part -27

109 9 0
                                    

မွန္ထဲကလူသတ္သမား(ပိုင္း 13)

"အား......"

"ဆြဲထား........မလႊတ္လိုက္နဲ"

"မမခ်င္း......."

"ဟုတယ္ငါ.......ဆြဲထားမလႊတ္လိုက္နဲ.....1....2....3....အား................"

"မမခ်င္း..........😭😭😭😭😭မမခ်င္းေပးတဲအသက္ပဲ႐ွီေတာ့တယ္......ေတာ္ေသးတယ္....ဟိုမသာေကာင္ကဘာေတြလာေၾကာင္ေနလဲမသိဘူး......အမယ္ေလး...😭😭😭"

"ကဲ.....ငိုမေနနဲအေပၚျပန္ထက္ရေအာင္....bossတိုဘယ္လိုျဖစ္ေနမလဲမသိေသးဘူး."

"ဟု.....😭😭😭😭လက္ေလ်ွာက္မႏိုင္ေသးဘူး.....အသားေတြရင္ေတြတုန္ေနလို႔......"

"ရတယ္ငါခ်ီသြားေပးမယ္...."

"ဝါး.....မမခ်င္းကမေတာ္ဆုံးပဲ...."

ybတိုမွာလဲတရာခံကိုအမိဖမ္းႏိုင္လိုက္တာေပါ့.........

"ဟူး......ေတာ္ေသးတယ္......က်န္က်န္.....မင္းထိခိုက္သြားေသးလား....."

"ဟင့္အင္း....မထိခိုက္ပါဘူးေျခအဆစ္ေလးပဲလြဲသြားေလာက္တယ္"

"အဲဒါ....မထိခိုက္လိုဘာလဲ....ဒီေကာင္ကိုငါလုပ္ရင္ေသေတာ့မယ္.....အခုေတာ့ၾကည့္ေသေနတာ....."(မေသပါဘူးေမ့ေနတာပါ😄😄)

"မင္းဟာလဲ......မင္းပဲေမ့ေအာင္လုပ္ၿပီးေျပာေနေသးတယ္....ဝမ္းခ်င္းအေျခေနဘယ္လိုေနလဲမသိေသးဘူး.....လာဆင္းရေအာင္"

"မဆင္းဘူး......သူဘာသာတက္လာလိုက္မယ္ဆင္မေျပရင္လဲဂ႐ုမစိုက္ဘူး.....သူဘာသာဘာပဲျဖစ္ျဖစ္....."

"Ybကရဲလုပ္ၿပီးေအာ့လို႔မေျပာရဘူးေလ.....မေကာင္းဘူး....လာပါငါဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..ေနာက္တခါငါဂ႐ုစိုက္ပါမယ္...."

"အမယ္ေလးဆရာxiaoရယ္သူလင္ကိုေခ်ာ့ေနလိုက္တာ.....ဝမ္းခ်င္းအကုန္ၾကားပါတယ္ေနာ္.....တကယ္ပဲ....bossတိုမ်ားျဖစ္ေနလိုက္တာ......"

"မင္းပါးစပ္ကိုပိတ္.......စစ္ေကြၽးတိုဘက္ကေျခေနဘယ္လိုလဲမိန္းကေလးစိစိထိခိုက္သြားေသးလား...."

"ဟင့္အင္းမထိခိုက္ပါဘူးအခ်ိန္မီသြားလို႔ပါ......ဆရာxiaoကေသခ်ာအကြက္ႀကိဳျမင္ေနတာပဲေနာ္မဟုတ္ရင္မေတြးရဲစရာပဲ"

"အဲေလာက္လဲမဟုတ္ပါဘူးဝမ္းခ်င္းရယ္.....နင္လဲကင္းပါးလိုပါ"

မႈခင္းကမၻာထဲကခ်စ္ျခင္းရင္ခုန္သံ (2)Where stories live. Discover now