part-30

42 5 0
                                    

မားတို႔ဆီအလည္တေခါက္(2)

သူတိုလဲဝယ္စရာရွီတာဝယ္ၿပီးဝမ္းအိမ္ေတာ္ကိုလာဖိုျပင္ဆင္ၾကတာေပါ့

"Ybဒီေရာင္ေလးဝတ္သြားရင္ဆင္ေျပလား"

"အင္းၾကည့္ေကာင္းပါတယ္........ေနပါအုံးက်န္က်န္အက်ႍကိုေသခ်ာေရြးေနလိုက္တာဘာလဲ.........ေယာက္ကၡမႀကီးကိုသြားေတြမွာမို႔လိုလား......😄😄"

"Yb.....စမေနနဲသြားေတာ့.....ေရသြားခ်ိဳးၿပီးရင္သြားမယ္........ဘာမွန္းလဲမသိဘူးစေနေသးတယ္😒"

"ဟားးး....ဟား.....ဟားတစ္ေယာက္ေယာက္ေတာ႕ရွက္ရမ္းရမ္းၿပီဗ်ိဳ႕....."

"မရရေအာင္ေအာ္ၿပီးစသြားေသးတယ္ybစုတ္......ဟိုေရာက္မွမားနဲတိုင္အုံးမယ္နင္ကို😏"

သူတိုလဲျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့ဝမ္းအိမ္ေတာ္ကိုခရီးဆက္ၾကတာေပါ့

"ဟူး.....ေရာက္ၿပီေရး....ybဒါနဲမင္းအိမ္မျပန္တာဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ"

"အင္း.........4လ5လေလာက္ၾကာၿပီထင္တယ္ဟ"

"အမယ္ေလးမင္းမို႔ေနႏိုင္လိုက္တာအဲေလာက္ေတာင္လားybရယ္အလုပ္ကလုပ္ေပါ့ဟ"

"ငါကိုပဲေျပာမေနနဲက်န္မင္းေရာ္ေရွာင္ပါးပါးဆီမသြားတာၾကာၿပီေနာ္......ေျပာအဲဒါဘာလိုလဲ"

"အဲဒါကဒီလိုပါဟာ......ငါ....ပါးကိုစိတ္ဆိုးေနလိုပါ......"

"စိတ္မဆိုးပါနဲဟာ.....ငါတိုဆင္ေျပရင္သြားလည္ရေအာင္ေလဟာေရွာင္ပါးနဲမေတြရတာလဲၾကာေနၿပီ"

"အင္းပါ....အခုေတာ့ဆင္းရေအာင္"

"ဝါး.....အမယ္ေလးေလးမားရဲသားက်န္က်န္ေလးမားကလြမ္းေနတာသားက်န္ေလးကိုသားက်န္ေလးသားရယ္ပိန္လိုက္တာမေတြ႔ရေတာ့တဲေနာက္ပိုင္းဘာလိုဒီေလာက္ပိန္သြားရတာလဲသားလုပ္ေတြပဲဖိလုပ္မေနနဲမားသားေလး.......😔"

"မားရဲသားybကိုေရာ္မားျမင္ေသးရဲလားမား....တကယ္ပါပဲမသိရင္ေမြးစားသားက်ေနတာပဲ😒"

"နင္ကငါကိုဂ႐ုစိုက္လိုလားက်န္က်န္ေလးပဲငါကိုဂ႐ုစိုက္တာေလအံေတာ့သူကိုပဲခ်စ္တာေပါ့ေနာ္.....လာခဲမားသားေလး"

"😲ပါးတကယ္ပဲသားကေမြးစားသားလား"

"Ybရယ္ေပါက္ကရေတြေျပာမေန႔နဲမင္းမားေၾကာင္းလဲသိသားနဲသူကသားက်န္ေလးကိုဒီေလာက္ခ်စ္တာကို႔လာ...လာ...ဝင္ၾကရေအာင္....ေပးပါကိုထုပ္ေတြကမ်ားလိုက္တာ"

မႈခင္းကမၻာထဲကခ်စ္ျခင္းရင္ခုန္သံ (2)Where stories live. Discover now