*Jacob pov*
-NU
-Dar de ce? "ma intreaba Edward deja nervos"
-Uite asa nu vreau sa o tin in masina mea.
-Si cine o duce acasa ca noi nu puten ca am baut toti.
-Exista taxiuri, cap sec
-Cap sec esti tu, vrei sa lasi o fata imbracata asa si care nu o sa se tina pe picioare intr-un taxiu noaptea?
-Si ce garantie ai in mine? "afisez un zambet care il enerveaza si mai mult pe Edd dar se calmeaza si se pune jos" Daca nu era prietena noastra deja ma dadeam la ea.
-Nu e la fel, uita-te putin la ea, nu vezi, modul ei de a fi nu e de *stau cu ruju si peria in mana toata ziua*, nu e cum ai spune tu..., nu vreau sa continui.
-Ok Edward, facem un mic pariu?
-Ascult.
-Iti arat ca e la fel ca toate, o sa ma comport mai frumos cu ea, iar cand devine ca Ema, tu trebuie sa-mi iei o masina noua, ce model vreau eu.
-Ok, vezi cum te indragostesti de ea.
-Vezi sa nu.
Ma ridic de la masa si merg sa caut "papusa", am gasit-o, dar se pare ca are problem, Max se da la ea, nu ma surprinde, dar tre sa fiu dragut, nu?
*Carry pov*
-Acum mai sunt un om oribil?
Asta chiar e bipolar? Are probleme sau ce? Ma las trasa de el pana in spatele clubului unde imi da drumu, si isi scoate o tigare, nu pot sa cred ca tipul asta fumeaza.
-Cu mare placer "se uita la mine si zambeste"
-Pentru?
-Crede-ma nu-l vrei pe Max dupa fundul tau.
-Ma descurcam si singura "ce idiot, cine ma crede? am facut box 5 ani, pff"
-Cum spui tu " zice si trage un fum din tigare"
Ma apropii de el si ii dau peste mana acesta scapand tigara din mana
-Esti nebuna? Asta pentru ce a fost?
-Iti salvez plamanii, imi multumesti mai tarziu.
Intru inapoi in club si ma indrept spre masa noastra, si incep sa beau, vreau sa beau. Orele trec si cand deschid telefonul vad ca e ora 3 si deja incep sa regret ca am acceptat sa vin stiind ca maine sigur nu o sa merg la facultate. Mai beau cateva pahare de vin si deja simt ca o sa dau in coma alcolica, daca mai beau asa ca decid sa ma opresc. Ma uit in jurul meu si observ ca nu e nimeni la masa, toti danseaza probabil. Imi pun capul pe masa si adorm.
*Jacob pov*
-Edward, Jacob, hai sa mergem, sunt ametita de la vin si m-am si plictisit, hai sa o luam pe Carry si hai acasa. "Ash era pe jumatate adormita si se tinea de Edd"
Imi sun soferul sa vina in maxim 10 minute si merg la masa sa imi iau lucrurile sip e Carry. Ajung la masa si o vad pe Carry dormind, asta e sanatoasa la cap sau nu-si da seama ca e intr-un club?
-Carry? "o zgudui putin si ea isi deschide ochii"
-Jacob? Ce vrei?
Daca nu-i dau una de nu se vede, tot eu ce vreau?
-Hai sa te duc acasa. Unde stai.
-La un hotel.
-Ce hotel?
-Nu stiu.
-Cum nu sti?
-Am uitat numele, acum asa-ma sa dorm.