part-31

68 5 2
                                    

မႈသစ္ေပၚလာျခင္း

(Z)

တိတ္ဆိတ္ေနတဲညတစ္ညမွာမိုးေလးတဖြဲဖြဲရြာေနတယ္ထိုအခ်ိန္တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနတဲအခန္းေလးတစ္ခုမွာ........စနၵယားသံေလးတစ္ညိတ္ညိတ္ေပၚလာတယ္......တိတ္ဆိတ္ေနတဲအခန္းမွာထိုအသံတစ္ခုတဲပဲေျဖးေျဖးက်ယ္လာတာေပါ့.....ထိုအခန္းရဲကုတင္ထက္မွာလွပတဲမိန္းမပ်ိုေလးတစ္ဦးအိမ္ေမာက်ေနတာေပါ့ဒါေပမယ္ထိုစနၵယားသံေၾကာင့္မိန္းမပ်ိဳေလးကႏိုးလာတာေပါ့.....ႏိုးလာတာနဲသူထိုအသံကိုလိုက္နားေထာင္းရင္း........သူရဲကုတင္နံေဘးကအဝတ္ဗီဒိုထဲကအသံျဖစ္ေနတာေပါ့.....သူလဲသိခ်င္စိတ္ျဖင့္ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့........စူး႐ွတဲအလင္းေရာင္ကသူမ်က္ႏွာကိုလာစူးလိုမ်က္လုံးခဏပိတ္ၿပီးၾကည့္မိတယ္ဘယ္သူထင္မွာလဲထိုလင္းေရာင္ကသူမကိုဆြဲေခၚသြားမယ္လို........သူေၾကာက္လြန္ၿပီးမ်က္လုံးအေသပိတ္မိတယ္......ဒါေပမယ္သူၾကားခ်င္သိခ်င္ေနတဲထိုစနၵယားအသံကေပ်ာက္ကြယ္မသြားပဲထြက္ေပၚေနတုန္းပဲ....ဒါေၾကာင့္သူမ်က္လုံးကိုတေျဖးေျဖးဖြင့္ၾကည့္မိေတာ့......သူအရမ္းတုန္လႈပ္သြားတယ္.......ဘယ္သူထင္မွာလဲသူျမင္လိုက္ရတဲေနရာသူေရာက္လာတဲေနရာေလးကအရမ္း.......စိတ္လႈပ္႐ွားစရာေကာင္းၿပီးသူအျမဲစိတ္ကူးယဥ္ဖူးတဲေရေအာက္ေနရာျဖစ္ေနမယ္လို႔ေပါ့........သူအရမ္းေပ်ာ္ေနၿပီးအရမ္းလဲရင္ခုန္ေနမိတယ္............သူနေဘးမွာငါးေလးေတြေရဘဝဲေလးေတြကူးခက္သြားေနၾကတာကိုသူစိတ္လႈပ္႐ွားစြာၾကည့္မိတယ္......ဒါနဲသူစနၵယားသံကိုသတိထားမိတယ္.....ထိုအသံက......သူရဲေ႐ွ႕ဘက္တံခါးေပါက္ဆီကထြက္ေပၚေနတဲအသံျဖစ္ေနတယ္.....သူသိလိုစိတ္နဲသြားဖြင့္မိလိုက္တယ္......သူမထင္ထားဘူးအရမ္းလွတဲပန္းပင္ေတြနဲပန္းခင္းလမ္းေလးျဖစ္ေနတယ္.....ဒါနဲသူလဲထိုလမ္းတိုင္းေလ်ွာက္သြားမိတယ္ဒါနဲသူတစ္ခုသတိထားမိတယ္သူရဲဝတ္စားကိုေပါ့......သူရဲခနၱာကိုယ္သူရဲဝတ္စားသူရဲမ်က္ႏွာဆံပင္ေတြအကုန္ေပါ့......သူအရမ္းလိုခ်င္ေတာင္းတဝတ္ခ်င္မိတဲအျဖဴေရာင္ဂါဝန္ေလးနဲအရမ္းလွတဲမ်က္ႏွာႏွင့္ေသးသြယ္တဲခနၱာကိုယ္ေလးေတြျဖစ္ေနတာေပါ့.....ဒါေပမယ္သူမွာဖိနပ္မပါေသးဘူး.....ဒီလိုနဲသူလမ္းေလ်ွာက္လာရင္း.......လမ္းဆုံးေရာက္သြားတာေပါ့.......ထိုခ်ိန္မွာ....အဆင့္ျမင့္ေမာ္ဒယ္ကားပန္းေရာင္ကားေလးတစ္စီးသူဆီေမာင္းလာတာေပါ့......သူကားေလးဟာ....သူအေ႐ွ႕ေရာက္ရပ္သြားၿပီးကားေပၚကအရင္ဆုံးဆင္းလာတာကေတာ့နက္ေမွာင္ေနတဲေတာက္ေျပာင္ေနတဲဖိနပ္တစ္ရံေပါ့ၿပီးေတာ့အသက္အလယ္ပိုင္းလူတစ္ေယာက္ကသတၱာေသးေလးတစ္ခုကိုကိုင္ၿပီးဆင္းလာတယ္ဝတ္စုံအမဲေရာင္အျပည့္နဲထိုလူရဲမ်က္ႏွာကိုသူၾကည့္ေရာက္သြားေတာ့.....အရမ္းတုန္လႈပ္ၿပီးရင္ခုန္မိတယ္..........ထိုသူကေတာ့.......သူမအရမ္းႀကိဳက္ၿပီးအသဲစြဲေနရတဲမင္းသားေ႐ွာင္ဘင္းဘင္းျဖစ္ေနတာေပါ့..........သူမေက်ာက္႐ုပ္ႀကီးလိုရပ္ေနတဲသူမနားေရာက္လာၿပီး.......သူလက္ထဲကသတၱာေလးကိုေအာက္ခ်ၿပီးသူမရဲအေ႐ွ႕ဒူးတစ္ဖက္ေထာက္ထိုင္လိုက္ၿပီးထိုသတၱာေလးထဲကအရမ္းလွလြန္းတဲအျဖဴေရာင္ဖိနပ္တစ္ရံကိုထုပ္ၿပီးစီးေပးလိုက္တာေပါ.့......ဒါေပမယ္သူမကေတာ့အရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားေႏုၿပီးဘာမွမလႈပ္႐ွားမိေက်ာက္႐ုပ္ပမာရပ္ေနမိတယ္ဒါကိုသူကျပဳံးၿပီးသူေ႐ွ႕မတ္တပ္ရပ္ၿပီးလက္လွမ္းကာ......

မႈခင္းကမၻာထဲကခ်စ္ျခင္းရင္ခုန္သံ (2)Where stories live. Discover now