii albastrii, cred ca lucreaza part time, trag aer in piept si incep sa vorbesc.
-Buna, am o camera rezervata
-Numele va rog
-Caroline Stewart
-Da, aveti un apartament la etajul al 7 lea, uitati cartela.
-Merci!
Ii zambesc frumos blondei si ma indrept spre lift, apas pe butonul 7 si astept ca liftul sa opreasca, ajung in fata apartamentului, nr 18 aparent, ce coincidenta sunt nascuta pe data de 18. Deschid usor usa si intru, nu ma asteptam la altceva, un apartament mare si luxos cu un dormitor, bucatarie, living, baie si un dressing imens. Totul era deja aranjat, toate hainele mele erau la locul lor, iar bisonul meu de talie mica era in fata mea si dadea din coada, se pare ca tata s-a ocupat de tot inainte sa ajung eu aici.
Fiind foarte obosita ma arunc in pat, dar universal nu e de partea mea asa ca telefonul suna si trebuie sa ma ridic dupa el. Ma uit la micul ecran si vad poza mamei.
-Da mama?
-Ce face puiu meu
-Traieste, respira, clipeste, tu?
-De ce esti asa?
-Nu stiu, poate pentru ca sunt intr-un loc unde nu am nici un prieten?
-Pai daca esti antisociala eu ce sa-ti fac?
-Mama, eu vorbesc serios
-Lasa ca-ti faci de maine la facultate
-Mda, cum spui tu, hai pa
-Pa, puiu meu, ai grija cu baietii, ca o sa-ti facem o surpriza mai tarziu.
-Da, cum spui tu, pa
Inchid telefnul nervoasa si ma pun sa dorm ca maine am prima zi se facultate.
Dimineata ma trezesc "multumita" cainelui meu care latra de zor pentru as primi mancarea. Ma ridic din pat si ii arunc niste boabe in castron apoi ma duc sa fac un dus. Merg in fata oglinzii, ma dau cu un rimel si cu un gloss, apoi imi fac niste bucle pe care le prind intr-o coada.
Ies din apartament si merg spre facultate, prefer sa merg pe jos deoarece vreau sa caut si un loc de munca part time.
Merg cateva minute si vad o cafenea cu un afis mare pe care scria angajam chelner. Intru in cafenea si merg sa vorbesc cu managerul.
-Buna cu ce te pot ajuta?
-Hm? Buna vreau sa vorbesc cu managerul acestei cafenele.
-Pai, cred ca o faci deja.
Baiatu cu care vorbesc pare un baiat de varsta mea, slabut cu parul cret roscat.
-Nu cred, tu esti managerul?
-Da, de ce nu ai crede?
-Esti pre....
-Frumos?
-NUUU, esti prea tanar!
-Oh, e ceva rau in asta?
-Hm? Nu
-Bine, deci, ce doresti?
-Am vazut afisul, cel cu angajatul part time.
-Ai picat la fix esti singura care a venit pentru acest loc, deci nu-ti mai iau interviu, vino cu mine sa semnezi contractual.
Il urmez pe baiat intr-un birou, micut si il privesc cum scoate un dosar mic.
-Numele
-Carolin Stewart
-Okay Carry, cum vrei sa lucrezi, dimineata sau dupa-amiaza?
-Dupa-amiaza, am facultate dimineata.
-S-a facut, deci dupa-amiaza, vei lucra de luni pana vineri, iar sfarsitul de saptamana il ai liber, e bine?
-E perfect!
-La ce facultate inveti?
-Centrala, Facultatea Centrala.
-Si eu invat acolo si nu te-am vazut pana acum.
-Abia m-am mutat in oras.
-Am inteles, vrei sa te duc eu? Daca nu pleci acum cu mine vei intarzia.
-Aaaaa, ok
-Bine, plecam in 5 minute, apropos, sunt Edward, spune-mi Edd.
-Ok
Ma urc in masina lui Edd si astept sa ajungem la facultate. Spre surprinderea mea in curtea facultatii o vad pe fata blonda de la receptie.
Cobor din masina si o salut pe fata, iar ea imi face cu mana.
-Buna Carry, nu stiam ca inveti aici.
-Nu aveai de unde, nu ti-am spus.
-Ai dreptate, ne vedem in clasa.
-De unde sti ca sunt cu tine in grupa?
-Ne-a spus seful de grupa ca fata cea noua va fi la noi in clasa.
-A, bine.
Ma indepartez de fata si ma duc la Edd.
-Vino, vreau sa-ti prezint doua personae.
Ne indreptam spre o fata si un baiat.
-Carry, ea e iubita mea Ashley.
-Buna, sunt Carry, sunt angajata part time la cafeneaua lui Edd.
-Buna, imi pare bine, daca Edd a venit singur cu tine la mine, inseamna ca nu trebuie sa-mi fac probleme legate de relatia voastra si apropo pari de treaba.
-Merci, cred
-Si el e Jacob, e fratele lui Ashely. Imi spune Edd.
Jacob, e destul de inalt, lucrat bine in corp si are parul lung, prins la spate cu o clama presupun. Doamne ce bine arata tipul asta.
Imi indrept mana spre el, dar acesta ma ignora complet.
-Nu-l baga in seama asa e cu fetele, are o parere detul de proasta despre ele. Imi spune Ashely.
-Carry, diseara mergem in club, vrei sa vi? Ma intreaba Edd.
-Hmm, Da, de ce nu.
-Bine vin-o la cafenea la 10, ai timp sa te pregatesti, adica iesim la 2.
-Da e bine, ne vedem la 10.
Ii salut si merg spre secretariat pentru a-mi cunoaste noul sef de grupa, am auzit ca e o femeie de varsta mijlocie.
Poate nu va fi asa de rau sa locuiesc aici, adica cred ca mi-am facut niste prietenii, si totii par de treaba, mai putin Jacob, adica care e problema lui?